Capitolul 16 - Sa iert fara sa uit?

338 28 20
                                    

                                                                              Capitolul 16 

”Sa iert fara sa uit?”

Nu mai ii intalnisem privirea de mult timp,asa ca acum puteam sa o fac.Ma privea tandru si cu compasiune.Fluturasii din stomac au revenit.Faceu un dans,incat tot corpul mi se cutremura.Dupa minute in sir de privit,Harry se apropiase de mine,luandu-mi mainele in palmele lui mari si strangandu-le.Ma simteam din nou in siguranta in compania lui.Ma stranse tare la piept,dar acea imbratisare nu dura asa mult,cum speram.Ne-am desprins si ne uitam unul in ochii celuilalt.

-Esti bine?mi-a soptit 

-N-nu cred..

-Ce s-a intamplat acolo?

-Ea a fost.

M-am ridicat in picioare,ne luandu-mi privirea de la Harry.El nu spuneam nimic,doar se uita mirat si confuz la mine.Poate ca da,ca si mie se intreba ce se intampla.Am oftat,intorcandu-mi capul putin,dupa aducandu-l la acelasi loc.

-Din vina ta,Harold!

-Era vreo fana obsedata?mi-a spus el in timp ce isi dadea ochii peste cap

-Nu,Harold,nu!Era fosta mea rivala,sau...fosta mea prietena.Din clasa a 3-a de cand ne-am certat,totul a devenit o competitie pentru noi.Acum,vazandu-ma fericita cu tine,sau mai bine zis cu Louis,la momentul actual,a vrut ca eu sa sufar.Doar atat.Nimic de la mine,nimic de la tine.Dar totul a pornit de la tine!De ce tu?!

-De ce eu?EI bine,iti spun eu.Pentru ca tu chiar erai fericita alturi de mine!Pentru ca relatia noastra era bazata pe incredere si iubire,dar eu am tradat-o ca un idiot.De ce am facut asta?Ei bine,fiecare om are abaterile lui.

-H-Harry,intelege..Pot ierta,sunt un om bun,dar eu nu pot uita ce mi-ai facut.

-Poti ierta dar nu poti uita?Stii,cand erai mica si mama ta te puneam sa iti faci rugaciunea ”Tatal Nostru”?Ei,in rogaciunea e  un vers exact asa ” Iarta pe noi,precum si noi iertam..”.Trebuie sa practici ce spui.Daca vrei sa ierti,trebuie si sa uiti,mai ales daca este vorba de iubire la mijloc.

-Dar..

-Nimic.Iubesti?Ierti,iar prin iertare trebuie sa si uiti.Trebuie sa reiei relatie cu persoana respectiva ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic ,exactca inainte de greseala comisa.

Avea dreptate.Avea dreptate in tot ce a spus!Dar de ce imi e asa de greu sa imi calc pe orgoliu si sa il iert?De ce nu putem uita?La mijloc acum mai era si ”iubitul” meu,Louis.M-am intors din nou cu spatele la Harry,privind din nou marea.Acel loc unde s-au intmplat incendiul,unde ne-am simtit bine,unde ne-am scufundat...Cand m-am taiat la picior,cand Harry a incercat sa faca pe bucatrul si toate amintirile frumoase legate de acest loc.Birza marii a inceput sa se accentueze,iar eu care nu eram foarte imbracata,am inceput sa tremur din toate incheieturile.Cretul cred ca a observat asta -sigur-,pentru ca bratele lui mi-au inconjurat toracele ca o patura cu brate.Ma simteam bine,dar m-am desprins,intorcandu-ma si privindu-l drept in ochii.

-Harry,nu e bine.Louis e iubitul meu.

-Si il iubesti?mi-a spus cu o oarecare tristete in voce

-Harry,asta nu depinde de tine.Depinde de mine,Louis si sentimentele noastre.

-Dar tu ma iubesti pe mine!A tipat cretul

-Nu Harry,gresesti.Te-am iubit,i-am spus calma.

Nu a mai spus nimic,doar s-a intors,m-a ridicat dandu-mi mainile lui ferme si m-a condus la masina.Ne-am urcat si am pornit la durm.La radio era o piesa lenta,o piesa de dragoste.Imi parea cunoscuta.Am inceput usor sa fredonez versurile melodiei,in timp ce imi trageam din torpedou  niste poze cu Harry si cu mine.Nu pot crede.Inca le are ..

-Cum se numeste melodia?l-am intrebat

-Give me love,de la Ed.

Memorie stabila,ce sa zic.E piesa noastra.Piesa pe care am avut primul dans,chiar la petrecerea unde a inceput sa se intample totul.Poate ca el a uitat.Poate ca a fost doar o iubire trecatoare pentru el,sau poate ca nu a fost deloc iubire.Doar el si Cel de sus stiu asta.

Din perspectiva lui Harry

Nu stie piesa,deci sigur nu isi mai aduce aminte de acele momente.Primul dans,prima imbratisrae nevinovata,fara un motiv si  care avea parte de toata inocenta.Sau,primul sarut.Un sarut scurt,pasional dar totusi apasat.Un sarut dulce,dar si amar.Acele buze carnoase si mari care m-a faceau sa simt ca totul se distruge in mine cand nu le pot simti,atinge.Imi e dor de acele momente,de aceea ea.

 -Si ce o sa se inatmple cu tine si cu Louis?

-Harold,am spus ca incheiem subiectul.E viata mea personala,si tu nu faci parte din ea.

De ce nu poate intelege ca eu fac parte din viata ei personala?Eu fac parte din ea,la fel cum eu nu pot traii fara ea,nici ea nu poate traii fara mine.Am dus-o acasa,unde nu era nimeni se pare.Imediat ce am intrat pe usa,buzunarul meu a inceput a vibra.Un mesaj de la Zayn

"Suntem la studio.Vino cat de repede poti aici,urgent.

                                                          Zayn "

I-am dat un prosop Cristinei,intrand cu ea in baie.Ma gandeam,oare ce e asa de urgent,de mi-a dat Zayn acel mesaj?Cristina se uita taios la mine,parca omoarandu-ma din priviri,dar de ce?!

-Mhm*tuseste*,Ma poti lasa sa ma schimb?mi-a spus

-Pai nu poti cu mine aici?

-Iesi afara,a tipat.

Eu,ca un catelus cuminte,pervers si bun am iesi afara,lasand-o.I-am lasat un bilet galben,lipit de usa baii cum ca am plecat la studio,dupa care mi-am luat cheile masinii de pe masuta din camera de zi,iesind pe usa.M-am  urcat in noua mea masina,primita cadou de la mama,ce-i drept putin mai devreme.Un  Land Rover negru mat.Oh,inca putin pana la ziua mea,ziua noastra.Am pornit masina,mergand linistit si silentios pana la studio.Am intrat prin spate,ocolind marea de fana ce  era in fata studioului.Am intrat in camera cu pricina,unde erau baietii Danielle,Perrie si colegele ei din Little Mix,dar si Eleanor,Ia stai,ce cauta ea aici?

-Harry,bine ca ai venit.Ia loc.Mi-a spus spus Simon,in timp ce intra cu Paul pe usa camerei

-Ce este Simon?

-Scandalul din presa va face publicitate proasta.Eleanor,aici de fata a fost de acord sa continuie o relatie cu Louis,doar pentru a evita scandalul.Tu ce ai de gand sa faci?Cristina?

-Simon..Cristina a trecut print-o pasa mai proasta.AI mai vazut-o de cateva zile?

-Nu i-am observat lipsa,dar unde este?

-Cristina a fost rapita de o psihopata,iar acum este bine acasa,daca chiar va intereseaza.*acum tipam.*Vreti doar bani,publictate si fani?Ei bine eu nu!Am nevoie de o familie,de iubire!Acum,suntem inca mici si putem avea astea,dar cand vom trece de prima noastra tinerete,sa spun asa ce o sa se intample?Ne vom casatorii cu fanii?Vom avea copii cu ei?Sa fim seriosi,nu o sa fie asa!

Am tranit usa in urma mea,plecand din stiudio.De data asta,am iesit prin fata studioului,unde pe langa fanii acum erau ziarsisti,cameramani si jurnalisti.Am apucat sa fac un pas,dupa care am simit cum toate fanele tipa si se indreapta spre mine.Le simteam mainile in parul meu,pe corpul meu.Cateva dintre ele chiar mi-au pus mana pe fund.Perverse mici.Am ajuns langa ziaristi,care au inceput evident cu toata intrebarile lor stupide,iar pentru publicitate si bani.

-Harry,este adevrat ca ai inseat-o pe Cristina cu Eleanor?M-a intrebat unul dintre ei

-Cristina ce face,cum se simte?A trecut peste?a intebat altul

Nu le-am raspuns,doar am trecut printre ei,facandu-ma ca nu ii vad,intrand in masina si trantindu-ma in scaunul moale de piele.Am dat drumul la radio,unde era o melodie romantica."Goodbye,my lover".Am inceput usor sa fredonze melodia,gandindu-ma la " my lover" ....

 '

Heya!In sfarsit si capitolul 16.Sper ca va multumeste,chiar daca nu e asa deosebit de mare.Multumesc ca ati citi,si va multumesc mult pentru cei aproape 6k (6.000) de cititori si cele 400 de voturi!Multumesc muulte!Pe data viitoare

~Mrs Styles

Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)Where stories live. Discover now