Capitolul 17
”Doar un joc?!"
Din perspectiva Cristinei
Intinsa in patul internatului de la liceu,fara nici un scop in viata,stau si privesc micutele crapaturi ale tavanului.Fiecare miscare ce o auzeam,ma ducea cu gandul la el,ca ar putea fi inca aici.Dar nu.El nu era aici pentru mine,ci era acasa sau poate cine stie prin ce bar sau club in Los Angels sau New York,doar e Harry Styles.Scartitul usii ma calca pe nervi de fiecare data cand se auzea,dar parca de data asta cand s-a auzit cel zgomot,am zambit.Mi-am indreptat privirea spre micuta deschidere,si am observat o silueta inalta,necunoscuta din nou.Purta un costum negru,cu tot cu cagula pe fata.Intrasem deja in panica.Se apropia usor,eu ramanand fara vreo speranta de ajutor,camerele fiind izolate fonic.
-Ce mai vrei de la mine?! am tipat incat acel tip sa se dea 2-3 pasi in spate
Dupa acele cuvinte,cagula i-a parasit fata,lasand la iveala un chip cunoscut si bine sculptat.Ochii de un slbastru smarald ii staluceau in contact cu lumina soarelui,iar contrastul dintre pielea lui albicioasa si buzele senzuale si crem era nemaipomenita.Parul saten ciufulit,iti dadea de inteles ca are un stil de "bad boy",chiar daca nu era asa.Acelas glumet dobitoc,acelasi Louis
-Te-ai speriat?m-a intrebat acesta cu capul in pamant
-Nu Louis,nu.Doar voiam sa sar pe geam,am spus eu sarcastica.
S-a apropiat mai mult de mine,distanta dintre noi fiind de doar cativa centimetri.Ii puteam simtii respiratia,greoaie si alerta la unison.Imi privea buzele si ochii,schimband privirea de la ele periodic.Buzele s-au crapat putin,lasand atmosfera euforica sa se destinda si mai mult.Un val de amintiri m-a cuprins,dar m-am desprins repede cand buzele carnoase ale lui Louis au facut contact cu buzele mele.Nu era bine ce faceam.Sentimentul nu era reciproc,iar pe noi nu ne insotea nimeni la momentul acela.Deci,nu avem nici un motiv sa ne sarutam,in timp ce eram iubiti falsi.M-am tras putin in spate,strergandu-mi buzele cu podul palmei.
-L-Louis,nu e bine ce faci
-De ce?m-a intrebat plecandu-si capul spre pamant.
-Pentru ca noi nu suntem impreuna cu adevarat....
-Asta credeam si eu,dar nu mai sunt sigur de asta.Saruturile tale,atat de pasionale si suave,atingerile tale,atat de gentile,tu asa de frumoasa.Facem asta doar pentru a il face gelos pe cret,dar eu m-am indragostit de tine.
Privirea,mi se indrepta spre acei ochi albastri care ma priveau in intregime,sorbindu-ma.Vedeam o scanteie ii ochii lui,dar nu venea din partea lui.Venea de la mine.Scanteia din ochii lui,era refelctia ochilor mei.Nu mai conta cine era,cine este,sau va fi.Nu mai conta ce a fost,ce este sau o sa fie.Nu mai conta ce sau cine se baga intre noi.Contam numai noi.si atat.Buzele usor palite si crapate de vant,se deschisera usor,producand o emotie in rimtul meu cardiac.Senzualitatea care o produceau buzele intre deschise,era de nedescris.Din nou,tacerea predomina,si era a naibii de enrvanta ,mai ales in momentul asta.Fruntile noastre s-au unit,emotiile crescand.Si-a luat privirea ce era atintita spre ochii mei,si si-a indrepat-o spre buze.In cateva secunde,buza mea inferiora a simtii ceva furnicaturi.Niste dinti solizi o patrundeau.
Un sarut pasional a inceput,lasand buzele mele sa conduca.Libile noastre parca duceu un razboi,premiul fiind poate ceva mai perers,cine stie.Avand in vedere ca eram pe balconul camerei,ne putea vedea orice,iar cum domnisorul este Louis Tomlinson,prefer sa nu ma vad la stiri,cu titlul "NEW NEWS:Louis Tomlinson,din 1D angajeaza curve?Este Cristina o curva pentru ca l-a lasta pe Harry pentru Louis?" sau "C.N.N NEWS- Louis Tomlinson a lasat-o pe Eleanor Calder pentru Cristina,EX-a lui Harry,colegul si cel mai bun prieten al sau?!".Nu,chiar nu vreau. M-am dat,putin in spate,privindu-l pe Louis.
Din Perspectiva Lui Louis
Aproape ca a mers.Jocul e aproape gata.Aproape ca s-a prins,dar nu.Mr Carrot este aici pentru a rezolva tot.Si daca nu erau drogurile alea,daca nu le gaseam,nu eram nevoie ca la momentul de fata sa imi bat joc de persoana pe care o iubesc cu adevarat,chiar daca toata intorsatura asta a inceput doar printr-un joc prostesc.O iubesc,la momentul actual,dar....sunt nevoit sa imi bat joc de ea,sa ii distrug sperantele,despartindu-ma de ea,exact cand fericirea e aproape de punctul culminant.Nu vreau asta,dar trebuie.Daca nu era Ryan,nu eram aici.Am curpins-o de spate,dupa care am inceput sa o sarut pasional.Micutul fotoliu care era langa noi,ne-a primit in caldura sa,asezand-o pe ea,dupa care m-am pus si eu.Dupa cateva minute,sau chiar zeci de minute de saruturi si ganduri erotice,obscene,cand ea tot vroia mai mult,m-am oprit.M-am ridicat de pe micul fotoliu,dupa care m-am asezat in genuchi,in fata ei.Mi-am intors fata,ezitand putin,dar m-am reintors la realitate.Ochii ii sclipeau.M-am dus langa urechea ei,dupa care i-am soptit:
-Imi pare rau..
S-a uitat la mine,mirata si confuza.Nu stia de ce spun asta,si nici nu cred,adica sunt sigur,ca nici nu o sa stie prea curand.O lacrima ,provocata de atata mister si confuzie s-a scurt pe fata ei firava,dar am sters-o inainte de a parasii fata,cu podul palmei.
-De ce?mi-a soptit oftand..
-Doar un joc,am spus doar pentru mine...
Aleluiaaaaa!In sfarsit un nou capitol!Imi pare super-mega-extra-ultra-gica-terra rau ca nu am pus mai din timp,dar calculatorul meu are dificultati.Nu e asa mare,dar nici foarte mic.Multumesc ca ati citit,va astept cu voturi si pareri.Pupici,pe data viitoare
~Mrs Styles
YOU ARE READING
Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)
Fanfiction∞ Trei fete visatoare,isi intolnesc idoli si devin buni prieteni..sau poate mai mult:) ∞ In incercare de a ii intalni,au parte si de mult ghinion,despartiri si muuulte altele! ∞ Have fun and read! :*