Bölüm umarım hoşunuza gider
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😔💜
-----ber4: Teddy'nin kalbi çok kırılmış...
Telefonumu elimden bırakıp ayıcığıma daha sıkı sarıldım. Aklıma sürekli o kızın Cihan'ı öpmesi geliyordu ve bu yüzden uyuyamamıştım. Normalde 11'de uyuyan ben, saat 1 olmasına rağmen hâlâ uyanıktım.
Komodinin üzerindeki bardağı elime aldım ve sütten bir yudum içtim. Annem benim için ısıtıp getirmişti. Hâlâ uyumadığım için kızmıştı ama yine de bana kıyamıyordu.
Süt bitince bardağı mutfağa götürmek için yataktan çıktım. Alt kata inip bardağı lavabonun içine koydum. Elimi yıkayıp tekrar odama döndüm.
Telefonumu şarja takıp yatağa uzandım. Battaniyeyi güzelce üzerime örttükten sonra gözlerimi kapattım. Kendimi yavaş yavaş uykunun kollarına bırakırken odada bir bildirim sesi yankılanmıştı. Ne olduğuna sabah bakmaya karar verip nefeslerimin düzene girmesine izin verdim.
-----
Yüzüme gelen güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım. Perdenin açık olduğunu fark ettiğim an anlamıştım annemin beni uyandırmaya geldiğini. Sanırım seslenmişti ama ben uyanmadığım için perdeyi açıp gitmişti.
Yatakta biraz daha oyalandıktan sonra ayağa kalktım ve banyoya doğru adımlamaya başladım. Yaklaşık 5-6 adımda ulaşmıştım, zaten odamın içinde olduğu için çok yürümek zorunda kalmıyordum.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi değiştirip yatağımı topladım. Artık aşağıya inmek için hazırdım. Annemden yiyeceğim azarı bile kafamda canlandırmıştım. Onu daha fazla kızdırmayacak şeyler söyleyip kendimi affettirmeye çalışacaktım. Planım buydu.
Mutfak kapısından içeri kafamı uzattım ve gözlerimi odada gezdirip anneme bakınmaya başladım. Burada değildi. Salonda da yoktu.
Tekrar odama döndüm. Annemi arayıp nerede olduğunu öğrenmem gerekiyordu. Bana haber vermeden bir yere gitmezdi çünkü. Evde tek başıma kaldığım zaman ne kadar korktuğumu en iyi o biliyordu.
Rehberden annemin ismini bulduktan sonra hemen üzerine tıkladım. Telefon çalmaya başlayınca nefesimi tuttum.
"Efendim oğlum."
"Anne neredesin?"
"Marketteyim, ne oldu?"
"Seni göremeyince korktum." dedim sesim titrerken.
"Geleceğim beş dakikaya, uyanacağını düşünmemiştim. Çok derin uyuyor gibi gözüküyordun."
Bir iki bir şey daha söyledikten sonra telefonu kapattım ve bildirimleri kontrol etmeye başladım. Asım mesaj atmıştı ama ona daha sonra bakmaya karar verdim. Çünkü dikkatimi çeken başka bir bildirim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır Abi (BxB)
General Fiction+ İnsan daha önce hiç yapmadığı bir şeyi yapmayı özler mi? - Ne? Anlamadım? + İnsan diyorum daha önce yapmadığı bir şeyi özler mi? - Ne bileyim özler herhalde. Neyi özledin? + Sana sakso çekmeyi [+18] [Text-Metin karışık]