Ξαφνικά νιώθω κάτι να μου διακόπτει τον ύπνο,είναι ένα απαλό,ήρεμο,γλυκό,τρυφερό χάδι περιμετρικά της μέσης μου και του γοφού μου,ωωω θεέ μου τι μου έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος?ένα χάδι του είναι ικανό να με κάνει να ανατριχιάσω,όταν με ακουμπάει είναι λες και νιώθω χιλιάδες ηλεκτρικά φορτία να περικλείουν το κορμί μου. Ανοίγω τα μάτια μου και τεντώνω το πονεμένο μου κορμί ξέροντας πως έχω ένα χαζοχαρούμενο χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπό μου.
“Καλημέρα όμορφε” λέω και τον κοιτάω κατάματα,τα πρόσωπα μας απέχουν ελάχιστα εκατοστά
“Buongiorno bella mia” είπε έχοντας και εκείνος το ίδιο χαζοχαρούμενο χαμόγελο
Ω ναι είναι σίγουρα Ιταλός ή έχει ρίζες από εκεί θυμάμαι πως κάποτε μου είχε πει ότι ταξίδευε συχνά στην Ιταλία!δεν μπορεί,είναι Ιταλός!σκέφτηκα με βεβαιότητα,με πλησίασε ακόμα πιο πολύ,ακούμπησε τα χείλη του με τα δικά μου και μου άφησε ένα μεγάλο διάρκειας απαλό γλυκό φιλί,ωωω θεέ μου,μακάρι να ξυπνούσα έτσι πάντα. Απομακρύνθηκα λίγο έτσι ώστε να μπορώ να τον κοιτάω,εκείνος άπλωσε το χέρι του και άρχισε να παίζει με τα μαλλιά μου,είναι τόσο όμορφος,τα μαλλιά του είναι λίγο ανακατεμένα,το δέρμα του φαίνεται ήρεμο και απαλό,τα χείλη του είναι λίγο πρησμένα από το προηγούμενο φιλί μας,άνετα ξανά έκανα έρωτα μαζί του αυτή την στιγμή.....όμως έχουμε άλλα πράγματα να κάνουμε,να συζητήσουμε,για εμάς,για τον Max, που είμαι σίγουρη πως ακόμα τον απασχολεί αλλά πάνω απ'όλα για....
“Που ξέρεις ιταλικά?”του είπα εκφράζοντας τις σκέψεις μου,σταμάτησε να παίζει με τα μαλλιά μου,και με κοίταξε παραξενεμένος
“Πως σου ήρθε τώρα αυτό?”
“Έλα μου ντε?πως μου ήρθε?το ότι εχθές που όταν κάναμε ότι κάναμε μου πετούσες συνέχεια λέξεις στα ιταλικά ή το σημερινό εσένα δεν σου φαίνεται καθόλου περίεργο?άσε που δεν καταλαβαίνω και γρι από αυτά που μου λες!”ένας απίστευτος ήχος ήρθε στα αυτιά μου καθώς άφησε ένα γελάκι.
“1ον κάναμε έρωτα,δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορείς να το αποκαλέσεις με το όνομα του από την στιγμή που είσαι καταπληκτική σε αυτό
2ον πως ξέρεις ότι είναι ιταλικά εφόσον δεν καταλαβαίνεις “γρι” όπως λες και εσύ?”
“Σοβαρά τώρα?Εντάξει όταν κάναμε έρωτα λοιπόν,δεν είναι και τόσο δύσκολο να ξεχωρίσεις τα ιταλικά Adrian!”“Ναι σωστά”είπε και άρχισε να παίζει πάλι με τα μαλλιά μου
“Λοιπόν θα μου πείς?”“Τι?” μισό-άνοιξα τα μάτια μου και τον κοίταξα με ένα ύφος α λα ντετέκτιβ
“Αποφεύγεις να μου απαντήσεις Κύριε Black ή μου φαίνεται?”έβγαλε έναν αναστεναγμό
“Αυτό προσπαθώ να κάνω Κυρία Storm”
“Δεν μπορείς να μου πεις ή δεν θέλεις?”
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Romance (Υπο Διόρθωση)
RomanceElli,μια κοπέλα μοναχική,εσωστρεφείς,απομονωμένη και πονεμένη από την ζωή. Jo,το εντελώς αντίθετο από την ξαδέρφη της την Elli,είναι εξωστρεφείς,κοινωνική και πάντα χαρούμενη. Παρόλο που είναι δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες αγαπάει και προσέχει...