❣️ İyi okumalar❣️Baekhyun üstündeki kıpırtılarla uyandı. Ağrıyan boynunu tutup gözlerini araladığında ona bakan yaşlı kadını görüp çığlık attı. Çığlığı yüzünden küçük kızı uyanıp ağlamaya başladı.
"Evladım iyimisin?" hızla doğrulup kızını pışpışlamaya başladı. Yaşlı kadın kucağında bebeğiyle bahçesinde oturan adama üzülmüştü.
"Ağlama güzelim, ağlama babacım"
Küçük bebek inatla daha çok ağlarken Baekhyun derin bir nefes verdi. Karnının aç olduğunu biliyordu ve büyük ihtimal bezi de dolmuştu. Koluna konan elle ağlayan kızındaki bakışlarını yaşlı kadına çevirdi.
"Ah efendim ben çok üzgünüm hemen gidiyorum"
Baekhyun elini valizin attığında elinin üstüne kırışık bir el kondu.
"Belli ki çocuğun aç, gel karnını doyuralım sonra gidersin ha evladım"
Baekhyun tereddütle kadına baktı.
"Tek başıma yaşıyorum"
Baekhyun başını salladığında kadın kollarını uzattı. Baekhyun bir kadına bir de kucağındaki kızına baktı.
"Eşyalarını nasıl taşımayı düşünüyorsun?"
Baekhyun kızını verdiğinde kadın şefkatle kucakla kucakladı küçük kızı. Yaşlı kadın içeri girerken valizlini ve çantasını alıp peşinden iki katlı müstakil gibi görünen eve girdi. Girişe bıraktığı valizinden hemen mamayı, biberonu birde bez, ıslak mendil ve pudrayı aldı. İçeri adımladığında ahjumma kızının üstündeki battaniyeyi almış gülümseyerek seviyordu. Baekhyun çekinerek kadının yanına gitti.
"Aiguuu evladım çok güzel bir kızın var, ver ben mamasını yapayım sende bezini değiştir yanıma gel" kadın içeri gittiğinde Baekhyun kalktığı yere oturdu. Kızı hayla ağlarken pijamasını çıkarıp zıbınını açtı. Bezi tamamen dolmuştu. Dolu bezi çıkardığı gibi ufaklık ağlamayı kesti ve sulu gözlerle babasını izlemeye başladı.
"Rahatladın mı babacım?"
Baekhyun kocaman gülümseyip kızının her yerini öpücüklere boğdu. Küçük kızı kıkırdarken altını temizleyip tekrar giydirdi. Kızı en ufak bir şeyde gülümseme huyunu kesinlikle annesinden almıştı. Az ağlaması da işine geliyordu genç babanın.
Baekhyun kızını kucağına alıp seslerin olduğu mutfağa girip yaşlı kadına baktı. Kadın Baekhyun'u görünce kocaman gülümseyip masayı gösterdi.
"Otur oğlum"
Baekhyun kızıyla oturduğunda kadın önce önüne çay koydu sonra eline mamayı tutuşturup karşısına oturdu. Baekhyun kızını doyururken mahçupça başını eğdi.
"Teşekkürler efendim"
"Ne demek evladım, bu güzel kızın adı ne?"
"Min ji, Byun Min ji"
Kadın çayını içerken Min Ji mamasını bitirmiş esnemeye başlamıştı. Her zamanki gibi karnı doyan Küçük kız uyuduğunda kadın ayaklandı.
"Gel"
Baekhyun kadını takip edip tek kişilikten biraz geniş bir yatağın olduğu odaya girdiler.
"Dolapta yastıklar var kızını yatır gel"
Kadın çıktığında Baekhyun Min Ji'yi yatırdı, battaniyesini açıp düşmemesi için yanlarına yastık koydu. Küçük kız dar, sıkı battaniyeden kurtulmanın rahatlığıyla ayak ve kollarını açıp gerindi. Baekhyun sevimli minik buruna öpücük kondurup tekrar mutfağa gitti. Oturduğunda gergin ama mutluydu. Kızını doyurmuş ve uyutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS [CHANBAEK]
FanfictionBaekhyun, eşinin ölümünü atlatamazken minik kızıyla baş başa kalır. Bir gün ölen karısının Üvey babası mirası kendine ve oğluna bırakmak için Baekhyun ile kızının peşine düşer. Amacı onları öldürmek. Baekhyun ise çareyi kızıyla kaçmakta bulur. Eşcin...