Capitolul 15 - In cautarea ei [2]

273 26 25
                                    

                                                              Capitolul 15

In cautarea ei [2]

Unde am facut eu ce?Sa stii ca au ranit persoana care o iubeste asa mult,e cam greu,insa prin asta realizezi unde ai gresit si ce,si poate la urmatoarea  incercarea vei avea reusita.Unde am ranit-o?Au urmat cateva zeci de minute bune de gandit,pana cand mi-am dat seama de locul unde se afala urmatorul bilet.Baia  fetelor din Satrbucks!

-----------------------------------------------

Am ajuns in  fata cafenelei,am exitata sa intru,dar totusi am intrat.Am mers usor,ca s anu atrag atentia,indreptandu-ma catre baie.Am intrat discret in baia fetelor,pentru ca acolo s-a intamplat ce s-a intamplat,si am inceput sa caut biletul.Unde putea sa fie?AM intrat intr-o cabina la nimereala,si am ridicat capacul vasului,siacolo ce vad?BINGO!Biletul,intr-o pungulita de plastic."Curaj,Harry",am murmurat usor cat sa aud doar eu,in timp ce desfaceam  plicul.

"Deci,se pare ca  nu te-ai nascut degeaba.Ingenios,destept,dragutel,cu bani...dar de ce te-ai uitat la una ca ea?Oricum,sa sti ca totusi rezista.Ranile persista,dar ea rezista.Inca putin Styles,inca putin.

INDICIU: Moartea nu e neaparat un motiv de tristete"

Moarte?Mama ei traieste la fel si tatal.De frati nu are din cate stiu,sau nu stiu..Asta o  pot afla dintr-un singur loc.Dosarele confidentiale din Ambasada Marii Britanii.In mai putin de o ora,ma .Dar acum nu contez eu.Am intrat in camera imensa plina cu dosare,si cu putin ajutor din parte bibilotecarei de acolo am gasit dosarul Cristinei.

Ma uitam si rasculeam pana am gasit pargraful "Familie".Cum spuneam,mama are,tata are,frate nu are.Ia stai.Frate?De cand si pana cand are Cristina un frate?Se pare ca a murit acum cateva luni,si este inmormantat in cimitirul St Luke din Glasglow,unde se presupune ca au locuit si inca locuis mai multe rude d-ale Cristinei,si la un timp poate chiar si ea.

In cateva ore am ajuns acolo.Am intrat in cimitir,cam sumbru ce-i drept.Am gasit usor mormantul lui Costin,caci asa se numea fratele ei.Pe mormant era pusa o coroana din trandafiri albi si galebni,care nu erau d emult pusi acolo.Miroseau tare si puternic,deci erau pusi de curand.    M-am apropiat mai mult,si am zair o foita mica legata de unul din trandafiri.Am luat-o si am inceput sa citesc.

"Styles,ai ajuns la sfarsit.Vrei sa o vezi?Ei bine,daca ti atat de mult la aceasta persoana,cine sunt eu s aiti interzic sa o vezi,sa ai parte de o viata linistita cu ea?Doar intoarce-te si ai sa o gasesti pe ea,in toata spendoarea ei."

Ce sa fac?Logic ca m-am intors.Ce sa vad ? O fata,o sfoara,un copac.Spanzurata?Alergam cu pais greoi spre acea fata,sperand sa nu fie chiar ea.Am ajuns in fata ei,sau mai bine spus in spatele ei.M-am apropiat mai mult si am vazut ca era doar un simplu manechin.Asa glume nu se fac.Si  ce sa mai vad?Un alt bilet.

"Ma joc cu mintea ta,nu vezi?M-am cam plictist de ea,si nu am de gand sa o tin cu mine tot timpul.Ce spui de un pact?Renunti la ea,si o sa o las alibera,in siguranta.Daca accepti,da foc manechinului.E imbibat deja in benzina,si vezi ca langa copac o sa gasesti o bricheta.Daca nu esti de acord,pleaca ,dar tine minte..nu o sa fie la fel de bine"

Ce era de facut?M-am intors si am dat foc manechinul.Il priveam cum ardea,inchipuindu-mi ca acel maechin e persoana care se joaca in halul asta cu mine si care ii face atat rau Cristinei.Imi e asa de dor de atingerile ei,de mirosul ei,de buzele ei,de ea.

Din Perspectiva Cristinei

Atata sange,atata durere intr-un singur corp.Cat poate aceasta fata sa creada ca indur si eu?Sunt un simplu om,pe un simplu pamant,intr-un singur corp.Ce pot face ca m-am nascut si am trait?Nu e vina mea.

-Lin-Linsday?

-Ce mai vrei acum?Ti-am spus ca nu iti dau mancare si gata

-Nu,nu e asta..Cand voi iesii de aici?

--Cand o sa iesi?-ras- Cand domnisorul Styles o sa faca ec trebuie sa faca

-Ce legatura are Harry cu asta?

-Tu,el,IUBIRE.Nu imi place sa te vad fericita,atata timp cat eu sunt trista.Inteles?

-Si asta cand o sa se intample?

-Cand o sa decida chiar el,draga mea.Chiar el

Linsday se tot apropia de mine,din nou cu acel cutit cu care imi ranise de nenumatrate ori corpul micut si firav.Banuiesc ca o sa imi faca din nou asta,ca  poate ce,acum m-a vazut ca am schitat un zambet.A ridicat cutitul asupra capului meu,dar cand sa se apropie de mine,nu mi-a strapuns piela,ci bluza.Incepuse sa imi  sfasie hainele,subtirele ce-i drept.Plangeam.Lacrimile erau sincere si imi curgeau siroaie,una dupa alta,parca spalandu-mi fata.

-Acum,daca Styles nu se grabeste,o sa ai parte de "cea mai frumoasa" intamplare din viata ta,a spus Linsday in timp ce  radea malefic.

In tot acest timp.o namila de baiat,sau mai bine spus barbat ne privea,zambind smecher si pervers,in acelais timp.Ce vrea de la noi,sau mai bine spus,de la mine?Ajunsesem sa raman doar in camasa de piele pe care o avea pe sub rochie,care era putin mai jos de fund.Era destul de frig incta piele mi se facuse de gaine si incepuse sa imi tremure.Acel barbat se apropia de mine,in timp ce  isi desfacea cureaua de la pantaloni.Stiam ce o sa urmeze.Acum,gandul imi statea la Harry,si cum ca el era singurul care ma mai putea salva de aici.In aceea camera,nu era nimic,decat o saltea ponosita,veche si murdara,un televizor micut,si un scaut pe care erau eu legata adesea.

Cand acel barbat incepuse sa imi traga de camasa,televisor se aprinse.Din imaginea cea nmegra,aparu Harry intr-un cimitir dand foc la un manechit,spoanzurat de un copac.Recunosc cimitirul,St  Luke.Ce legatura are asta acum cu Costin si cu moartea lui?

-Derek,las-o.

-Chiar acum cand incepeam si eu sa ma excit?

-Du-te dracu' la sotia ta.Pleaca de aici.

-Ce ai de gand acum?Ce vrei sa imi faci?,am inceput eu sa tip si sa gesticulez,nemaiabtinandu-ma.

-Poti sa pleci.

-Dar nu stiu unde sunt,nu am haine,nu am nimic

-Eu te las libera,tu te descurci.

-D-ar..

-Nimic.Acum pleaca pana cand nu o sa ma razgandesc.

Ce era de facut?Am deshchis usa de metal ce ma tinuse prizoniera acolo,si am inceput sa alerg.Nu stiam unde sunt,cum pot da de ajutor?M-am oprit in drumul pietuit si m-am uitat in stanga si dreapta.Doar o intindere de apa,oarecum cunoscuta.Am trecut pe nisip,varandu-mi picioarele in el.Era cald,dar in acelasi timp ud.Cateva suvite rebele imi curgeau pe chipul meu oarecum "murdar".M-am ridicat dupa putin timp,pornind la drum.Dupa putin de mers am dat de cateva ruine si am inceput sa recunosc locul.Casa de vacanta a lui Harry!Am inceput sa caut prin molozul de pe acolo,sperand sa gasesc ce sa  imi fie macar putin de ajutor.Langa un copacel am zarit o cutiuta ascunsa in cenusa.Langa ea,mai era una dar desfacuta.Am desfacut-o si inauntrul ei am gasit un telefon,insotit de un biletel de culoare mov.L-am deschis

"Du-te acasa si gandeste-te ca asta nu s-a intamplat.Multumeste-te cu ce ai si s ate astepti sa ne mai reintalnim,draga mea.

                                                                              Prietena ta,L.G."

Am luat telefonul in cea mai mare graba si am incercat sa formez un numar.Nu aveam de gand sa apelez la Louis,ci la Harry.Sun,sun si nu raspunde nimeni.Am ramas fara speranta in incercarea de a suna a doua oara,telefonul s-a inchis.Am dat frau lacrimilor si mi-am lasat corpul sa cada usor,rezamandu-ma de trunchiul unui copac.Priveam mare care era asa frumoasa,si asa frumoasa amintiri de aici....Am simtit cum doua maini mari imi cuprind fata,mai precis ochii .Le-am dta la o parte si m-am intors in parte de une veneau mainile si poseroul lor.Era chiar el.

Heya.Imi pare rau ca a durat asa de mult acest capitol,dar nu am avut inspiratie deloc.Sper ca v-am multumit cat de cat cu acest capitol.Lasati-mi o parere sincera,si daca considerati ca merita un vot.Pe data viitoare.

~Mrs Styles

Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)Where stories live. Discover now