Τι συμβαίνει?

482 35 8
                                    

Adrian's Point Of View

Εφόσον τελικά κάτι μου έτυχε στην εταιρεία εκείνη την ημέρα και δεν επισκεύθηκα τον παππού μου αποφάσισα να το κάνω σήμερα. Έχουν συμβεί πολλά αυτές τις μέρες,η Elisabeth Storm έχει εισβάλει στην ζωή μου για τα καλά,μέχρι και λουλούδια της έστειλα και εκείνη τι έκανε?Προφανέστατα πήγε με άλλον,ποιος στο διάβολο είναι πάλι αυτός και τι σχέση έχει μαζί της?

Όσο σκέφτομαι ότι την επισκέφτηκα στο σπίτι της και μου άνοιξε αυτός ο άθλιος μισόγυμνος με την Elisabeth στην ίδια κατάσταση από πίσω του τα παίρνω όλο και πιο πολύ στο κρανίο!Και μόνο που φαντάζομαι τι έκαναν πριν με κάνει να θέλω να τον βρω και να τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια. Γιατί το άλλο?Οι μοίρα παίζει περίεργα παιχνίδια,θέλησε να βρεθούμε στο ίδιο κλαμπ,όταν την είδα με αυτό το κοντό φόρεμα και τις ψηλές γόβες,ήταν εκθαμβωτική,έμεινα να την κοιτάζω σαν χάνος και ένιωσα μια ταραχή στο παντελόνι μου,αμέσως όμως όλα αυτά εξαφανίστηκαν όταν είδα να στέκεται δίπλα της εκείνος,εκνευρίστηκα τόσο πολύ που άρπαξα την ξινή ξανθιά δίπλα μου και την φίλησα,αν μπορείς να κάνεις τέτοιες μαλακίες εσύ Elisabeth τότε μπορώ να κάνω και εγώ,εξάλλου μπορώ να έχω όποια θελήσω χωρίς καν να προσπαθήσω,συνέχισα να την φιλάω χωρίς όμως να νιώσω το παραμικρό μέσα μου και σαν να μην έφτανε αυτό μετά από λίγο εκείνοι χόρεψαν αισθησιακά,ο ένας τριβόταν πάνω στον άλλον χωρίς έλεος,όταν σταμάτησαν να χορεύουν εκείνος την κράτησε στην αγκαλιά του και την φίλησε,ήθελα τόσο πολύ να του σπάσω τα μούτρα!πως τολμούσε να την ακουμπάει έτσι μπροστά μου?όταν εκείνοι έκατσαν στις θέσεις τους προσπάθησα να ηρεμήσω τον εαυτό μου,δεν γίνετε να αντιδράω έτσι συνέχεια όταν την βλέπω,τι μου συμβαίνει?χάνω τον έλεγχο όταν είμαι κοντά της ακόμα και όταν στην πραγματικότητα δεν είμαι,τι μου έχεις κάνει μικρή μάγισσα?Εκείνη μετά από λίγο σηκώθηκε,υπέθεσα πως πήγαινε στις τουαλέτες και έτσι την ακολούθησα χωρίς να με νοιάζει αν δεν ήταν του φύλλου μου,μπούκαρα μέσα και κλείδωσα,την κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω,τόσο όμορφη,τόσο σέξι,τόσο.......όταν τα χείλη μας ήρθαν σε επαφή έχασα τον κόσμο,την φίλησα απαιτητικά για να της δείξω πως εγώ μπορώ μόνο να την ακουμπάω και κανείς άλλος,της το είπα κιόλας,αν δεν χτυπούσαν την πόρτα θα την είχα πάρει εκεί,μέσα στην τουαλέτα,ευτυχώς όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε,προς το παρόν τουλάχιστον,πρέπει να μάθω τα πάντα για αυτήν την κοπέλα αν θέλω να την κάνω δική μου,πρέπει να κάνω κάτι για να την πλησιάσω,να της δείξω πόσο πολύ την θέλω.

Bad Romance (Υπο Διόρθωση)Onde histórias criam vida. Descubra agora