Capitolul 10. - Irresistible

431 29 10
                                    

Capitolul 1 –partea 10

Irresistible

Profesorul de inot venii spre noi cu baraca luandu-ne de acolo,eu stand lipita de abdomenul lui Harry,din cand in cand  mai dandu-i cate un sarut.Desi era mijlocul lui ianuarie,aproape februarie,noi inotasem in apa cea rece.Ce ii pot cere lui Harry..Toutusi,nu ma pot impotrivi.El e perfect,perfect pentru mine.

-Pisicuto,am ajuns.Ce faci,déjà ai adormit?

-Nu,doar ma gandeam

-Cu ochii inchisi?

C-Cam da

-Pai si la cine sau ce te gandeai? *Si ridica ambele sprancene la unison de  cateva ori*

-La tine,motanel

Ajunsesem la cabana profesorului, unde trebuia sa ne schimbam.De data aceasta,ne-au dat camera diferite.Oh gosh,in sfarsit  nu se mai holba la fundul meu.Ne-am schimbat,si dupa am pornit pe plaja,spre cabanuta noastra.Mergeam pe nisipul partial ud si rece,iar razele soarelui ne strapungea  corpul,accentund partile corpului ude,de la valurile puternice ale mari.Dintr-o data,am simtit ca ceva ma inteapa in talpa,si nu am ezitat  sa tip.

-Ce s-a intamplat?

-Cred ca m-am taiat..

-O doamne,ai un ciob acolo.Hai sa te ajut.

        Harry ma lasa usor pe o partea a nisipului calda,rezultata din razele soarelui.S-a uitat putin speriat la piciorul meu,dar ingrijorarea i-a trecut,incercand sa nu ma ingrijorez si eu.Se apropie usor de mine,si ma saruta pe frunte.Dupa,ma lua in brate si pornii cu mine spre  cabana.Ajunsi acolo,Harry ma pune in dormitorul  cel mare,si el se duce sa caute trusa de prim ajutor.Am inceput si eu sa caut,in noptiera   si dintr-o data vad ceva suspect.Chiar atunci,Harry intra pe usa

-Hei,ce cauti acolo?

-Explica-mi,ce sunt astea?!

Erau niste pungute/pliculete cu prafuri albe.La puteam recunoaste oricand si oriunde,deoarece fostul meu iubit ,Ryan era aprovizionator de narcotice.Si el consuma,si de asta m-am despartit de el,ma obliga si pe mine.

-Chiar  vrei sa sti? *Oftand lung.*

-Da,scuipa tot.

-Ok,deci… De mic,de pe la 8-9 eu am stat la bunica,deoarece parintii mei nu avea timp sa stea cu mine,fiind avocati si brokeri in asigurari.Din pacate,bunicii mei au murit cand aveam 12 ani,si a trebuit sa ma mut cu matusa mea in Illinois,un cartier foaret periculos,cu multi puscariasi si  drogati.Pe la 14 ani am vrut sa intru intr-o gasca,dar ca sa intru trebuia sa vand droguri.Asa m-am apucat si eu de ele,pana pe la 15 ani,cand am ajuns la dexintoxicare.Dupa , a urmat X Factor,si nu am mai consumat.Astea sunt de pe vremea cand cunsomam…

Se vedea pe fata lui ca ii pare rau si ca nu e mandru de asta,deoarece printre cuvinte scapa cate un oftat,iar la sfarsit  prelingandu-se o lacrima pe obraz,dar el stergandu-o repede,pentru a nu imi da seama.

-Dar oamenii aceia,nu te-au cautat?

-Ba da,pentru ca dupa asta a intervenit politia si au ajuns la inchisoare pentru 4 ani.

-Deci,trebuie sa iasa.

-Nu iti faci griji,am detectivi pe urmele lor,si nu se pot apropia de mine.

-Tine minte motanel,o sa fiu mereu langa tine.Te iubesc

-SI eu,pisi *Sotand un sunet de ‘mrrr’ *

- Harry,ma doare piciorul.

-O da,iarta-ma.

Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)Where stories live. Discover now