Sabah alarmımın çalması ile gözlerimi açtım ve alarmımı kapatıp yataktan kalktım. Banyoya gidip yüzümü yıkadım.
Odadan çıkıp mutfağa gittim .Ahhhh bu dağınıklık ne cidden gözüme gözükmesen iyi edersin abicim !
Neyse ben sana akşam buraları toplatırım mehmet yazıcı :)Dolaptan birşeyler alıp yarı dolu olan masaya koydu ketıla su koyup fanyansa yaslandım.Ketıldan tak sesi gelince dolaptan bardak alıp içine hazır çaylardan attım ve sıcak suyu bardağa döktüm bardağımdaki çay poşetini bardakta gezdirirken masaya doğru yürüyordum.Masaya oturunca masaya koyduklarımdan yemeye başladım. Çayımdan yudumlayınca burnuma pis kokular gelmişti. Masanın üstündeki poşeti kokladım .koku kesinlikle ondan geliyordu.Poşeti yavaşca açtığımda içinde üstü küflenmiş sütlaç duruyordu .poşeti geri kapatıp gözlerimi yumdum .
Mafedeceğim seni abi !!!
Yemeği bitirince kullandığım tabakları makineye koymak için kalktım. Makinenin kapağını açınca içinde temiz bulaşıkları gördüm.kapağı geri kapatıp sabır çektim .tabakları fanyansa koydum ve masanın üstündeki pis kokulu poşeti çöpe atıp mutfaktan çıktım .
Odama gidip banyoya girdim banyoda işlerimi halledip banyodan çıktım . Kıyafetlerimi değiştirip saçlarımı açtım ve hafif her zaman ki gibi makyaj yaptım.telefonumu masadan alıp evden çıktım .
Binanın merdivenlerinden indim .asanörü beklemeye üşendiğim için merdivenden iniyordum. 12 kat inmek asansörü beklemekten daha kötü .ne diye merdivenlerden iniyorsam ?
Binadan çıkıp kaldırımda taksi beklemeye başladım.şansıma yoldan taksi geçiyordu. taksiyi durdurdum ve taksiye bindim. adresi verip arkama yaslandım .telefonumun çalması ile cebimden telefonu çıkartım . gediz arıyordu
"Efendim gediz "
Dedim
"Sana da günaydın cansu evden çıkmadıysan alayım seni "
Dedi
"Günaydın gediz evden çıktım taksideyim şu anda teşekkür ederim "
Dedim
"Birşey yapmadım ama birşey değil neyse ben kapatayım görüşürüz"
Dedi
"Görüşeceğiz "
Dedim ve telefonu kapatıp dışarıyı izlemeye başladım
...
Taksi karakolun önünde durdu . ücretini ödeyip taksiden indim ve karakola girdim. girişteki danışmaya selam verip asansöre yöneldim . iki kere düğmeye basıp beklemeye başladım yanımda biri durdu ve önüme kahve uzattı. kim olduğuna baktığımda gedizdi
" bizim kafeye uğradım her zaman içtiğinden "
Dedi
"İşsizmisin oğlum bir daha oraya kadar gittin "
Dedim sinirle ve elindeki kahveyi aldım
" kenan bey emretti bende kıramadım zavalımın sesi gitmiş iki gündür 24 saat çalışıyor "
Dedi
" iyi oldu ona komserim giderken o kadar ağlarsa adam gitmeden cezayı keser "
Dedim
" artık komserimiz degil ahmet abimiz "
Dedi ve yalandan burnunu çekti. dirseğimi karnına geçirip asansöre bindim ,oda ahlayıp asansöre bindi. katımızı tuşladım asansör hareket ederlen gediz gülüyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMSERİM
ChickLitKARAKOLA YENİ ATANAN KOMSER SİNAN AKTAŞ VE 2 YILLIK POLİS OLAN CANSU YAZICI'NIN HİKAYESİ