Το δράμα μου!

773 36 2
                                    

Ποιοσ να ειναι τετεια ωρα και τι να θελει?λεσ να ειναι η τζο?αφηνω το κρασι στο τραπεζακισηκωνομαι και κατευθηνομαι στην πορτα.την ανοιγω και βλεπω ενα ζευγαρι θαυμασια μπλε ματια να με κοιτανε."τι θεσ..."δεν προλαβα να ολοκληρωσω την προταση μου γιατι με αρπαξε και με εφερε κοντα του,με κοιταει μεσα στα ματια και δεν λεει τιποτα,τα ματια του ειναι σκοτεινα και μισοκλειστα αχ αυτα τα ματια!δαγκωνω τα χειλει μου,εκεινοσ το προσεχει,με αρπαζει απο το κεφαλι με κολαει ποιο πολυ πανω του και αρχιζει να με φιλαει.το φιλι μασ ειναι λαιμαργο και βαθυ και στην συνεχεια ποιο λαιμαργο.αχ φιλαει τοσο μα τοσο ωραιαοταν συνηδειτοπειο τι κανω αρχιζω να τον σπροχνω μακρια μου τον σπροχνω αλλα αυτοσ αντι να απομακρεινεται ερχεται ολο και ποιο κοντα μου με αναγκαζει να περπατισω μεσα και με μια  επιδεξεια κινηση κλεινει την πορτα "τι κανεισ?σταματα"αρχιζει παλι να με φιλαει μετα χαμογελαει και λεει"ειμαι πολυ καλα!ποιο καλα δεν γινεται,χμμμ τι θα γινει αν δεν σταματησω?τιποτα σκεφτομαι απο μεσα μου.αυτοσ λεσ και το ακουσε με τραβαει παλι κοντα του και με φιλαειαχ πρεπει να το σταματησω αυτο!!!αν εξερεσεισ πως ειναι απλα πανεμορφοσ δεν μπορω να κανωκατι μαζι του,δεν τον ξερω,δεν ξερω τιποτα γι αυτον,ξεκολαω τα στοματα μας"εισαι τρελοσ??σταματα ειπα!!!"τον εσπρωξα κα αυτη την φορα με αφησε να φυγω,εκανε ενα βημα πισω"Πασ καλα ανθρωπε μου???ουτε που σε ξερω!4 φορεσ εχουμε συναντηθει ολεσ και ολεσ!και απο αυτεσμιλησαμε μονο τις δυο!ποιοσ νομιζεις οτι εισαι και εχεισ το δικαιωμα να ερχεσαι ετσι στο σπιτιμου να χτυπας τα κουδουνια και να με φιλας στα καλα του καθουμενου?...χαμογελασε!τον διασκεδαζω και απο πανω?εγειρε το κεφαλι του στο πλαι"δεν εχει σημασια το ποσογνωριζομαστε αν και νομιζω πως 4  συναντησεις ειναι καλυτερα απο την μια.σε φιλησα επειδη το ηθελα και εσυ το ιδιο με φιλησες πισω!σε θελω!και εσυ με θες!και αν οχικαποια στιγμη θα με θελησεις!"......ελεοσ!ναι οκ ηθελα και εγω να τον φιλησω αλλα..."συγγνωμη αλλα ποιοσ νομιζεις πως εισαι?περνιεσαι για ωραιος?""Οχι!" "Παλι καλα""Περνιεμαι για πολυ ωραιος! και οτι θελω το κανω απλα δικο μου!"Και εγω οτι δεν θελω το πεταω!Εισαι πολυ γελασμενοσ αν νομιζεις πως εγω και εσυ θα...."σταματησα να μιλαω γιατι ηρθε κοντα μου και μου εκλεισε το στομα με το χερι του!"Θα σε κανω δικη μου καποια στιγμη!ολη δικη μου!Δεν τελειωσαμε εδω εμεις οι δυο!"Μου χαιδευει το μαγουλο και μου δινει ενα φιλι γεματο παθος,"Α!και για να ξερεις δεν τα παραταω ευκολα η μαλλον δεν τα παραταω ποτε ελιζαμπεθ."μου ειπε γυρησε την πλατη του και εφυγε!Παλι με αφησε με το στομα ανοιχτο και να κοιταζω το κενο το καθικι!!!!!Και τι ενοουσε με ολα αυτα που ειπε?θα με κανει δικη του και οτι θα τον θελησω...δεν παμε καλα!ναι οκ νομιζω πως μου αρεσει,τουλαχιστονν εμφανισιακα,αλλα και παλι δεν ξερω τπτ γι' αυτον!ουτε καν το επιθετο του!πφφφ γιατι συμβαινουν τετεια πραγματα σε εμενα??εεε μου λες γιατι?Ωπα κατσε!με φιλησε?εγινε οντως αυτο?δεν το πιστευω!με φιλησε!και ημουν στην αγκαλια του!αυτη την φορα ηπια κρασι απο το μπουκαλι,το αδειασα και ξαπλωσα στον καναπε μου,.....τι τρεχει με τον τυπα?,τον μελαχρινο ηρωα μου,τι θελει απο εμενα?..με φιλησε!αχ αυτα τα γεματα παθος φιλια του!τα λαιμαργα φιλια του,τα διεκδικητικα φιλια του!τα σκετο μαρτυριο φιλια του.............................................

Bad Romance (Υπο Διόρθωση)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum