...Akşam olmuştu 2 saat sonra diğerlerinin mesaisi bitiyordu. içeri hızla giren gediz bağırarak konuşmaya başladı.
" arkadaşlar savcı geliyor sorgulara bizzat kendide katılacakmış önce bizimle konuşacak toparlanın gelmesi an meselesi şu an müdürün odasında , hadi hızlı !!"
Sinan odasından çıkıp
" ne bağırıyordun gediz abartma bu kadar "
Dedi
" komserim siz savcıyı bilmezsiniz çok huysuzdur o "
" huysuz ise doğal davranın eminim daha az huylanır "
Kafam ile onaylayıp masanın üstünde duran otopsi raporu ve diğer raporları aldım masaya bir kez vurup onları düzeltim.
Herkez bana bakınca
"Ne bakıyorsunuz ?"
" savcı geliyo cansu hanım savcı !!"
Kenan bağırarak konuşunca
"Önce o sesinin voltunu kısta öyle konuş . Ayrıca savcı geliyorsa ne olmuş ?"
Gediz
" bu kızın rahatlığı beni öldürüyor savcı diyorum ,savcı nisa diyorum "
" abartıyorsun gediz ondan korkmam ve onun yanında diken üstünde durmam için bir sebep varmı ? Yok . oda mesleğini yapıyo bizde "
" cansu haklı beyler bayanlar oda insan bizde insanız bu kadar korkmanıza gerek yok "
"Abi kardeş kafayı yemişler bizimleyken kadına birşey demeyin bize patlamasın sonra "
Gözlerimi devirip dosyaları kitaplığa kodum.İçeri giren savcıya baktım gülümsüyordu .
gülümsüyordu !
Baktığı yere bakınca sinan komsere baktığını gördüm .göz devirip diğerlerinin yanına yaklaştım
" hoşgeldiniz savcı hanım "
"Hoşgeldiniz"
Herkez benzer cümleleri söylemişti oda hoş bulduk dedi ve sinana yaklaştı gülümsemesini daha da ortaya çıkarıp
" Sinan Aktaş Dimi ?"
" evet "
" Bende nisa polat ... atanma ile gelmiştiniz dimi?"
" evet "
" O zaman burdaki görevinizde başarılar dilerim sinan komser "
" sağolun savcı hanım "
" eminim ki ufak sıkıntılar yaşayacaksınız ekibimizle ama sıkıntı etmeyin kolay hallolur burda işler "
Bizi süzerek söylediği cümleyi son kelimelerini sinana bakarak söylemişti
" emin olunki hiçbir sorun çıkmayacak ekibimden hem onlar gayet başarılı hemde ben onların başlarındayım "
" sizin başlarında olmanız beni bir nebze rahatlattı komserim "
Sinan dediklerini takmayarak
"Isterseniz sorguya geçelim savcı hanım "
" tabikide komserim "
" kenan , mehmet siz anneyi sorguya alın ; gediz serhat sizde babayı ; sanem ve melek sizde gelen diğer arkadaşını alın ; cansu sen savcı hanım ve benimle gel ortak arkadaşı biz sorguya alıcaz "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMSERİM
ChickLitKARAKOLA YENİ ATANAN KOMSER SİNAN AKTAŞ VE 2 YILLIK POLİS OLAN CANSU YAZICI'NIN HİKAYESİ