Capitolul 1- Partea 2
"Despartirea"
Cele doua fete au scos dintr-o micuta geanta doua foite,care pareau a fii niste bilete,Eram in extaz.Inima parca imi iesea din piept,iar pulsatiile ei deveneau din ce in ce mai repezi.
-Cand este?am incercat sa spun eu calma
-Maine,la 4:30.
-Ba nu.Esti oarba si cu ochelari mai Beti?!E la 5:30.
Fetele au inceput sa rada una ,facand glume si chicotind despre oricare baiat ce trecea pe langa ele.Tipic lor.Vedeau un baiat,inceapeau sa il critice si tot felul de aiureli.
-:Vreti sa ramaneti la mine in seara asta?
-Sa o sun pe mama,sa vad ce zice.
-Si eu.
-Ok!
-Ne lasaaaaa!Dam party!
Am plecat din Starbucks,indretandu-ma spre casa .Intraseram in casa,si pe masa din bucatarie il vad pe Costin,da goblinul ala mic care rasturnase foina si miere peste tot,incercand sa faca ‘gogosi’ singurel,caci mama are o emisiune zilnica,si el ramane singur.
-Nesuferitule!Ce ai facut aici?
- Incercam sa fac gogosiiiii!O sa fie delicioase!
-Uite ca acum nu mai faci nimic!Du-te in camera ta!
-Bine reao,sa le mananci tu pe toate!
Am inceput sa strangem toate trei mizera facut de acel mic montrulet..Ii uras slujba mamei.Tot timpul acolo,cu editoriale,photoshoot-uri si totusi citeste de pe niste promtare.Ce e asa greu?De ce tocmai ea?Nu putea sa fie vreo pitipoanca de vreo 20-25 de ani?A dracu viata.
Din perspective Mariucai.
De nu ma mai suna James?Ore s-a intamplat ceva?O da.James e iubitul meu.Un 'bunoc'' din clasa a 12.Suntem impreuna de 2 ani,si cred ca ne distantam din ce in ce mai mult,avand in vedere ca el se tot scuza "sa invete".Gandurile mi-au fost intrerupte de un barait,care se pare a fii de la un mesaj.Am apasat pe deschide si am privit mesajul.
"Relatia noastar nu merge.Imi pare rau Mariuca,nu te mai iubesc.
James"
Atunci am izbucnit in lacrimi,nemaiputand sa ma opresc.2 ani irositi cu un prost care se desparte de mine printr-un sms?Asta a insemnat relatia noastra?Un simplu mesaj?Viata e dura,si am privit multe lovituri de la ea,unele chair foarte grave.Nu mi-am mai putut stapanii lacrimile,care in cateva secunde imi invadau fata .
-Ce ai patit?
-Ce s-a intamplat? rasuna vocea lui Beti
-:S-a dus dracu tot!
Atunci Cristina imi lua telefonul si vazu singura.
-:Oricum era un idiot,draga mea!
-:Heeeei,Marie!Nu mai fii suparata!Maine meregm la One Direction,ce motive mai mari de bucurie ai?!
-:AI dreptate!
Am mers sus impreuna cu cele doua,facandu-ne toaleta de seara,si incepand sa privim turul Up All Night. Era magnific,intr-un cuvant.Ne-am distrat,uitandu-ne la filme,mancand si ascultand muzica.Dar,distractia a fost intrerupta cand pe la ora 3 ni s-a luat curentul.
Din perspective lui Beti
Vacile astea dorm peste mine!Nici nu se sinchisesc sa stea pe locul lor,daca ma au pe mine unde sa stea.Si pe langa asta,mai si se intindeau.Perna scrie pe mine.
-Beti,cat e ceasul?
-:Uita-te!
-Te rog!
-Biine,biiine.
Am luat teleofnul si m-am uitat,nervoasa.
-E 13:30!
-:Sculareeeeeeeeeeeeeea!Trebuie sa ne pregatim!
-Inca puutin.
-Deloc!
Ne-am trezit toate tre,intr-un sfarsit si am inceput sa ne pregatim.Halal "pregateala" can noi doar ne prosteam.
Din perspectiva Cristinei
-Fetelor!Mi-ati umblat in dulap?
Cele doua umblasera,dar sigur nu recunosteau.
-Eu,nu!Poate Mariuca!
-Halal prietena!
-Imi pare rau,dar cand se uita asa,ma omoara.
-Am umbalt sa cautam ceva sa ne imbracam,nu te superi nu?
Cristina:Off,nu!Dar grabit-va sau nu mai prindem nimic!
Ne-am imbracat toate trei comod,pentru ca aveam ceva de stat la concert.Sper ca o sa fie o seara magnifica,de ne uitat.Bineinteles,asa si v-a fi!
Din perspectiva Cristinei
Cand sa plecam,telefonul a inceput sa scoate sunete.L-am scos si am raspuns.
-Cristina?
-Da mama!
-Vezi in drum sa il lasi pe Costin la bunica,eu voi lucre pana tarziu!
-Dar mama..
-Nici un dar!
Dintre tot ce imi spune mama sa fac,urasc numai ce e legat de goblinul ala mic.Adica,suntem frati,ne iubim,dar in limita.Abia astept sa se faca mare si sa plece.
Am venit si cu capitoul al 2-lea.Sper ca va place,si va multumesc pentru timpul acordat,Pe data viitoare. :)
~Mrs Styles
YOU ARE READING
Happenings ♥ /Harry Styles Fan Fiction (PAUZĂ)
Fanfiction∞ Trei fete visatoare,isi intolnesc idoli si devin buni prieteni..sau poate mai mult:) ∞ In incercare de a ii intalni,au parte si de mult ghinion,despartiri si muuulte altele! ∞ Have fun and read! :*