Bölüm umarım hoşunuza gider
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😔💜
-----"Ben dayanamıyorum açılacağım bu çocuğa."
"Çocuk dediğin kişi senden 8-9 yaş büyük."
"Olabilir bu onun çocuk olduğu gerçeğini değiştirmiyor."
"Çıkarıp masaya vursa görürsün sen kim çocuk kim değil."
"Sen niye benim sevdiğim beyin cinsel organı hakkında konuşuyorsun acaba?"
"Öyle bir şey yapmadım ben."
"Gayet de öyle bir şey yaptın, inkar etme hiç."
"Yoo asla. Ben eniştemin aleti hakkında niye konuşayım?"
"Aferin. Eğer bir daha böyle bir şey yaparsan kafanı kırarım ona göre."
Asım gözünü kapatıp elini iki yana sallamaya başlayınca göz devirdim. "He he çok da döversin." demek yerine bunu hareketleriyle gösteriyordu.
Yanından kalkıp karşımdaki boy aynasının önüne geçtim ve vücudumu incelemeye başladım. Çok şekilli bir vücudum yoktu. Ne ince bir belim ne de dolgun bir popom vardı. Dümdüz bir vücudum vardı. Hâlimden memnundum gerçi. Çıtı pıtı bir şeydim. Minicik...
"Aynayla bakışman bittiyse artık gidebilir miyiz?"
"Gidelim bari."
Kapıdan çıkmaya yeltenince Asım bana seslendi. Arkamı dönüp yüzüne baktığımda beni baştan aşağı süzüyordu. Ve eliyle de üzerimdeki kıyafeti işaret ediyordu.
"Asım bir şey diyeceğim."
"He söyle."
"Senin dilin yok mu niye konuşmuyorsun?"
"İyi böyle ya. Anlıyorsun nasıl olsa."
"Manyak mısın Asım? Altı yıldır benimle böyle iletişime geçiyorsun anlamayıp da ne yapacağım?"
Asım omuz silkerek cevap verince tekrardan göz devirdim. Bu çocuk değişikti. Hem de çok değişik.
Kıyafet dolabımın kapağını açıp en sevdiğim pantolonumu çıkardım. Yani diz kapaklarıma denk gelen kısımda ayıcık deseni olan bol paça, bej rengi pantolonumu çıkardım. Çok ama çok tatlış bir pantolondu bu. Bana da çok yakışıyordu ayrıca.
"Bu daha iyi olur sanırım." diyerek pantolonu Asım'a gösterdim. Başını sallayıp beni onayladığında odamdaki ikinci kapıya yöneldim. Burada kendime ait küçük bir banyom vardı. Hemen altımdaki şortu çıkarıp pantolonumu giydim.
Dışarı çıkarken istediğim gibi giyinemiyor olmak canımı çok sıkıyordu. Ben kısa şeyler giymeyi seviyordum ama insanların bana dik dik bakmaları... Dayanamıyordum bu kadar baskıya. Çok narin, kırılgan bir yapım vardı. Ne yapabilirdim ki? Tek başıma onlara kafa tutmam imkansızdı. Ama sevdiğim bey... O çok başka biriydi. O yanımda olsa belki istediğim herkese sataşabilirdim.
Çok güçlüydü o. Hem bir sürü karın kası da vardı. Kol kasları da kocamandı. Benim aksime çoooook güçlü biriydi. Onu düşündükçe bir fena oluyordum.
Elimdeki şortu kirli sepetine koyup banyodan çıktım. Asım'la beraber sinemaya gidecektik. Bir haftadır bunun hayalini kuruyorduk. İkimizin de uzun süredir beklediği film sonunda ülkemizde vizyona girmişti. Film izledikten sonra belki bir şeyler de yerdik.
"Asım hadi çıkalım ben hazırım."
"Sonunda."
"Sanki bir yıldır bekliyorsun! Alt tarafı iki dakikacık bekledin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır Abi (BxB)
General Fiction+ İnsan daha önce hiç yapmadığı bir şeyi yapmayı özler mi? - Ne? Anlamadım? + İnsan diyorum daha önce yapmadığı bir şeyi özler mi? - Ne bileyim özler herhalde. Neyi özledin? + Sana sakso çekmeyi [+18] [Text-Metin karışık]