Capitolul 12. - S-a intors.Diferita,dar neschinbata

360 33 8
                                    

                                  Capitolul 12

'S-a intors.Diferita,dar neschimbata'

Deeeci,im primul rand inainte sa cititi,vreau sa va multumesc  pentru cei +3k[+3,000] cititori.In al doilea rand,cred ca ati observat,astazi am schimbat si coperta,sper ca va place aceasta. :) Multumesc din inima!Inainte sa incepeti sa cititi,dati drumul la melodia din 'Multimedia'. Spor la citit dragilor . :)

Era o fata inalta,oarecum cunoscuta.Semana cu Gabi, dar nu putea sa fie ea,nu.Se apropia spre noi cu pasi vioi, si cu o privire oarecum trista.Si-a tras un scaun de la alta masa,si inainte da se aseze m-a imbratisat,strans.Eram uimita.De unde o cunosteam?Avem un sentiment placut,simtind o caldura in imbratisarea ei.

-Bine,imi explica si mie cineva ce se intampla?spun eu cu tonul ridicat

-Pai,Cristina,ai dreptul la multe explicatii.Nu cred ca ma recunosti,nu?

-Ar  trebuii?

-Da,ar cam trebuii avand in vedere ca sunt...

-Gabi?spuse Liam cu ochii inlacrimati

-Da Liam,asa e.

-Parca tu erai….

-Moarta?O da,asa eram Zayn.Va raspund dupa la intrebari,acum sa va explic.

-Okey.raspundem toti in cor

-Um,pai. Stiti,mama mea e mereu pelcata cu tot felul de afacerii peste tot in lume,si eu stau cu tata.M-am dus intr-un bar pe care il frecventeaza tata,si speram sa il gasesc.Asa a  si fost,numai ca nu chiar cum voiam.L-am gasit mai precis pe un scaun,legat bine si impuscat.Am intepenit efectiv.

Cateva lacrimi i se scurgeau  pe fata,lasand  frau sentimentelor din inima ei,care era sfasiata.Isi parasise iubitul,si isi pierduse tatal.Ce putea fii mai dureros decat sa pierzi  doua persone pe care le iubesti din inima?Asta nu e acceptabil,oricat de rau ar fii omul respectiv.

-Am mai ramas cateva secunde privindu-l,dar barmanaul m-a atentitonat ca sunt cativa omanei pe acolo care nu imi vor tocmai binele,asa ca a trebuit sa plec,sa ma ascund .Undeva unde nu ma poate gasii nimeni.

-Pai si Ryan?Ce e cu el?

-Pai.. e dealer de droguri,si m-a ajutat sa scap de cei care ma cauta,cel putin pentru o vreme.Pentru o suma considerabila.

-Dar,pana la urma ce facuse tatal tau?intreba Louis

-Consuma droguri,si nu asa in cantitate mica.Kilograme intregi pe luna.Nu si-a platit comenzile,si asta s-a intamplat…

Liam o urmatrea pe Gabi cu  privirea,in fiecare miscare a corpului ei,Parul ei blond,firav,acum devenise de o culoare rosu aprins,facand-o sa pare o  roscata focoasa.Ochii ei  caprui-verzi,acum erau albastri,din pricina lentilelor de contact.Ma bucaram ca e aici, S-a intors.Diferita,dar neschimbata.

-Cum ai reusit sa te ascunzi?spuse Beti

-Am fost ajutata de cineva,care prin coincidenta se afla in camera asta.Si nu,nu e Ryan.

-Cine e?raspunau vocile noastre in cor

-Harry

Toate privirile s-au intorsc catre cretul meu.Toti il priveau ciudat,mai ales Liam,care il privea cu mai mult decat ‘ciudat’.Il privea cu ura.Ceea ce e ‘ciudat’ cu adevarat,este ca Liam nu e nicodata suparat pe cineva,sau nervos.Nu poarta pica,si nu uraste pe nimeni.

-Cum ai putut face asta?spuse Liam in  timp ce se ridicase de pe scaun,impingandu-l pe Harry

Harry nu ii raspunse,doar se uita la el cu tristete.Nu il vazusem asa niciodata pe Liam.Privirea asemena unui criminal.Harry era trist,de tot ce facuse,dar nu putea sa isi lase un prieten la nevoie.Se tot uita in gol,fiind foarte absent.Dar sa ne intoarcem putin pe pamand.GABI E  VIE! Gabi incepusera sa vorbeasca din nou,dupa o liniste apasatoare,iar toate privirile au fost indreptate catre ea..

Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)Where stories live. Discover now