Capitolul 01 - Surpiza

2.2K 53 4
                                    

Capitolul I -  Surpriza

Din perspectiva Cristinei.

E dimineata,si aud  telefonul ce sună de pe noptiera din dreapta patului.Mi-am aplecat capul plictisita de toate visele avute peste noapte,lasand capul sa pice greu in perna duca ce vad numele apelantului.Cine sa fie,decat una dintre cele mai bune prietene ale mele,Mariuca.

-Buna diminea!Ce faci?Nu te mai trezesti?  imi rasuna glasul Mariucai in ureche

 -Ba da.cat e ceasul?* apas pe o tastă a telefonului si ma uit in dreapta sus. E 13:30!Cat am dormit

-Pai,cam asa ceva.Eu si Beti,avem sa iti spunem ceva..

-:Ce?!

-Pai,ne intalnim la Starbucks si o sa iti spunem.

-Bine,bine.Cand,la ce ora?

-Pai,ma gandeam sa ne intalnim azi,la 6

-Ne vedem

Intre timp,cobor scarile unde il vad pe nazbatia Costin sarind pe canapea,jucandu-se cu un avion.Tot ce face toata ziua e sa stea pur si simplu in casa fara a face nimic.Nici o tema,nici o preocupatie in afara de a ma enerva pe mine cu simpla lui prezenta .M-am indreptat spre bucatarie,dorind sa imi pun un bol de cereale cu lapte,

-Cris,vino sa imi dai avionasul jos de pe lustra!E agatat aici!

-Taci goblin mic ce esti!Ti-l dau jos imediat!

Dupa ce am terminat de mancat cerealele,m-am uitat la ceas si am observat ca timpul sa plec se apropiase destul de mult,Mi-am facut toaleta normala si zilnica,luandu-mi ceva comod pe mine,dupa care am coborat scarile,lasand in urma doar o dar de parfum scump si fin.

Din perspectiva Mariucai

Cu ce sa ma imbrac?Unica si singura mea problema.Un dulap prin cu haine si o fata.Cea mai mare dilema e sa lasi o fata intr-un dulap cu haine.Tot felul de nuante pastelate,in neom si mate imi invadau ochii,dar parca nu erau ce imi doream.Dupe minute si zeci de minute in sir,mi-am ales o rochita scurta,de vara dupa care am inchis in graba usa camerei,lasandu-mi pritenii de plus in urma mea.

-Mami,am plecat.

-Unde pleci draga mea?

-:Ma vad cu Beti si Criss la Starbucks

-Sa va distrati!

Din perspectiva lui Beatrice

Off,ce ma bate la cap telefonul ala.In baie nu e,in buctarie nu e,in living nu e,in camera de oaspeti nu e,in camera mea nu am cautat.Ce idioata sunt.Cel  mai important loc,si totusi eu nu am cautat acolo.Si l-am gasit!Al naibii,cum sa stai chiar pe birou,in vazul tuturor si sa  pari invizivbil?Ridicol.Am murmurat cateva insulte la aderasa telefonul,dupa care am plecat.

Din perspectiva Cristinei

Telefonul vibra in continu, buzunar,dar parca ceva ma facea sa nu il scot,dar pana ala urma l-am scos si stiam ca urmau tipete,urlete de la Beti si Mariuca cum ca am intarziat.

-:Hei.

-Unde esti?mi-au spus ambele tembel la unison

-Gata nebunelor!Acum intru.

Intram cu pasi usori si vioi in cafenea,apropiindu-ma de masa celor doua fete,care aveau un zambet oarecum subtil.Ochii lor straluceau  ,iar buzele parca mai aveau putin si explodau,vrans sa spuna ceva.In cele din urma,au si cedat.

-Deci,ce aveti sa imi spuneti?

- O sa ..

-:Mergem la..

-Concertul celor din One Direction!

Nu mai aveam cuvinte.Pur si simplu,era ca un vis in decursul implinirii.Idolii mei,fata in fata cu mine.Un sentiment  de neexplicat.Sa stii ca persoanele care sunt modelul atu in viata,sunt langa tine,e ceva magnific,mirific.

Nu ma astept sa va placa prea mult.E primul meu FanFiction si nu e prea reusit.Accept orice sfat,parere indiferent ca e de rau sau bine.Multumesc ca  ati citit.

~Mrs Styles

Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)Where stories live. Discover now