|24|

263 12 0
                                    

Harry, Draco'nun saçına saplanıyor...

Harry, Draco Malfoy'un saçının hayali olmayan bir şey olduğunu her zaman kabul etmişti. 
Draco yürürken her zaman hafifçe zıplar, güneş ışığında parlar ve yüzünde en yumuşak parıltıyı yaratırdı. 
Harry bir gün parmaklarını Slytherin'in saçlarının arasından geçirmesi gerektiğini biliyordu, ondan geri adım atılmıyordu.

O ve Draco gençken birbirleriyle arkadaş olduklarında, Harry her zaman diğerinin saçına dokunmak için küçük bahaneler bulurdu. 
Aslında orada olmayan bir yaprağı fırçalamak ya da çocuk ona küçük bir şeyle alay ederken Draco'nun saçını karıştırmak gibi. 
Ya da çok uzun bir yazdan sonra King's Cross istasyonunda kucaklaştıklarında, Harry elini Draco'nun saçlarının arasından hafifçe gezdirirdi. 
Ve Draco farkına varırsa, hiçbir şey söylemezdi. Özellikle korkunç bir quidditch kazasından sonra, Draco hastane kanadında sessizce uyuyordu, Harry elini saçlarının arasında gezdiriyor, Draco'nun kulağına hafifçe gıdıklayarak alnındaki saçları itiyordu. 
Harry böyle uykuya dalmıştı ve Draco ile aynı anda uyandığında, eli hala saçında, Harry kızardı ve elini çabucak çekip elinden geldiğince hızlı bir şekilde uzaklaştı, tabii ki emin olduktan hemen sonra. 
Kızaran Draco'nun da iyi olduğunu biliyordu.
Harry, arkadaşına olan aşkını midesinin kelebeklerle dolması ve yurda döndükten sonra kalbinin atması yoluyla kontrol etmenin kaçınılmaz olduğunu biliyordu. 
Ama neyse ki, Draco'nun gülümsemesini görebildiği ve elini Draco'nun saçında gezdirebildiği sürece, minik aşkını bir süre paspasın altına fırçalayabildi.

Her şey, Harry'nin Draco'nun olduğunu öğrendikten altıncı yıl sonra çöktü. 
Katie Bell'i lanetleyecek olan.
Arkasından tuvalete koşmuştu ve Harry, Draco'nun gözyaşlarının yüzüne düşen uzun çizgileri açıldığını izlerken kalbinin kırıldığını duymuştu.
Harry daha önce sadece bir kez Draco'nun ağladığını görmüştü, ama ikinci yıl Harry'ye teyzesinin yaz boyunca haçı kullandığını itiraf etmişti ama bu hiç de öyle değildi. 

İkinci yılda Draco kırılmamıştı, sadece geleceğinden korkuyordu. 
Ama şimdi, Draco'nun çok korktuğu gelecek, Harry'nin tam önünde gerçekleşiyordu ve hıçkırıkları duymak ve omuzların titrediğini görmek kalp kırıcıydı.

Harry Draco'nun yanına düşmüş ve kollarını sarmıştı. 
etrafında, kulağına rahatlatıcı sözler fısıldıyor, Draco'ya Harry ile güvende olacağına dair güvence veriyordu. 
Ve tabii ki, Harry parmaklarını Draco'nun saçına doğru koşturuyordu. 
Draco başını Harry'nin omzuna indirdiği, Harry'nin gömleğini yumruğuyla kavradığı andı ve Harry içten önündeki çocuğa kötü bir şey olmasına asla izin vermeyeceğine söz verdi. 
- Göğsüne Draco'ya, böylece Draco'nun nefesi Harry'nin çok daha yavaş hızına uyacaktı. 

Harry, Draco'nun saçını taradığını ve gözyaşlarını sildiğini hatırladı ve bir noktada Draco bakışlarını Harry'ninkine dikmişti. 

Birbirlerine yumuşak gözlerle bakıyorlardı, diğerinin bakışlarına sarhoş olmuşlardı ve Harry yavaşça içeri doğru eğilmiş, Draco'nun dudaklarına hala tam olarak ulaşmamıştı.

Harry'yi yumuşak bir şekilde örtmek, önce Harry'nin daha yakın basmasını bekliyordu ve Harry yaptığında, sonra çok daha hevesle, diğerini tatmak, koklamak ve diğerini çok kötü bir şekilde içmek istiyordu.

her şeyin başlangıcı olmuştu ama aynı zamanda  , her şeyin sonu çünkü artık Draco, Karanlık İşareti taşımanın getirdiği sorumlulukla yüzleşecek ve Harry ona karşı savaşmak zorunda kalacaktı.

Kulaklarında sürekli bir saatli bomba tik tak gibi geliyordu ve sonunda Harry hortkuluklar için kaçmak zorunda kaldığında ve Voldemort Harry'nin öldüğünü ilan ettiğinde patladı. 

Hayat kolay olabilir miydi?

Ancak Voldemort mağlup olduktan sonra ikisi de Büyük Salon'un ortasında birbirlerinin kollarına düştüler

Ve Harry, koşarken arkadaşlarına Draco'yu özlemediğini iddia etmesine rağmen
Ellerini Draco'nun saçlarında gezdirirken,
Onları biraz çekiştirirken,
Yarın hâlâ ormanın ortasında uyanmayacağından emin olurken buldu ve Harry elini şu anda yaptığı gibi Draco'nun saçlarının arasından geçirmeye devam etti. 

25 yaşında, bir Pazar sabahı yatağında tembelce Draco'nun yanında yatarken, Draco'nun boynunu gıdıkladığı sessiz hışırtılar, kalbindeki parmaklarının yumuşaklığı kalakaldı.

Drarry • Trash (Kitap : 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin