10. bölüm

310 19 3
                                    


...

Abime bakıp ofladım.  Saat geç olmuştu ama üç erkek aralarında koyu bir sohbet çeviriyorlardı . Sorun şu ki ben saatlerdir bunları dinliyordum.  Eski efsaneler , eski büyük olaylar vs vs  şeylerden  bahsediyorlardı . Normalde bu tarz şeylere  ilgi duyardım ama üç  erkeğin hayır o öyle değil böyle diye tartışmaya girerek  anlatmalarını dinlemek çok sıkıcıydı .

Ahmet komser  benim gibi sesiz kalıp  seninle sinan komseri güzel bir tartışmaya  sokunca  sinirle nefes verip  abimin ağzını elimle  kapattım ve

"Kes sesini lütfen  sen haksızsın "

Dedim . Abim bana dönüp

"Ben mi haksızım . Ben yani ."

Dedi . Kafam ile onu onaylayınca

"Boş  boş konuşma kızım "

Dedi . Ahmet komser

" cansu haklı mehmet . Sen haksızsın ama çok mutlu olma sinan sende haksızsın . İkinizde  doğrusunu  bilmiyorsunuz  . Cansu size doğrusunu  anlatsın da görün "

Dedi . Konu neydi ki ?

Ahmet komsere kafamı eğerek baktım ve

" komserim ben anlatmayayım "

" niye kızım anlat işte "

" tamam da tam olarka ne anlatacağım "

Dedim  . Abim

"Ooo daha meseleyi bilmiyo birde bana  haksızsın diyor "

Dedi .

' çünki sen her konuda haksızsın.  Konu ne öğrenebilirmiyim  . Biliyorsam anlatırım "

"  kaçak polis karakolunun hikayesinden bahsediyoruz "

" biliyorum onu "

" nasıl kaçak olduğunu öğrendiklerini tartışıyorlar  biliyorsan anlat da biraz aydınlansınlar "

" kömür mevzusundan   öğrenilmişti diye hatırlıyorum ama tam olarak nasıl olduğunu hatırlamıyorum  uzun zaman önce  duydum hikayeyi . "

" duydunuz dimi beyler . Şimdi müsaadeniz  ile ben gider  saat geç oldu "

"Komserim ne güzel oturuyorduk  biraz daha kalsanız      "

"Dimi o kadar güzel oturuyorduk ki biraz daha  devam etseydiniz birbirinizi yiyecektiniz.  Kavganızdan sebep kalktımı düşünmeyin  beyler sohbetiniz sarıyor ama biliyorsunuz benim hanım en fazla bu saate kadar izin veriyor . Emekli oldum diye  normal  eve geliş saatimi iki saat erkene çekti . Bu  akşam  size geleceğim  diye  bu kadar kalmama izin verdi  yoksa bin kere çalmıştı bu telefon . "

Hepimiz gülünce   ahmet komser ayaklandı

"Bana müsade o zaman . Hanımla bir tatil planlıyoruz birkaç ay buralarda olmayacağız birkaç ay sonra  tekrar aynı şekilde toplanırız .hatta bizim  ekibide çağırırsınız "

"Tabi komserim  . "

Herkez ayaklanıp ahmet komser kapıya kadar eşlik etti  . Tokalaşıp sarılma fastı  bitince  gitti .abim bana bakıp

"Bizde  eve gidelim saat geç oldu "

Dedi .

"Tamam önce bir dora'nın eşyalarını toplayayım "

" bide onu mu bekleyeceğim "

"Sen git ben toplayıp  gelirim "

" tamam çabuk ol fazla geç kalırsan  kapıda sabahlarsın.  İyi akşamlar komserim "

KOMSERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin