9. bölüm

268 14 4
                                    

...

Sabah olmuştu herkez gelmeye başlamıştı . Melekle fotokobi makinesinin önünde hem fotokobi çekiyorduk hem olayları anlatıyordum

" ya ben nasıl rezil oldum ya . Yüzüne falan bakamam adamın "

" kızım bana komşun olduğunu şimdi söylüyorsun . ben buna takıldım "

" aklıma bile gelmedi melekcim "

" Cansu "

"Hı "

" O geldi "

"Kim ?"

" seninki "

" benimki kim melek doğru düzgün konuşsana "

" sinan komser "

" nerde görmüyo beni dimi ?"

"Görüyo . Sakin arkana bakma "

Arkama dönecekken dediği şey ile önüme döndüm

" günaydın melek ,günaydın cansu "

"Günaydın komserim "

Yanımızdan geçip gitmişti derin nefes verip rahatladım . Melek bir anda kahka atması ile bende güldüm .

" ee rezil olmak nasıl birşey cansu ?"

Dedi

" alay etme melek . Zaten kötüyüm . Dün gram uyku uyuyamadım . Aklıma gelip gelip durdu "

Dedim .Abim elinde kahvelerle içine girdi ve kahveleri masaya bıraktı . Masadan kahvemi alıp içmeye başladım . Kahvaltıyı abimin sabah 6 da acıktım diye tutturması yüzünden yapmıştık . Bu kahve de kahvaltı sonrası geç gelen kahve idi .

Yerime oturup kafamı masaya gömdüm ve biraz kestirmeye çalıştım.

Ne yazık ki bu kestirme fazla sürmemişti . Saçımdan çekilmem ile kafamı kaldırıp dibimde duran saneme baktım .

" oha kızım bu halin ne ? Dün uyumayıp adam mı kovaladın ?"

" uyku tutmadı sanem "

" endişelenme güzelim şu anda karşında kahramanın duruyor . Tuvalete gidip makyaj yapıyoruz . Sende bana ne olduğunu anlatıyorsun okey . Hadi düş peşime "

Omzumu patpatlayıp arkasını dönen saneme göz devirip masamdaki kahveden yudum aldım ve sanemin peşine düştüm. Eğer makyaj yapmasına izin vermezsem bütün gün imalarda bulunup trip atacaktı ve sanemin tribi böyle bir günde başına gelebilecek en kötü şeydi ...

Tuvalette lavabonun kenarına oturup bana makyaj yapan saneme bakıyordum .

" eee neden bu haldesin cansu . Anlat bakalım "

" dün güzel bir rezil olma seansı yaşadım "

"Kime nasıl rezil oldun tatlım "

" sinan komsere rezil oldum . Dora dün onun evindeydi dışklı kurutucusu bitmiş diye beni aradı "

" bir dakika doranın sinan komserin evinde ne işi var "

" alt katımda oturuyor . Hayır bunun şokunu yaşayıp beni sinir etme olayı bir kere ve sadece şu an anlatıcam "

" tamam seni dinliyorum güzelim "

" İşte dışkı kurutucu için aradı beni. Bende evimde var al dedim . Yerini anlattım . Doranın eşyaları benim dolabımda biliyorsun . Ona çekmecede dedim oda çekmeceyi açtı . Ama sorun şu ki doranın eşyalarının değil benim iç çamaşırlarımın çekmecesini açmış . O an aklıma gelmemişti üst alt çekmece demek . Adam bbildiğinizi çamaşırlarımı gördü . "

KOMSERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin