Τέλος part 2.

376 33 2
                                    

Τελικά αποφάσισα πως θα υπάρξουν δύο ακόμα παρτ!Είναι πραγματικά τεράστιο!!!Οφείλω να ομολογήσω πως λόγο έλλειψης χρόνου και αϋπνίας δεν έχει τα αποτελέσματα που θα ήθελα....ίσως αργότερα στο μέλλον να το ξαναγράψω,μέχρι τότε.....καλή (που μόνο καλή δεν είναι) ανάγνωση!!!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ πραγματικά!!!!!!!!!!



"Είσαι καλά?"

"Ναι,δεν ήταν τίποτα,πάμε?" του λέω και του χαμογελάω.

"Πάμε" λέει και μου ανοίγει την πόρτα,μπαίνουμε μέσα και ξεκινάμε την διαδρομή για το σπίτι της Gretas.

"Πως νιώθεις?"

"Καλά,έχω λίγο άγχος αλλά εφόσον θα είσαι εσύ δίπλα μου θα μου φύγει. Αλήθεια γιατί πάμε πρώτα στην Greta και όχι στον παππού σου?"

"Μα θα είναι και ο παππούς μου εκεί,σκέφτηκα να μην πηγαινοερχόμαστε" μου απαντάει χαμογελώντας.

"Και τώρα πες μου,πως σου φάνηκαν τα νυφικά?" με ρωτάει γεμάτος περιέργεια.

"Μια χαρά,βρήκα αυτό που ήθελα"

"Ωραία,και πως είναι?" πολλές ερωτήσεις έπεσαν αλλά κατάλαβα που το πηγαίνει !!

"Ένα απλό νυφικό"

"Πόσο απλό?"

"Ε απλό ντε!"

"Χμμ και τι χρώμα έχει?" ρωτάει και σκάω στα γέλια,με κοιτάει και βλέπω πως το διασκεδάζει και εκείνος.

"Τελικά κατέληξα στο κόκκινο" του λέω στα ψέματα,εκείνος σοκάρετε στην αρχή αλλά προσπαθεί να μην μου το δείξει.

"Πρωτότυπο." μου απαντάει σοβαρά,μα καλά χαζό είναι?

"Adrian δεν πίστεψες ότι θα είχα την Jo δίπλα μου και θα ερχόμουν στην εκκλησία με μαύρο ή κόκκινο νυφικό έτσι?"

"Α! Δεν ξέρω,με εσένα όλα τα περιμένω πια " μου λέει και τον χτυπάω απαλά στο μπράτσο με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αμαξιού.

Τον κοιτάω τρομοκρατημένη καθώς βλέπω ένα αμάξι να έρχεται καταπάνω μας.

"Αdrian!" του φωνάζω αλλά δεν μου δίνει σημασία διότι είναι προσηλωμένος στην οδήγηση.

Κάνει έναν ελιγμό και πριν τρακάρουμε με το αμάξι που έρχεται κατά πάνω μας παίρνει τον έλεγχο του αμαξιού και το αποφεύγει.

Οι ανάσες μου είναι γρήγορες και κοφτές,εκείνος το προσέχει και ακινητοποιεί το αμάξι στην άκρη.

Bad Romance (Υπο Διόρθωση)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang