Θα σε περιμένω!

661 35 1
                                    

«Σσσσς ηρεμησε,ειμαι εγω εδω,ηρεμησε»μου ειπε κρατωντας με στην αγκαλια του,ειναι ο μελαχρινος μου ηρωας και ειναι εδω!μαζι μου.τον νιωθω να κουνιεται,με μετακινει ετσι ωστε να τυλιξει τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του να με παρει στην αγκαλια του και να σηκωθουμε,κρυωνω,κρυωνω πολυ!,με πηγε στο δωματιο μου,εβρισε μεσα απο τα δοντια του,αναψε το φως,αλλα καταλαβε πως με ενοχλουσε και το εσβησε και ετσι υπαρχει μονο ο χαμηλος  φωτισμος απο το μικρο φωτιστικο στο κομοδινο,με σκουπησε με μια πετσετα που βρηκε κρεμασμενη στην ντουλαπα,την πεταξε κατω και με ξαπλωσε στο κρεβατι.δεν ειπε τιποτα,μονο με κοιτουσε με τα μπλε υπεροχα ανησυχα ματια του,αμεσως μετα σοβαρεψε,με κοιταξε απο πανω μεχρι κατω,τα ματια του ειχαν κατι το σκοτεινο,με σκεπασε,τον ειδα να βγαζει το κινητο του απο την τσεπη και να απομακρυνεται. «Οχι,οχι μην  φευγεις,μην με αφηνεις μονη μου και εσυ!»ειπα καταβαλλοντας ολες μου τις δυναμεις,εκεινος με κοιταξε μεσα στα ματια ουδετερα αυτη την φορα ,δεν εφυγε απο το δωματιο πηγε μονο μεχρι την πορτα.τραβηξε το κινητο απο τα χερια του,με κοιταξε σοβαρα και πατησε ενα κουμπι. «Καλησπερα Gretta ,ειμαστε μαζι,ειναι καλα,θα σας παρω αργοτερα»

εκλεισε το κινητο και με κοιταξε μεσα στα ματια με σοβαρο υφος, «Παω να κλεισω την πορτα,εσυ μεινε εδω!» ειπε με σοβαρη φωνη που τσακιζει κοκαλα,λες και θα μπορουσα να παω πουθενα,αργει,μα γιατι αργει?...δεν προλαβα να τελειωσω τις σκεψεις μου και μπηκε παλι μεσα στο δωματιο,ηταν σοβαρος,πολυ σοβαρος, «Με αφησες μονη» ηρθε και καθησε διπλα μου,μου χαιδεψε τα μαλια και εβγαλε μια τουφα που ειχε πεσει στο προσωπο μου,ξεροβηξε και μου ειπε «Πρεπει να ντυθεις,εδω εχεις τα πραγματα σου?»ειπε δειχνοντας την ντουλαπα,του ενευσα,εκτιναχτηκε απο το κρεβατι και πηγε στην ντουλαπα,δεν μιλουσε μονο κοιτουσε τα ρουχα μου,ηταν γεματη φορεματα «Διπλα» του ειπα με ψιλη φωνη,εκεινος ενευσε ,ειδε το μαυρο φορεμα,περασε το χερι του κατα μηκος και ανοιξε το διπλα παραθυρο.βρηκε τις πιτζαμες μου,τωρα εψαχνε για εσωρουχα, «Στο 2ο συρταρι» ειπα με δυσκολια, το ανοιξε και εβγαλε απο μεσα τα μαυρα μου εσωρουχα «Θα σε ντυσω,θα κανεις οτι σου λεω και μονο ενταξει?» του ενευσα και ηρθε διπλα μου,με ξεσκεπασε,με κοιτουσε μεσα στα ματια, «Θα σε παρω αγκαλια,και μετα θα σε βαλω να καθισεις »του ενευσα,με πηρε αγκαλια και με εβαλε καθηστη ,δεν μπορουσα να στηριχτω μονη μου και ετσι εκατσε διπλα μου,εχοντας με στην αγκαλια του,κοιταξε το σουτιεν εκανε μια γκριματσα και το πεταξε, «Δεν νομιζω να το χρειαστουμε» ειπε παντα σοβαρα. Πηρε την μπλουζα και μου την φορεσε,μετα μου εβαλε το εσωρουχο  και μετα το παντελονι,μου χαιδεψε το μαγουλο και μετα με ξαπλωσε,καθησε διπλα μου,ειναι βρεγμενος,λογικο αφου βουτηξε σχεδον ολοκληρος μεσα για να με βγαλει. «Σε λιγο θα ερθει ενας γιατρος ,οχι μην με κοιτας ετσι,απλα θα σε εξετασει,δεν θα παμε πουθενα εκτος αν το θεωρησει αναγκαιο,και τωρα ησυχασε.»περασαν λιγα λεπτα εκεινος με εβγαλε απο την αγκαλια του και πηγε να ανοιξει την πορτα,ξαφνηκα ενιωσα παλι μονη μου,μπηκε μεσα παλι μαζι με τον γιατρο αυτη την φορα, «Εχει καταναλωσει μεγαλη ποσοτητα αλκοολ,5 μπουκαλια, 2 κοκκινο κρασι,2 bourbon και ενα  vodka,δεν γνωριζω σε ποσο χρονικο διαστημα αλλα υπολογιζω γυρο στις 5-7 μερες» ειπε κοιταζοντας τον γιατρο με σοβαρο υφος.που στο καλο το ξερει??θα ειδε τα μπουκαλια μαλλον,ο γιατρος ηρθε κοντα μου και αρχισε να με εξεταζει μετα απο λιγη ωρα,που εμενα μου φανηκαν αιωνες,σηκωθηκε απο διπλα μου πηγε κοντα στον Adrian και βγηκαν απο το δωματιο,ακουσα την πορτα να κλεινει και μετα τον ειδα να ερχεται παλι μεσα,εκατσε στο κατοφλι της πορτας εβαλε τα χερια στην τσεπη του στραβωσε τα ποδια του και με κοιτουσε μετα απο λιγη ωρα ειπε με ηρεμη φωνη «Ηταν αναγκη να κανεις μια τετοια ηλιθιοτητα?τελος παντων θα σου δωσω καποια φαρμακα,ειναι για να αποβαλεις το αλκοολ απο τον οργανισμο σου,δεν θα σου ειναι καθολου ευχαριστο,υπαρχει περιπτωση να σου ανεβει πυρετος επηδει ησουν για ωρες  στο νερο,και θα νιωσεις χαλια»,εκανε μια παυση αναστεναξε και ειπε «παω να σου τα φερω»

Bad Romance (Υπο Διόρθωση)Onde histórias criam vida. Descubra agora