Une

221 19 24
                                    

Güncellemelerim görünmediğinden yayından kaldırıp tekrar yayınlıyorum ^3^

İyi okumalar

Baekhyun kucağındaki kızını sıkıca tutup adımlarını hızlandırdı. Sırtındaki çanta ve elindeki valiz yürüyüşünü zorlaştırsada durmamalı.
Karanlık sokaklarda yürürken, bir yandanda kızının uyanmaması için dua ediyordu. Eğer küçük kız uyanırsa ağlar, gecenin bu kör vakti insanların dikkatini çekerdi. Bacakları yorulduğunda büyük parktaki bir banka oturdu. Kış sonunda olduklarından hava hayla soğuktu, Baekhyun kızı üşümesin diye battaniyenin sarkan kısmını yüzüne kapattı.

Cebinden yeni aldığı telefonu çıkarıp bıkmışlıkla nefes verdi. Gidebileceği bir ailesi yoktu, arkadaş desen asosyalin tekinin kaç arkadaşı olur. Elindeki parayı harcarsa kızını neyle doyuracak?. Ev bulup işe girse beş aylık bebeğini kimseye bırakamaz. Uzakta gördüğü adamlarla hemen kalkıp parktan uzaklaştı. Güzel, sakin sokaklarda adımlarken bacakları titremeye başlamıştı bile. O adamın onu ve kızını bulma korkusunu yaşarken birde başka insanların zarar verme riski vardı. Ufak bir ev gördüğünde tereddütle içeri baktı. Bahçesinde bir koltuk vardı ve evin etrafı duvarlarla çevriliydi. Sadece bir gece diye düşündü Baekhyun. Sıkı sıkı tuttuğu bebeğiyle sessizce bahçeye girdi. Kızını koltuğa bırakıp valizden küçük battaniyeyi aldı. Tekrar bebeğini kucaklayıp minik battaniyeyi üzerlerine örttü. Kızı minik şapırtılarla uyurken kokusunu içine çekti.

"Korkma güzel kızım, baban ne olursa olsun seni koruyacak annenin yanına gitmek için çok küçüksün"

❣️Exo ile kalın❣️

MİRAS [CHANBAEK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin