7) NUDE

1.3K 105 68
                                    

Bölüm umarım hoşunuza gider
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😔💜
-----

Instagram Dm
c1hangr & ber4

c1hangr
Merhaba

ber4
🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

c1hangr
?
Anlamadım
Yanlış bir şey mi yaptım

ber4
Evet

c1hangr
Ne yaptım?

Telefonu elinden bırakıp sinirli sinirli nefes alan Asım'a çevirdim bakışlarımı. Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum. Çünkü ne telefonuma bakmama izin veriyordu ne de bir açıklama yapıyordu. Titrek bir nefes alıp konuşmaya başladım.

"Asım?"

Sinirli bakışları, benim korkak bakışlarımla buluşunca biraz olsun yumuşamıştı.

"Efendim Bera'm."

"Ne oldu? Ne dedi Cihan?"

"Sen unut o Cihan denen pisliği. Daha hatasını bile bilmiyor. İleride kim bilir neler neler yapar bu şerefsiz sana."

Merakım giderek büyüyordu. Ne demişti? Asım neden onu unutmamı söylüyordu?

"Ne hatası? Hiçbir şey anlamıyorum of."

Kendimi geriye doğru bırakıp sırtımın yatakla buluşmasını sağladım. Yüzümü ekşitip tavanı izlemeye başladım.

"Yanlış bir şey mi yaptım yazmıştı ya."

Aniden konuşmaya başladığı için irkilsem bile belli etmemeye çalışmıştım.

"Evet?"

"Ben de evet yanlış bir şey yaptın diye cevap verdim."

"Eee?"

"Ne yaptım diye sordu. İnanabiliyor musun? Ne yaptım ne demek ya?! Daha ne yaptığını bilmiyor."

Asım sinirli sinirli konuşmaya başlayınca ben de gülmeye başlamıştım. Çünkü ne zaman sinirlense ve hızlı konuşsa tombul yanakları aynı bir sincabınkini andırıyordu.

"Gülme! Ciddi bir şey konuşuyoruz şurada."

Bana onaylamaz bakışlar atarken onun da gülmemek için kendini zor tuttuğunu fark etmiştim. Ayağa kalkıp yanına gittim ve gıdıklamaya başladım. Şimdi ikimizde kahkahalarla gülüyorduk.

Odada bildirim sesleri yankılanmaya başlayınca Asım beni kendinden uzaklaştırıp telefonuma yöneldi. Ben de kendime gelmek için bir bardak su içmeye karar vermiştim.

Instagram Dm
c1hangr & ber4

c1hangr
???
Cevap verecek misin
Hey
???

ber4
Gerçekten hatanın ne olduğunu bilmiyor musun

c1hangr
Biliyor olsaydım sormazdım.

ber4
İyi.

c1hangr
Söylemeyecek misin
Neymiş hatamız
Biz de öğrenelim

ber4
Sana sakso çekmeme izin vermedin

c1hangr
Tövbe tövbe
Takmışsın sen de
İkide bir sakso diyip duruyorsun
Ayıp oluyor bak

Ağır Abi (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin