POYRAZ

225 11 2
                                    

Bir hafta sonra

Seher Ablanın sesiyle yatağımda doğruldum. Ve kendime gelmek için duşa girdim. Çıkınca da üstüme dar siyah pantolonumu ve siyah desenli beyaz salaş tişörtümü giyip saçlarımı da kuruladıktan sonra aşağı inip kahvaltımı yaptım.

Artık iyice sıkılmıştım. Buraya geleli evden dışarı adım atmamıştım. En sonunda dayanamayıp hem İstanbul'u gezip hem de bir şeyler yaparım diye düşündüm. Ve kalkıp üzerime bir şey almadım hava zaten gayet güzeldi. Tek sorun Bay Ökük Koruma Bey'di. Malesef bunun da çözümü yoktu. Gezmek istiyorsam bu öküz beye katlanacaz.

Benim bir adım varmış. Hıhh benim de çok umrumdaydı zaten Benim de ismim var ne yani hem ben eminim sana Öküz Bey adından daha çok yakışır. Uyuzmuşum sensin be uyuz zürafa boy ne yani benden 20cm uzunsun diye adam mı oldun Öküz işte öküzzz. Söylenerek dışarı çıktım ve arabayı aramaya başladım.

Arabayı evin önünde görünce hemen arabanın yanına gittim. Ve Koruma beyi aramaya başladım. Etrafta göremeyince arabaya bakarak söylenmeye başladım. Arabayla konuşur gibi sesli bir şekilde söylenmeye başladım.

"Öküz Koruma Beyimiz acaba nerde?! Sonra laf edince suçlu biz oluyoruz. Öküzsün işte senin görevin ortadan kaybolmak mı burada durup beni korumak salak ya ben burda seni beklemek zorunda mıyım ya Öküzzz!!"

"Peki ben seni burada beklemek zorunda mıyım?!"

aniden sesi duyunca irkildim. Ve sonra kendimi toplayıp arkamı döndüm.Karşım Koruma beyi görünce bir an afalladım sonra konuşmaya başladım.

"Evet beklemek zorundasın sen benim için tutulmadın mı aradığımda seni bulmam gerekir bence."

"Buldun işte"

"Dediklerimi istediğin gibi anlamayı bırak"

"Ne dediysen onu anladım."

"İyi düzeltiyorum aramadan bulmam gerek anladın mı."

"Ben robot değilim. Yemek yiyorum benimde ihtiyaçlarım oluyor sürekli burada duramam sen anladın mı?!"

"Anladım Öküz Koruma Bey."

"Şimdi beni neden aradığın konusuna gelelim isterseniz Beliz Hanım."

Beliz hanım demesi tuhafıma gitse de öyle demesi normaldi dimi. her neyse.

"Ben biraz dolaşmak istiyorum."

Ön koltuğun kapısını açtı. Geçmem için işaret verdi. Ben de geçip oturdum. Oda şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı. Yol boyunca kafamı cama yasladım ve dışarı izledim. Araba durunca geldiğimizi anladım. Kapıyı açarken arkadan,

"Poyraz"

Arkamı dönüp,

"Anlamadım."dedim.

"Adım Poyraz." tam banane diyecektim ki,

"Sakın başlama yine tartışamıycam bir saat senle. Herkesin içinde bana o bulduğun saçma sapan hitapla seslenmemen için söyledim."

"Sana istediğim gibi seslenirim Öküz Koruma Bey."

cevap vermesede bana attığı bakışla bir daha dersem kötü olacağını gayet iyi anlattı. O indikten sonra bende arkasından inip peşinden gitmeye başladım. Bir anda durdu ve bana dönünce çarpıştık yani göğsüyle çarpıştık. Malum boy farkı. Bir süre kokusundan dolayı öyle kaldım. Tarif edilemez bir kokusu vardı. Sonra saçmaladığımı farkedip kafamı kaldırdığımda göz göze geldik. Bana bakışlarından üstünden çekilmemi beklediğini anladım. Bir iki adım geri çekilip neden bilmiyorum açıklamada bulundum.

SÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin