Capitolul 14
"In cautarea ei "
Din perspectiva Cristinei
Orele au trecut usor,lasandu-ma aproape adormita.Aveam cateva ore impreuna cu Harold astazi,dar nu l-am bagat in seama.Era la penultima ora,biologie.Aveam de disecat o broasca si eram pe perechi.Ma asezasem intr-o banca singura,sperand ca asa voi ramane.Ora asta o aveam si cu Harry si cu Zayn.Speram sa pic cu Zaynie daca era,nu cu Harry.Profesoare incepuse sa faca perechile,uitandu-se taios la fiecare ce sancea ceva.
-Julia cu Conor,Alisa cu Zayn si Harry cu..
“Te rog nu eu,te rog nu eu,te rog nu eu “ imi repetam incontinu in gand.Speram sa nu fiu nevoita sa pic cu inganfatul ala in echipa.Oricum,si daca picam tot nu vorbeam cu el,dar nu ma deranja asta.Ma deranja ca eu faceam toata treaba,el doar se uita la mine.Asa a facut la ultimul proiect pe care l-am avut impreuna,inventand o scuza , aceasta fiind “Ma pierd in prezenta ta “.Ah,cum sa nu.
-Cristina
La dracu’.De ce cu mine?Ugh,viata asta nu ma vrea fericita.Cretul se indrepta spre mine,cu pasii repezi si un zambet tamp pe buze.S-a asezat langa mine,eu intorcand capul in partea opusa,evitand sa il privesc in ochii.
-Buna,imi spune el tot cu acelasi zambet tamp e fata
Nu i-am raspuns,doar mi-am pus manusile si am luat bisturiul intre degete.Imi pusesem ochelarii protector si am inceput sa disect aceea broscuta nevinovata.Am taiat usor,de la piept in jos si cand sa ajung jos aud o sonerie si ma sperii,lasand lama bisturiiului sa imi patrunda mana.
-Ajutor,a tipat Harold de langa mine.
Profesoara s-a apropiat,in timp ce luase trusa de prim ajutor,scotand din aceasta un teanc de pansamente si cateva solutii medicinale.
-Te doare rau?ma intreba cretul
-Nu,am spus scurt
-Cris?Esti bine?
-Tu ce crezi?!Ii raspun eu sarcastic cretului din fata mea
-Depinde , spune el cu un zambet smecher pe fata.
-Ce vrei de la mine,ha?Intelege ca nu mai vreau sa te vad!Esti un ipocrit,orbit de propria faima,de proprii lui fani.Cum ai putut face asta?Si chiar cu Eleanor?Chiar cu ea?Una cu cur nu gaseai?Te credeam cu gusturi mai bune,Styles.
Nu a spus nimic.A lasat capul in jos,introrcandu-se in banca lui.Profesora mi-a bandajat mana,dupa care s-a sunat.Am iesit din clasa,pasind pe coridorurile scolii.”Am plecat acasa,nu are cine sa imi simta lipsa”. Mi-am spus eu in timp ce ieseam din marea cladire.
-Deja acasa?
M-am uitat in jur,dar nimeni si nimic.Mi-am atintit ochii la telefon,care imi era pe jumatate afara din geanta.L-am tras afara,formand numarul de telefon al lui Louis,pentru a venii sa ma ia din inchisoarea asta.Am format numarul,dar in urmatoarea secunda am simit o mana ferma ca imi acoperea gura.Eram speriata.In ochii mei se putea citii frica,frica ca aceea persoana nu este cea potrivita sa fie acolo.Am inchis ochii,si m-am intors pe calcaie,deschizandu-I incezatoare.
-Cine esti tu?am spus speriata vazand o fata micuta de statura,blonda cu ochii albastrii
-De azi inainte,cosmarul tau.
Am simtit cum pielea se crapa,lasand sangele sa curga pe bratul meu drept.O bucata de material mi-a acoperit ochii,lundu-mi oarecum vederea.Am simtit cum ma misc,dar fara picioare.Se pare ca urcasem intr-o masina.Se auzeau voci din toate partilor,in mare parte fiind a unei fete.Dupa ore de mers indelung,am simit cum cineva ma scoate afara din masina,ducandu-ma unde langa mare.Valurile se auzeau spargandu-se de nisip.Am simtit cum rana mea deschise ma ustura,din pricina vantului . Intrasem intr-o camera,de unde se auzeau mai multe tipete.Am fost asezata pe un scaun,legata si abia apoi am fost dezlegata la ochii.Vedeam doua matahale,dupa care in spatele lor se vedeu doua picioare de domnisoara.Cele doua matahale s-au data la o parte,lasandu-mi privirea sa vada fata de dupa ei.
YOU ARE READING
Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)
Fanfic∞ Trei fete visatoare,isi intolnesc idoli si devin buni prieteni..sau poate mai mult:) ∞ In incercare de a ii intalni,au parte si de mult ghinion,despartiri si muuulte altele! ∞ Have fun and read! :*