👗 Dress 👗

994 40 35
                                    

Iwaoi Fluff 😌

trochę Angst na początku ;D
(Czytaj: przez pół fanfika xDD)

Ukatake wrzucę jako kolejne, bo jeszcze nie skonczyłam pisać, ale będzie na pewno 🥰

A i dhczfdvk dziękuję za ponad 1k odczytów i prawie 100 gwiazdek <3

okok, enjoy!

------
Oikawa pov.

Patrząc przed siebie we własne odbicie w lustrze, przez chwilę czułem jakby cały świat nie istniał.
Byłem tylko ja i to co widziały moje oczy, nikt więcej nie mógłby mnie zobaczyć w takim stanie, nikt nie może wiedzieć o moim małym sekrecie. Zdawałem sobie sprawę z tego, że gdyby ktokolwiek to byłbym skończy. Nawet nie byłem w stanie wyobrazić co powiedziałby Iwa, gdyby o tym wiedział, dlatego on też nie wie. Ukrywanie tego jest naprawdę uciążliwe i czasem mam tego dość.

Brzmi poważnie, prawda? Tym małym sekrecikiem jest to, że uwielbiam ubierać sukienki, co nie wydaje się przecież takie złe. Otóż nie dla wszystkich.

Wielokrotnie słyszałem, że są one przeznaczone tylko dla dziewczyn i chłopak nie powinien ich nosić. Przecież są nie męskie! Ja natomiast nie chcę żeby inni widzieli mnie jako kogoś gorszego. Obawiam się, że osoby ze szkoły, moi przyjaciele, a nawet mój chłopak mogliby potem na mnie krzywo patrzeć czy się ze mnie śmiać. Przecież chłopak musi nosić spodnie! Więc co jest ze mną nie tak?

Ostatecznie westchnąłem tylko i znów spojrzałem w lustro, żeby potem uśmiechnąć się do siebie. Na szczęście choć w swoim pokoju mogę nacieszyć się noszeniem ich różnego pokroju sukienek i spódnic. Odpowiednio ukryte nigdy jeszcze nie zostały zauważone przez nikogo, co mnie uspakajało.

I w jedną sekundę wszystko miało runąć, czego się nie spodziewałem.
Stojąc nadal w tym samym miejscu, nagle moje drzwi do pokoju zostały gwałtownie otwarte, a w nich stanęli Makki i Mattsun. Przez chwilę panowała między nami cisza, dopóki nie odwróciłem się w ich stronę i nie spojrzałem na nich.

- Co wy tu robicie? - spytałem, próbując nie pokazać mojego zdenerwowania w głosie.

- Uhuhu, nie wiedzieliśmy, że nasz kapitan ubiera się w damskie ciuszki! - Zaśmiał się Makki, a chwilę później zawtórował mu Mattsun.

- Ugh, to co z tego? - Chciałem zignorować wcześniejszą wypowiedź, żeby nie dać po sobie pokazać, że mnie to rusza, jednak oni postanowili kontynuować.

- To, że tylko dziewczyny mogą nosić sukienki? A ty przecież jesteś chłopakiem. - stwierdził, jakby było coś nieoczywistego, jakby tylko on o tym wiedział.

- ta, wiem - odpowiedziałem krótko chcąc skończyć dyskusję.

- a twój Iwa-chan wie? - Na to pytanie gwałtownie odwróciłem się w stronę bruneta. I to był mój błąd. Zanim zdążyłem cokolwiek zrobić, zauważyłem jak Makki robi mi zdjęcie.

- Hej, usuń to! - Z przerażeniem stwierdziłem, że na pewno nie zatrzyma tego dla siebie, tylko wyśle innym. Miałem rację.

- ups, palec mi się osunął i przez przypadek udostępniłem to na twitterze. - Uśmiechnął się do mnie prześmiewczo, a ja tylko spojrzałem na niego przerażony.

To nie mogło się wydarzyć, nie miało takiego prawa.

- Co ty taki blady? To tylko sukienka, żartowaliśmy tylko. - Próbował bronić się Makki, jednak było już za późno.

Zamiast słuchać tego co mówią, wziąłem do ręki własny telefon, który leżał na łóżku obok i włączyłem go. Szybkim ruchem wybrałem niebieską ikonę z białym ptakiem, a potem gdy faktycznie moim oczom ukazał się post z opisem "Haha, widzieliście kiedyś chłopaka w sukience? Teraz już tak!".

One-shoty Haikyuu || Yaoi Shipy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz