Πάρκαρα το αμάξι μου πήρα την τσάντα μου και πήγα στην πόρτα έβγαλα το κλειδί και την άνοιξα. Πήγα στο σαλόνι αλλά δεν την βρήκα εκεί!Πάλι στο κινητό μιλάει?Έκατσα στον καναπέ,πέρασαν πέντε λεπτά μέχρι να έρθει. Με κοίταξε άφησε το ποτήρι με το νερό που κρατούσε πάνω στο τραπεζάκι και άρχισε να πηγαίνει πάνω κάτω! Ωχ αρχίζει η ψαλμωδία!Σταύρωσα τα χέρια μου έβαλα αναπαυτικά τα πόδια μου στον τραπεζάκι και ξεκίνησα να μετράω αντιστρόφως από το 3...Τρία....Δυο...Ένα... και... «Καλά ρε μαλακιστίρι πας καλά? Σε περιμένω δυο ολόκληρες ώρες!Με έχεις γραμμένη εντελώς πια Eli!Τόσα τηλέφωνα και εσύ τίποτα στα @@@ σου ρε βλαμμένο!Και μου το έκλεισες και στα μούτρα κιόλας!Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει!!Σου έχω κάνει κάτι?Αν ναι πες το μου κοπελιά και μετά θα σε αφήσω ήσυχη!Δεν ενδιαφέρεσαι καθόλου πια για εμένα γαμώ!!Καθόλου!Δεν με αγαπάς. Σου είχα πει πως ήθελα να περάσουμε το σαββατοκύριακο μαζί και εσύ με έγραψες ρε ηλίθιο!Τόσο πολύ έχω σημασία για εσένα πια?»
Έξαλλη?όχι απλά έξαλλη!έφτασε μέχρι και στα όρια της παραφροσύνης!Μάζεψα χέρια και πόδια την κοίταξα στα μάτια και άρχισα να της λέω.... «Jo εγώ......» μου έκανε νόημα να σταματήσω αλλά συνέχισα!
«Φυσικά και σε αγαπάω.........είχα ένα ατύχημα...»
Σταμάτησε να κινείται γούρλωσε τα μάτια της και ήρθε δίπλα μου
«Ο θεέ μου!είσαι καλά?που πως πότε γιατί?...
Αφού πέρασε σχεδόν μισή ώρα προσπαθώντας να της εξηγήσω μου ζήτησε συγνώμη
«Με συγχωρείς Eli!Νόμιζα πως με παράτησες η πως με ξέχασες»
«ΩΩΩ!έλα εδώ αγγελάκι μου!!δεν θα το έκανα ποτέ αυτό!καλά παλιότερα μπορεί αλλά τώρα όχι!»
«Γλυκούλα μου!!!και τώρα κοπελιά ας πάμε στο ψητό!Πως μπόρεσες?????????Γιατί μίλησες έτσι στον άνθρωπο παιδάκι μου?Νταλικέρης είσαι η δουλεύεις στην λαχαναγορά??Και για να λες εσύ πως είναι καλός , κούκλος θα είναι!!!!Αμάν κοπελιά!!!Τίποτα δεν έχεις πάρει από εμένα!Τίποτα!!!!!!!!!!!!!!!Απαπαπαπαπαπα!!!!Με σύγχυσες πάλι!Πάμε starbucks να φάω ένα sandwich να έρθω στα ίσα μου!»
Φύγαμε!!!!» ακούγαμε μουσική γελούσαμε λέγαμε διάφορα και έτσι ευτυχώς δεν κατάλαβε πως φτάσαμε σε μια απλή καφετερία και όχι στα starbucks! Με κοίταξε με τρομοκρατημένο ύφος και είπε
«Που με έφερες?» έσκασα στα γέλια!
«Χαχαχα σταμάτα μωρή καφετέρια είναι και αυτό όχι τρώγλη!Προχώρα!χαχχαχα!
Μπήκαμε μέσα και αμέσως ήρθε ο Jack με τον Ian να με χαιρετίσουν. Ο Jack με έσφιξε στην αγκαλιά του και ο Ian μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο με σήκωσε στον αέρα και άρχισε να με στριφογυρνάει!
Η Jo κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα και το υπόλοιπο μαγαζί μας γιουχάρισε μάλλον επειδή γνωρίζουν τον Ian «Jo από εδώ ο Jack που είναι ιδιοκτήτης του μαγαζιού και από εδώ ο λατρεμένος μου Ian o γιος του!» «Χάρηκα» ειπε η Jo κοιτάζοντας λοξά τον Ian ! «Jack πας την Jo στο τραπέζι μου σε παρακαλώ?» «Αμέσως γλυκιά μου!!» «Ian θέλω να μου κάνεις μια χάρη!» «Τα πάντα για εσένα μωρό μου!» έβαλα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και γύρισα την πλάτη μου στην Jo! του ψιθύρισα αυτό που ήθελα στο αυτί και βάλαμε και οι δυο τα γέλια! «Το έχω!» «Αχ γι'αυτό σε αγαπάω!» με κοίταξε με και καλά τρομοκρατημένο ύφος και με ρώτησε «Μόνο γι'αυτό?» «Χαχα!Φυσικά και όχι χαζοβιόλη μου!!!!» του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο μου χαμογέλασε πλατιά και έφυγε! Όταν κάθισα στο τραπέζι κοίταξα την Jo και αν είναι δυνατόν με κοίταζε με δολοφονημένο ύφος! «Τι έπαθες καλέ?» «Τι έπαθα?με ρωτάς τι έπαθα?1ον με έφερες εδώ ενώ σου είπα ότι ήθελα να φάω το αγαπημένο μου!2ον δεν ξέρω καν τι είναι εδώ και 3ον ποιοι είναι αυτοί οι δυο και τους ξέρεις και από εχθές για να σου συμπεριφέρονται έτσι?4ον και κυριότερο τι τρέχει ανάμεσα σε εσένα και σε αυτόν τον Ian που δεν μου το έχεις πει? και 5ον μπορούμε να παραγγείλουμε τίποτα σε αυτό το μέρος?»
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Romance (Υπο Διόρθωση)
RomansaElli,μια κοπέλα μοναχική,εσωστρεφείς,απομονωμένη και πονεμένη από την ζωή. Jo,το εντελώς αντίθετο από την ξαδέρφη της την Elli,είναι εξωστρεφείς,κοινωνική και πάντα χαρούμενη. Παρόλο που είναι δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες αγαπάει και προσέχει...