Hem geçmiş hem de şimdiki zaman karışımı yaptım. Aslında ilk başta geçmişteki çocuğu arat yapıcaktım. Yani okuyunca anlarsınız. Ve o geçmişteki arkadaşını arat yapıp bir kere de çocukken tanıştılar diyecektim ama sonra dedim yağız ve arası da katayım. Ama o zaman ne olay olacak derken böyle uydurdum. Bir de hikaye bitti diye kişileri silmişim. Tekrar yaptım.
&&&&&&
Alisa elindeki örtüyü yere serip yağıza döndü.
-hala trip mi atıyorsun arasa?
Yağız ise alisaya bakıp arkada aratla eşya taşıyan arasa saniyelik baktı ve yaklaşıp kısık sesle
-evet. Hem ben haklı değil miyim alisa? Kıza mavi boncuk dağıttı!
Dedi kısık ama sinirli sesiyle. Alisa ise arasa bakıp ona döndü.
-evet biraz hakkın var. Ama sana mesaj atmış. Şansına telefonun kapalıymış. Onun tarafından da bak.
Evet olaya gelelim. Arasın hastası ona teşekkür amaçlı yemek teklif etmişti. Aras ise yağıza mesaj atıp detaylıca anlatmıştı durumu. Ama yağızın telefonunun şarjı bittiği için görmemiş. Yağızın o kızı sevmediği de biliyordu.
Meğer kız ailesiyle tanıştırmak için onu yemeğe çıkarmak istemiş. Resteuranta gelince ailesi de oradaymış. Şansa getirdiği restaurant yağızın arkadaşınınmış. Yağızı aramış. Yağız ise kudurarak gelmiş. Ondan sonra tabii arasın dudaklarına yapışıp geldim sevgilim demiş. Kızın babası da homofobik olunca bam!
İşte böyle olay patlamış ve kavga çıkmış. Yağızın dediğine göre onlar restauranttan çıkarken kız kocaman gözler ve kocaman açılmış ağzıyla şaşkınca onlara bakıyormuş.
O olaydan sonra yani 1 haftadır yağız arasa trip atıyordu. Alisa ve arat ise onları barıştırmak için ingilteredeki bir piknik alanına gelmeyi teklif etti.
Uzun zaman önce arasla buraya gelmişti. Yani annesinin ölümünden sonra. Daha türkiyeye gelmeden birkaç gün önce.
-efsa ve yankı da gelseydi keşke.
Diyen aratla alisa gülümsedi.
-şu an bana bir yeğen yapma işindeler onlar.
-nereye gitmişlerdi onlar? Paris miydi fransa mı?
Yağızın sorusuyla herkes kahkaha attı. Aras onun omzuna kolunu atıp
-paris fransanın başkenti sevgilim.
Yağız arasın kolunu omzundan alıp büktü ve arası bildiğin fırlattı.
-senin benimle konuşma hakkın yok.
-ama sev-
Tam bir şey diyecekken yağızın ona bakışıyla susmuştu. Öyle bakmayın. Bu ilişkide gizli söz sahibi yağızdı.
Arat kollarını alisanın arkasından beline sarıcakken duyulan sesle herkes oraya döndü.
+marea!
Gelen ses bir erkeğe aitti. Arat çatık kaşlarla bakarken adam çoktan gelip ona sarılmıştı bile. İkisi sıkıca sarılmıştı. Alisa ayrılıp ona baktı ve muhteşem bir gülümsemesini sunup
+edward! Çiftlik evine mi geldin?!
(Edwardı sevin!)
+evet. Her yaz buraya geliyorum. Kız kardeşim çilek toplamak istedi. Bizde buraya geldik. Sonra bir baktım uzakta göz kamaştırıcı bir şeyler var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Normal Olmak (Tamamlandı)
Historia Corta5 yaşında annesi tarafından kaçırılmış ve insanlardan uzak, kendi öz annesinin eziyetleriyle büyümüş bir kızdı. Yıllar sonra annesinin ölümüyle bulmuştu babası onu ama geç kalmıştı. Kızı ilaçlar kullanıyordu ve ruhsal olarak iyi değildi. Herkesi güz...