11) SARHOŞ

1K 74 85
                                    

Bölüm umarım hoşunuza gider
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😔💜
-----

Bera
Selaaam
|
|\😎
| ((>
| <\
|

•Aşk Adam çevrim içi

Aşk Adam
Selam

Bera
Nasılsın🤔
Adk asamım😻😽

Aşk Adam
?

Bera
Nasılsın siye dordum😾

Aşk Adam
Ben iyiyim de
Sen iyi değilsin sanırım

Bera
Yoo
Ben de iyiyiim
Hatta bayaaaa iyiyim😺

Aşk Adam
Neredesin
Asım yanında mı

Bera
Hayırrr
Beni satıp vücudu kocaman olan bir adamla içmeye gitti😿😿😿

Aşk Adam
İçmeye gitti derken

•Bera çevrim dışı

Aşk Adam
Bera gel buraya
Nereye gittin
Cevap ver
Arıyorum aç

Cihangir'in endişesi git gide artarken Bera'yı aradı. İlk arayışında açmasa bile vazgeçmeyip bir kere daha aradı. Uzun bir bekleyişin ardından sonunda telefona cevap vermişti. Sesini düz tutmaya çalışarak konuştu.

"Bera."

"Efendiiiim aşkk adaam."

Sesinden bile kör kütük sarhoş olduğu anlaşılıyordu. Ağzını yayarak ve kelimeleri uzatarak konuşuyordu.

"Neredesin sen?"

"Bilmiyoruum, Asım getirdi beni buraya. Sonra da sattı gitti beni." Ağzında geveleyerek bir şeyler daha söylemeye devam etti. Ama o kısmı ne Cihangir anlamıştı ne de Bera ne söylediğinden emindi.

"Bana konum atabilir misin? Seni almaya geleyim."

"Hayır daha şişedeki meyve suyu bitmedi kii. Bitirmeden kalkmam buradan."

"Meyve suyu mu?"

"Evet. Ben alkol tüketemediğim için Asım bana meyve suyu aldı. Sonra karşı masadaki adam da bana aynısından getirdiğini söyleyip şişeyi bana verdi."

"Bera bana hemen konum atıyorsun. İtiraz kabul etmiyorum. Beraber içeriz meyve suyunu."

"Gerçekten mi?"

"Evet hadi bana konum at."

"Nasıl yapılıyor ki o?"

Cihangir derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti. Resmen sınanıyordu şu an.

"Telefonu hoparlöre al ben sana anlatacağım."

"Ama ben dj'e nasıl söyleyeceğim ki telefonumu hoparlöre bağlamasını, utanırım konuşamam ben."

"Bera. WhatsApp'a bir ve bana konum at. Bu kadar tamam mı?"

"Tamam niye kızdın ki şimdi sen?"

"Kızmadım Bera. Ama konum atmazsan kızabilirim."

"Ceza da verir misin?"

"Bera. Konum. At."

Cihangir telefonu kapatıp ayağa kalktı. Vestiyerden kot ceketini alıp giydi ve arkasındaki aynaya döndü. Aynaya bakasıya kadar gülümsediğinin farkında bile değildi. Birkaç saniye boyunca öylece kendini inceledi. Gülümsemesi yavaş yavaş yüzünde donmaya başlayınca ceketinin yakasını düzeltip evden çıktı. 

Arabasına atlayıp Bera'nın attığı konuma doğru sürmeye başladı. Neden bu kadar endişelendiğine anlam veremese de bunu çocukluğunu bildiği Asım ve arkadaşı için yaptığına inandırıyordu kendini. Bera'dan az da olsa etkilendiğini biliyordu ama bilmiyormuş gibi davranıyordu. Bir kere daha birini sevmeyi göze alamazdı. Başka birine daha zarar vermek istemiyordu.

Barın yan tarafına arabayı park edip girişe geldi. Kapının önündeki korumalara kimliğini gösterip içeri girdi. Mekandan içeri ilk adımını atar atmaz burnuna yoğun bir alkol kokusu dolmuştu. Normalde alkol tüketmeyi seven birisi olsa bile yüzünü ekşitti, bu kadarı ona bile fazla gelmişti.

İçeriyi incelemeye başladı. Pistte deli gibi dans edenlere baktıktan sonra sağ tarafındaki masaları kontrol etti. Ne Bera ne de Asım görünürlerde yoktu. Etrafı kontrol etmeye devam ederken duvarın önünde öpüşen çift dikkatini çekti. Biri kardeşiydi diğeri ise Asım...

Onlara bakmayı bırakıp sol tarafına döndü. Baktığı ilk masada Bera oturuyordu. Karşısında da orta yaşlı bir adam oturmuş pis pis sırıtıyordu. Cihangir seri adımlarla oraya gitti ve Bera'yı kolundan tutup kaldırdı. Adam ayağa kalkıp yanlarına gelecekti ki konuşmaya başladı.

"Bu çocuktan uzak dur, git yaşıtın insanlarla takıl. Savunmasız küçük bir çocuk gördün diye hemen aklından pis şeyler geçirme adi herif."

Az önce uzaktan baktığı zaman kim olduğunu anlayamadığı adamı şimdi tanımıştı. Daha fazla orada durmak istemediği için Bera'yı kolunun altına aldı ve çıkışa ilerlemeye başladı. Aklına Asım gelince az önce onları gördüğü yere baktı. Orada değillerdi. 'Umarım pişman olacakları bir şey yapmazlar.' diye düşünerek mekandan çıktı.

Temiz havayı yeniden solumak kendisine iyi hissettirmişti. Yavaş ve dikkatli adımlarla arabasının yanına gitti. Yavaştı çünkü artık acele etmesi için bir sebebi kalmamıştı. Bera'ya bir zarar gelmeden kurtarmıştı. 

Kapıyı açıp Bera'yı ön koltuğa dikkatlice oturttu. Kendisi de şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı. Gözleri kapanmak üzere olan küçüğüne baktı bir süre. Ardından ona doğru eğilip emniyet kemerini taktı. Daha fazla oyalanmamak için direksiyona elini attı ve eve doğru sürmeye başladı. 

-----
Diğer bölüm okumak istediğiniz bir şey? Smut dışında pmslmçds

Ağır Abi (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin