Six

128 17 47
                                    


İyi okumalar

Dalgın dalgın güneşin doğuşunu izlerken ağlama sesiyle hemen kalkıp içeri girdim. Kapıyı kitleyip çıkarken ağlama sesi kesilmişti. Koşarak içeri girdiğimde Chanyeol Min Ji kucağına almış, Min Ji'de parmağını emiyordu. Beni gördüğünde gülümsedi sonra kaşlarını çattı.

"Neredeydin?"

"Uykum kaçmıştı bahçede oturuyordum, sen?"

"Lavaboya kalkmıştım ufaklığın sesini duydum" Kızımın emdiği parmağını görüp kaşlarımı çattım, eğer el-

"Ellerimi yıkadım tertemizler, kokla"

Çocuk gibi elini uzartığında gülüp ceketimi çıkardım. Min Ji Chanyeol'un parmağını kemirirken büyük bir dikkatle parmağını yediği adamı inceliyordu. Gerçekten sevimli bir görüntü çünkü Min Ji öyle küçük ki Chanyeol'un kucağında görünmüyor bile.

"Niye öyle bakıyorsun?"

"Kucağına çocuk yakışıyor"

Ağzımdan kaçırdığımda yan bir şekilde gülüp teşekkür etti. Yine yanaklarımı kızardığı hissettim. Bu kadar çabuk kızarmak zorundamıyım? ayrıca neden kızarıyorun ki!?

"Şey ben kahvaltı hazırlayım"

Bir demesine izin vermeden odadan çıkıp mutfağa indim. Çay için suyu koyup dolaptan mama ve süt çıkardım, büyük anne amerikan kahvaltısı sevdiğinden bende alışmıştım. Ben mamayı yaparken Chanyeol kızımla gelip masaya oturdular.

"Senin bu baban hep böylemi ya!"

Chanyeol Min Ji'ye sorduğunda güldüm el kadar bebeğe babasını şikayet ediyor.

"Aiyyuşuu"

Büyük gözlerimle ikiliye döndüğümde Chanyeol bana gördün mü bakışları atıyordu. Tamam bir hafta sonra altı aylık olacaktı ama resmen cevap veriyor cadı.

"Şuna bak hemen kızarıyor, sen böyle utangaç olma, lafını kimseden esirgeme yoksa sen sustukça insanlar üstüne gelir, bu sana amcan olarak ilk tavsiyem"

"Yah neler söylüyor kızıma!"

Kızımı kucağından aldığımda Min Ji'nin mızıldanmasına fırsat vermeden biberonu ağzına soktum. Chanyeol kahkaha attığında büyük anne her zamanki pis bir sırıtışıyla mutfağa giriş yaptı. Düştük mü şimdi ağzına.

"Oo sabah neşeniz bol olsun gençler"

"Günaydın güzelim"

Chanyeol büyük anneyi kucağına çekip öptüğünde güldüm. Büyük annede hemen kolunu çimdikleyip kucağından kalktı.

"Yaşlı başlı kadınım yapma şöyle şeyler salak oğlan"

Büyük anne içeri kaçarken Min Ji'yi Chanyeol kucağına verdim.

"Yumurta severmisin?"

"Tanrım lütfen yap, güzel bir kahvaltıya ihtiyacım var"

"Normalde yapmıyormusun?"

Yumurtaları çıkarırken sordum. Chanyeol'da maması biten kızımın sırtını sıvazlıyordu.

"Her sabah altıda kalkıp sekizde iş başı yapıyorum saat yedi sekiz gibi işim bitiyor tabi iş yemeği olmazsa, yoğunluktan sadece ayak üstü bir şeyker anca yiy-"

Chanyeol çalan telefonla sustuğunda masayı hazırlamak üzereydim.

"Efendim Jongin?"

"Büyük anneme geldim... Ne?... Yarından sonra döneceğim... Çok mu acil?... Pekala bekliyoruz... Görüşürüz"

MİRAS [CHANBAEK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin