Spoiler!!!!!!!

445 23 3
                                    

Αυτό είναι ένα μικρό απόσπασμα από την αρχή του τελευταίου κεφαλαίου,το αφιερώνω στην fotmak που πάντα καταφέρνει και με κάνει να αναρωτιέμαι γιατί της αρέσουν οι ιστορίες μου
:P :P :P

Λίγες μέρες μετά.....Βρισκόμαστε στα μέσα της πολυπόθητης αυτής εβδομάδας,τα νεύρα μου είναι τεντωμένα όσο περνάει ο καιρός,μέσα σε τρεις μέρες μετακόμισα σπίτι του,τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα,από την μία ναι θέλω να μείνω μαζί του,αυτό είναι το λογικό εφόσον θα παντρευτούμε αλλά από την άλλη δεν μου άρεσε που άφησα το σπιτάκι μου και τον καναπέ μου...Πφφφφ είμαι πολύ αγχωμένη και γι'αυτό δεν φταίω φυσικά εγώ,νιώθω πως όλοι με πιέζουν,από την μια η Jo για τον γάμο, τον οποίο εγώ θέλω κλειστό και εκείνη ανοιχτό,για το νυφικό,την εκκλησία,τον στολισμό και τα προσκλητήρια,από την άλλη ο Adrian για να ανακοινώσουμε τα χαρμόσυνα νέα στον παππού του και στην Greta. όλοι λένε πως στο τέλος δεν θα προλάβουμε τίποτα έτσι όπως το πάω,ίσως και αυτό να θέλω καταβάθος, πφφφ δεν ξέρω είμαι ψυχολογικά καταβεβλημένη. Υποτίθεται πως θα έπρεπε να το χαίρομαι αυτό,αλλά για κάποιον περίεργο,ακατανόητο λόγο αυτό δεν γίνεται. Νιώθω κάτι να με καταπλακώνει,να ρουφάει σιγά σιγά την ψυχή μου,ίσως να είναι ιδέα μου και να έχω απλά άγχος,δεν ξέρω..............

Χμμμμ!!!Δεν μας τα λέει καλά η Eli!!!Τι λέτε να γίνει????

Bad Romance (Υπο Διόρθωση)Место, где живут истории. Откройте их для себя