Μα αυτος ειναι Θ-Ε-Ο-Σ!

1.2K 65 8
  • Đã dành riêng cho fotmak
                                    

 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!

Είναι αν όχι ένα από τα άθλια κεφάλαια μου το πιο άθλιο απ'όλα!Αν θυμάμαι καλά όταν έγραψα αυτό το κεφάλαιο και μερικά επόμενα ψηνόμουν στον πυρετό,για τον λόγο αυτό θα σας ζητήσω να με συγχωρέσετε για όλα τα ορθογραφικά λάθη που υπάρχουν αλλά και  για το ότι είναι κακογραμμένο βέβαια. Να σας πω καλή ανάγνωση;Δεν θα το πω διότι μόνο καλή δεν θα είναι(χαχαχχα πως τα λέω έτσι ώρες ώρες!'όπως καταλάβατε δεν είμαι καθόλου ψωνάρα,μα καθόλου όμως!)Τι να πω!διαβάστε το και ο Θεός μαζί σας! 



 
Την κοιταξα με εκνευρισμενο υφος και της ειπα «1ον δεν παθαινεις τιποτα2ον ειναι μαγαζι χαζη 3ον ναι τους ξερω και απο εχθες η μαλλον απο πιο παλια!ειναι οικογενειακοι φιλοι ο Jack ηταν κολλητος με τον μπαμπα μου και η γυναικα του με την μαμα μου 4ον ο  Ian ειναι και γαμω τα παιδια τον ξερω απο τοσο δα μικρη που παιζαμαι μαζι και μου συμπαρασταθηκε παρα πολυ οταν τον χρειαζομουν!5ον το εχω κανει ειδη!»αμεσως σχηματιστηκε ενα θλιμμενο υφος στο προσωπο της και ξερω πολυ καλα το γιατι,δεν της ειπα τιποτα γιατι δεν ειχα ορεξη να ανοιξουμε παλι αυτη την κουβεντα ασε που μας εφερνε και τις δυο σε δυσκολη θεση και κυριος εκεινη!Πανω στην ωρα!!!!!!!Ηρθε ο Ian να με σωσει οπως παντα!Η Jo με κοιταξε με ματια ορθανοιχτα εκανε σαν παιδακι!!!!«Μην το κοιτας τρωγε!!!!!»της ειπα!ο Ian ηρθε και εκατσε διπλα μου τον κολησα κοντα μου και του ειπα στο αυτι «Ωστε sandwich σε σχημα καρδιας ε???Αυτο θα μου το πληρωσεις!» «Ω!σταματα παραπονιαρα!!!!!!! Σε εχω ετοιμη και εσενα αρκει να μου χαρισεις εναν χορο!» γουρλωσα τα ματια μου «εναν τι?» «εναν χορο ντε!σαν τον παλιο καλο καιρο...ελα τωρα!!!!» «οχι ξεχασε το!δεν πας καλα!!!¨» δεν εδωσε σημασια σε αυτα που του ελεγα  Σηκωθηκε ορθιος,αρπαξε το χερι μου  με κολησε   με μια του κινηση πανω του πατησε ενα κουμπι απο το ραδιοκοντρολ δυναμωσε την ενταση το εβαλε στο τσεπακι του και αρχισαμε να χορευουμε απαλα και ρυθμικα! «Ian ντρεπομαι ρε!!!!ελα φτανει τωρα αρκετα!» «σταματα πια να μιλας!»

Καναμε μια στροφη μετα αλλη μια και αλλη μια στο τελος με εγειρε προς τα πισω και μου εδωσε ενα φιλι μεγαλυτερης αυτη την φορα διαρκειας στο μαγουλο και μετα ενα πεταχτο στα χειλει οπως καναμε οταν ημασταν μικροι, ολο το μαγαζι μας χειροκροτησε! Ειμαι σιγουρη πως εχω γινει κατακοκκινη! καθησα παλι στην θεση μου  και μετα απο λιγο επεστρεψε και ο Ian με τον extra big καφε μου του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο και μου χαρισε παλι αυτο το τελειο χαμογελο «Ευχαριστημενη τωρα» μου ειπε «Ναι παρα πολυ» (οχι δεν απαντησα εγω αλλα η Jo!) κοιταχτηκαμε μια οι δυο μας και μετα κοιταξαμε καπακι την Jo «Ειναι οτι πιο τελειο εχω φαι στην ζωη μου ειναι φανταστικο!ποια starbuks και μαλακιες!!!αυτο δεν συγκρινεται με κανενα!!!!» γελασαμε ολοι μαζι μετα μιλησαμε και ενας θεος ξερει πως περασε η ωρα!!!!Ετοιμαστηκαμε να φυγουμε,χεραιτησα τον Jack και καθως γυρησα να χαιρετησω και τον Ian εμεινα καγκελο με αυτο που αντικρισα!Omg!!!!ειναι εδω,το ζωων ειναι εδω! Καθεται σε ενα γωνιακο τραπεζι Φαινεται πολυ εκνευρισμενος!Κοιταει μια εμενα μια τον Ian.μα γιατι κοιταει ετσι τον Ian?Του εδωσα το ποιο δολοφονηκο υφος που εχω δωσει ποτε στην ζωη μου σε ανθρωπο Εδωσα παλι ενα πεταχτο φιλι στον  Ian εξακολουθωντας να τον κοιταω του εστειλα παλι το δολοφονηκο βλεμμα και μου εδωσε και εκεινος το δικο του μα τι ζορι τραβαει τελος παντων?Τραβηξα στνην κυριολεξεια απο το χερι την Jo και βγηκαμε εξω «Καλε τι τραβας!ρε μαλακα πας καλα?με πονας» «Σκασε γαμω και προχωρα! «Ρε μυγα σε τσιμπισε?τι επαθες?» της εκανα νοημα να μπει μεσα στο αμαξι μπηκαμε και αρχισε να φωναζει «ΜΑΛΑΚΑ δεν πας καθολου καλα!» «Ναι μαλακα!!αυτος που κοιτουσες σαν χανος τοση ωρα ειναι το ζωων που τρακαρα σημερα το πρωι !!!!!Με κοιταξε με ανοιχτο το στομα και ειπε «Μα αυτος ειναι Θ-Ε-Ο-Σ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!» δεν της απαντησα!παρα μοναχα της εδωσα ενα δολοφονηκο υφος εβαλα στο φουλ τo 10* των Pantera και πατησα τερμα το γκαζι!

Bad Romance (Υπο Διόρθωση)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ