Cinq

136 17 34
                                    

İyi okumalar

"Merhaba, Ben Park Chanyeol"

Gülümseyerek bana elini uzatan adama bakıp elini tuttum. Uh amma büyük elleri var.

"Memnun oldum, Byun Baekhyun"

Adam bir anlığına şarşırsada gamzesi görünene kadar gülümsedi.

"Hadi, hadi masaya oturalım yoldan geldin yorulmuşsundur oğlum"

Min Ji'yi büyük anneye bırakıp servisleri açtım. Kıkırdayan kızımı duydukça içim huzurla doluyor, dört aydır olmayan huzur. Min Ji'nin mamasını hazırlayıp Chanyeol'un kırşısına oturdum. kızımı tekrar kucağıma aldım. Mamasını yerken öyle sevimli ki.

"Çok güzel bir kızın var, adı ne?"

"Evet Min Ji'de aynı Baekhyun gibi, baba kız çok güzeller büyüyüncede aynı babası gibi nazik ve iyi kalpli olur"

Büyük annenin iltifatları cidden yanaklarımı kızartıyor.

"Teşekkürler büyük anne"

"Amooo bir de kızardı şuna bak"

Yaşlı kadın yanağımı asıldığı da karşımdaki adam kırkırdadı.

"Güzelim, rahat bırak adamı kızını doyursun"

Kadın pöflereyek ellerini çektiğinde Chanyeol minnet dolu bir bakış attım. Ufaklık sonunda mamasını bitirdiğinde dik şekilde omzum ayaslayıp sırtını sıvazlamaya başladım. Seslice geğirdiğinde hepimiz güldük. O sesin bu minicik bedenden çıkması alışılmadık. Yemeğimi yerken bir yandan konuşan ikiliyi izliyorum. Gayet güzel, tatlı bir ilişkileri var. Chanyeol gerçekten beklediğimin aksi biri. Saygılı, sevecen, güler yüzlü ve daha yirminin sonlarında gibi. İşkolik derken hiç böyle birini düşünmemiştim. Kesinlikle yargılamıyorum herkes dizi izler yani. Ensemde hissettiğim salyalarla Min Ji'yi dikkatlice kucağıma aldım. Tabi karnın doydu sen hemen uyu küçük hanım.

"İzninizle Min Ji'yi yatırıp geliyorum"

Odaya çıkıp kızımı yine büyük annenin zorla aldırdığı beşiğe yatırıp dudaklarından öptüm ve ikilinin durmadan güldüğü mutfağa dönüp yerime oturdum.

"Yemeklerini özlemişim güzelim"

"Ben değil Baekhyun yaptı hepsini"

"Öylemi çok güzel olmuş yemekler" Büyük gözlerini dahada büyüttüğünde bende güldüm.

"Teşekkürler"

"Baekhyun oğlum sen kaç yaşındayım demiştin"

"Yirmi dört"

Kadın hahlayıp Chanyeol'e döndü.

"Adam çocuğunu eline almış sen yirmi sekiz yaşında artık otuzuna gireceksin bırak çocuğu adam akıllı ilişkin bile yok Chan ben minik torun istiyorum!" Büyük anne isyan ettiğinde Chanyeol hafif bir iç çekti.

"Güzelim biliyorsun çok çalışıyorum ayrıca bir sevgilim var"

"Hah o burnu havada kızdan sana eş falan olmaz" Ahjumma trip atar gibi söylendiğinde kıkırdadım. Bu kadın yaşına rağmen cidden çok sevimli.

"Ne yapacaksın kör buluşmamı ayarlayacaksın?" Chanyeol dalgayla konuşunca bu sefer sesli güldük.

"Buldum ikinizde birilerini ama hiç biri Baekhyun'a layık değil"

Ben kocaman gözlerle ahjummaya baktım. Ne görüşmesi ya, ne randevusu! Chanyeol'e baktığımda o da aynı yılmışlıkla bana bakıyordu.

"Ne yani istemiyormusunuz?"

MİRAS [CHANBAEK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin