"Beni sevimsiz yapan tek kişi sensin. "
Harry, "Draco umrumda değil, ne olduğunu biliyorsun!-
...
Öyleyse devam et.
Lanet olası evi terk et!
Umurumda değil! " diye bağırdı Draco'ya.Draco ona iğrenç bir bakış attı, kapıyı çarptı ve gitti.
Bu, son 8 ayda çift olarak yaptıkları üçüncü kavgaydı ve bu sefer Draco'nun babası hakkındaydı.
Harry ve Draco birbirlerinden memnundu ama bir gün birbirlerini çıldırttılar.
Harry bunun başka bir dövüş gibi olacağını ve Draco'nun geri döneceğini varsaydı, ancak Draco gece 11'e kadar gelmeyince, Harry endişelendi (gittiği andan beri endişeliydi).
Harry mümkün olan her yerde kayboldu ama Draco'yu bulma şansı sıfırdı, herhangi bir arkadaşıyla iletişim kurmaya çalıştı ama hiçbirinin nerede olduğu bilinmiyordu. Sonunda Harry pes etti ve Draco'nun dairesine geri döndü ve dışarıda bekledi.
Harry komşusunun ona bağırarak uyandığını hatırladı, işte o zaman Draco'yu beklerken dışarıda uyuduğunu fark etti. Bir kez kapıyı çalmaya karar verdi ve yanıt gelmeyince çaresizce not bıraktı.
"Bana kızgın olduğunu biliyorum ama lütfen, lütfen benimle çatımda buluşalım Bugün saat 9'da, yarın ne zaman eve gelirsen. Lütfen. Seni bekliyorum."
Ve Harry bekledi, çatısında 3 saat bekledi ama draco gelmedi. Asla yapmadı. Harry elinden gelenin en kötüsünü mahvettiğini fark etti ama pislik tarafının başına gelen en iyi şeyi mahvetmesine izin veremezdi.
Bu yüzden her saat çiçek yolluyordu. Draco'nun kapısının önünü çiçeklerle, ışıklarla ve mumlarla süsledi, kapının önüne bir not bile koydu "Lanet harry potter aptal yeşil gözleri, aptal kahverengi saçları ve aptal gülümsemesi ve aptal cazibesi, o lanet bir aptal, hepsi bu "(Draco'yu çatlattı ve mümkün olduğunda Harry'yi kızdırmak için yanına aldı), Harry her gece saat 9'da tam olarak çatı katında randevular bile ayarladı ve bekledi.
Hatta draco'nun kapısının dışında bekledi ve her gece kendini battaniyelerle bulana kadar dışarıda uyudu (varsaydığı bir ilerlemeydi)Sonraki gece Harry neredeyse pes etti ama yine de bekledi ve bir saat sonra Draco nihayet ortaya çıktı.
"Bana bunların hepsini ayarlayan erkek arkadaşım olmadığını söyle" Draco olay yerinde usulca kıkırdadı. Harry herkes için gitmişti, mum ışığında akşam yemeği, klişe film seti, bir yastık kalesi, peri ışıkları, şarap, şampanya, en iyi takım elbise, romantik müzik, piknik, hepsi farklı yerlerde ..
"Draco, sen ortaya çıktın"
"Yine de çok fazla çiçek var, ya polen alerjim olsaydı" Draco gülümsedi.
"Ah, bunun için üzgünüm ama polen alerjiniz olmadığını biliyorum, gerçi ben de" Harry omuzlarını silkti.
Draco, Harry'ye gülümsedi ve Harry sonunda Draco'ya doğru ilerledi.
"Geçen gün sana bağırdığım için ve söylediğim her şey için özür dilerim ve söz veriyorum bir daha asla kavga etmeyeceğim. Seninle kavga etmek canımı acıtıyor ve seni kaybetmeyi göze alamam. hepsi, sen başıma gelen en iyi şeysin ve seni bir kavgada kaybetmek beni en boktan insan yapardı, ben hayatta olmadığımdan değil- "
"kapa çeneni seni aptal sürtük"
Draco, Harry'yi daha yakına çekip alnını usulca öptüğünde güldü.
"Ben sadece - üzgünüm, hepsi bu" harry iç geçirdi
"Biliyorum. Bunu görebiliyorum" dedi Draco olay yerine bakarken.
"Ah evet, neyin en iyisi olduğunu bilmiyordum, bu yüzden elimden gelen her şeyi yaptım" Harry boynunu ovuşturdu.
"Sorun değil, hepsini beğendim ve seni affediyorum, ben de yanılmışım, babam seninle böyle konuşmamalıydı ve seni savunmalıydım, üzgünüm" Draco sakince konuştu.
Harry ona gülümsedi ve sonunda Draco'yu öptü.
Harry ve draco dans etmeye başladıklarında, Harry'nin dansıyla ilgili bir kahkaha attılar ve ne hakkında kavga ettiklerini bile unuttular.
Harry nihayet onu anladıktan sonra, Draco ve harry yavaşça dans etmeye, müziğe yavaşça sallanmaya başladılar.
"Harry"
"hm"
"Seni seviyorum" Draco sonunda konuştu
Harry ona şaşkınlıkla baktı, bu kelimeleri ilk kez söylüyormuş, Harry'nin tüm hayatı boyunca duymayı beklediği sözcükler ve sonunda Harry onları geri söyleyebiliyordu.
"Ben de seni seviyorum Draco..."
Harry, Draco'ya hayranlıkla baktı.
"Başıma gelenler kimseye giyinmeyeceğim ve randevu ayarlamayacağım ya da sinemaya gitmenin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Harry Potter için her şey çok sevimsiz değil mi?" komik bir yol.
"Beni sevimsiz yapan tek kişisin. Ve hepsini tekrar yapardım, sadece senin için..."