❣️ İyi okumalar❣️
Yarım saatin ardından yeşillik geniş, etrafı ışıklarla aydınlatılmış, ağaçlarla dolu büyük bir parka geldik. Chanyeol arabayı park ettiğinde onu takip ederek indim. Etraf fazla kalabalık değildi ama boşta sayılmazdı.
"Hadi gel?" aramıza biraz mesafe koyup yürümeye başladık. Gecenin hafif meltemi güzel hissetiriyordu ama aklım sürekli büyük anne ve Min Ji'deydi. Sanki şimdi arabaya geri koşacakmış gibi tetikte duruyorum.
"Korkma büyük anne iyi bir bakıcı en azından beni güzel büyüttü"
Chanyeol kıkırdadığında bende kıkırdadım.
"Büyük anneden şüphem yok sadece Min Ji'nin ateşlemesinden korkuyorum biliyorsun diş çıkarıyor"
"Endişelenme, biraz rahatla sanki arabaya geri kaçacakmış gibi duruyorsun"
Bu sefer gerçekten güldüm çünkü içimden geçenleri söylemişti.
"Aynen şöyle gül, diktatör baba tipi için fazla şeysin"
"Neyim?"
"Sevimli duruyorsun, pek ciddiye alınacağını sanmam"
Ağzımdan bir pff sesi çıkarıp önüne döndüm. Sessizce etrafı izleyerek uzun bir süre yürüdük. İleride gördüğü dondurmacıyla bana baktı.
"Dondurma?"
"Olur"
Bana sade kendine çikolatalı alıp yanıma geldi. Dikkatle elinden mini göktelen gibi duran dondurmayı aldım. Ama bu çok büyük ve ben dondurma yiyeli aylar oldu.
"Çok değilmi?"
"Sana az bile üflesem uçacakmış gibi görünüyorsun"
Hafif sitemle söylediğinde güldüm. Onun gibi bir yandan yürüyüp bir yandan erimeye başlayan dondurmamı yiyordum.
"Tanrım şu ağzını temizle"
"Ne ya azıcık dondurma oldu!"
"Silemezsen az sonra seni yiyecekler"
Etrafıma baktığımda ilerideki bir grup bize yani bana dik dik bakıyorlardı. Korkup Chanyeol arkasına geçtiğimde o öküz gibi gülüyordu. Sinirle sırtına bir tane vurdum. Benim yerimde olsa o da korkardı! Ona vuduğumda azıcık etkilenmeyip bana döndü. Elindeki peçeteyi çekip ağzımı sildim. O ise hayla sırıtıyordu. Salak şey.
"Ne gülüyorsun be!"
"Cidden hiç erkek gibi değilsin saçını uzatsan eminim bir kızdan daha güzel olursun, gerçi böylede güzelsin"
Koca cüsseini itekleyip çatık kaşlarım ve kızaran yanaklarım yüzünden önden yürümeye devam ettim. Sanki böyle olmayı ben seçtim. Gıcık herif! Gayette yakışıklıyım.
"Hey kızma ya, ama kaşlarını çatınca korkunç oluyorsun"
"Chanyeol! Komik mi!?"
Bir süre gözlerime baktı. Ne kadar gözlerimi kaçırmak istesemde kaçırmadım çünkü cidden sinirlenmiştim. Gözlerimi kaçırmam onu daha çok güldürür bundan eminim.
"Ben güldüm"
Dondurmasını yalayıp önden yürümeye devam etti. Aaa gıcık adama bak! Ellerimi saçlarımdan geçirip bana bakan guruba döndüm.
"NE BAKIYORSUNUZ AMINA KOYAYIM AYIMI OYNUYOR !!"
Adamlar önlerine döndüğünde uzaklaşmış Chanyeol'e baktım. Hem beni getiriyor hemde beni beklemiyor. Kaba herif.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS [CHANBAEK]
FanficBaekhyun, eşinin ölümünü atlatamazken minik kızıyla baş başa kalır. Bir gün ölen karısının Üvey babası mirası kendine ve oğluna bırakmak için Baekhyun ile kızının peşine düşer. Amacı onları öldürmek. Baekhyun ise çareyi kızıyla kaçmakta bulur. Eşcin...