Capitolul 8
*If you wanna be my lover*
In momentul ala,el s-a aplecat cu spatele acolo si deodada isi lipii buzele de ale mele.
Din perspectiva lui Harry
Eu eram dupa perdea inauntru,nu cum credea ea afara.Mai dadeam cate putin draperia sa o vad,caci nu puteam rezista.Era foarte frumoasa.Picaturile de apa se scurgeau usor peste corpul ei micut.
As vrea ca Taylor sa fie ca ea.Ea are silicoane din sutien,nici macar nu are sani.De fund nici nu mai zic.Eh,poate ea e altfel.Pana acum aproxmativ toate fetele din scoala mi s-au deschis ca un borcan,ea de ce sa nu o faca?!A iesit din dous,si-a pus un prosop si a contiunat sa mearga spre ferasta.Probabil sa vada daca mai sunt acolo.Am iesit amndoi pe balcon,in timp ce ea tipa nervoasa,si ma apropiam din ce in ce mai mult de marginea balconului.Am ajuns de margine,si ea tot venea spre mine,eu lasandu-ma cu spatele spre balcon.Avea niste buze mari,si dulci.Nu am mai putut rezista am sarutat-o.Nu cred ca nu i-a placut.
Din perspectiva Cristinei
-Harry!Termina!
Si l-am impins din acel sarut dulce.Nu pot spune ca nu mi-a placut..
-Spune-mi ca nu ti-a placut!Si uita-te in ochii mei.
Nu puteam sa fac asta,dora imi placuse..
-N-nu mi-mi-mi-a…
-Da,cum sa nu.
Si atunci am enervase la culme si i-am trantit o pala peste fata.L-am incuiat pe balon,nu inainte de a ii lua cheia.M-am imbracat cu hainele de la Gabi si m-am dus spre fete.
Din perspectiva lui Gabi
Cat de dragut e Liam.Mereu mi-a placut,acum ca suntem impeuna,pesntru zilele astea trebuie sa ne comportam ca un cuplu.In momentul asta,el ma tine in baratele lui puternice,eu simtindu-ma neajutorata.Imi ridic capul putin,si el se uita la mine.Buzele noastre se lipira intr-un sarut dulce si lung.
Toti ceilalti erau plecati de nebuni pe une picau.Mai ales Taylor,care la momentul de fata era cu Harry dar avea provocare sa fie cu Louis’ zilele astea si trebuie sa se compoarte ca un cuplu,deci Harry poate fii gelos.
Din perspectiva Mariucai
Ce dragut a fost jocul!Bine,aproxmaticv cand i-am pus mana pe partea intima lui Niall,si dupa asta ma durea burta de ras.Toti radeau,mai ales Harry care nu ne scotea din perversi.Asa e el,banuiesc.Sau cand mi-a lins de pe burta frisca,acel moment a fost super amuzant.Ma abtineam sa nu ma tin de burta la cat radeam,sa il las pe el sa termine provocarea.
A fost super petrecerea asta,mai vreau la liceu.Dar asta e..Une or fii toti?Dar defapt,eu eram plecata.Eram cu Niall in parculetul de langa camine,ne uitam la stele,stand pe iarba partial uda.Dintr-o data,s-a intors cu fata spre mine
Il priveam sinsistent,ochi in ochi.Ochi lui albastri,straluceau in lumina luni.Parul lui blond,din care ii mai catedea cate o suvita pe fata, il facea sa para ‘bad boy’,dar defapt el era cel mai romantic si dulce dintre toti baieti pe care i-am cunoscut.Dintr-o data,tacearea a fost rupta de vorbele lui,atat de suave,cu un ton lin si placut.
-Deci,povesteste-mi despre tine.
-Ce vrei sa sti?
-Pai,ai frati sau surori?Despre cum te intelegi cu parinti..chestii normale.
-Pai,nu am nici frati,nici surori.Adica am putut sa am,dar s-a intamplat ceva..
I-am povestit chestia aceea ,si am mai vorbit putin despre familie
YOU ARE READING
Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)
Fanfiction∞ Trei fete visatoare,isi intolnesc idoli si devin buni prieteni..sau poate mai mult:) ∞ In incercare de a ii intalni,au parte si de mult ghinion,despartiri si muuulte altele! ∞ Have fun and read! :*