OKULDA İLK GÜN

248 7 4
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandığımda zor da olsa yataktan kalkıp banyoya girdim. Duş aldıktan sonra saçımı kurutup doğal bırakmaya karar verdim.

Okulun ilk günü kimseyi tanımadığım ve ortamı bilmediğim için heyecanlı olurdum elbette, ama özel olarak saçıma kıyafetlerime özen göstermezdim. Aslında ben hiç bir zaman saçıma veya kıyafetlerime özel bir özen göstermezdim ki. Herneyse.

Dolaptan elime siyah dar paçamı alıp üstüne de krem renginde tül gömleğimi seçerek giydim. Siyah kol çantamı mı da alıp evden çıktım.

Poyraz arabaya yaslanmış yine sigara içiyordu. Adımlarımı hızlandırıp yanına geldiğimde geldiğimi farkedip sigarasını söndürdü. Düşünceli çocuk! yerim yaa...!!! hoop kızım kendine gel yine saçmaladım onu görünce neyse...

"Günaydın"

dedim gülümseyerek.

"Günaydın"

dedi ve arabaya bindi.

Öyle kaldım insan biraz konuşurdu. Niye konuşsun ki benimle dimi!? Poyrazın sesiyle düşüncelerimi sonlandırdım.

"Hadi ufaklık."

dedi.

"Geldimm."

dedim.

Sinirle arabaya bindim. O da hemen arabayı çalıştırdı. Ufaklık ne ya sensin ufaklık öküz şey alt tarafı dört yaş ya dört yaş. Çok mu!? Bence değil ya 19 yaşındayım ben ne ufaklığı ya. Araba durunca okula geldiğimizi anladım. Arabadan inip yürümeye başladığımda okulun kapısına gelince durdum. Korkuyordum yalnız kalmaktan arkadaş bulamamaktan ortamdan ve heyecanlıydım. Üniversitede ilk günüm sonuçta abartmıyorum gayet normel böyle düşünmem...

Poyraz arkamdan,

"Ne o heyecanlandın mı?"

dedi.

"Galiba."

dedim okula bakarken.

"Gel seni bizim grupla tanıştırayım."

dedi.

Ah tabi ya Poyraz da bu okulda okuyordu dimi nasıl aklımdan çıktı. Nasıl yani ben şimdi onun grubuyla mı tanışıcam ayy daha mı heyecanlandım ne. Poyraz yürümeye başlayınca bende onun yanında yürümeye başladım.

Arkadaşları olduğunu tahmin ettiğim grubun yanına geldiğimizde Poyraz,

"Bu Beliz." dedi beni göstererek. Sonra arkadaşlarını gösterip, " Bunlarda bizim grup" dedi.

Asrın, Eren ve Selin'i daha önceden tanıdığımdan gülümseyerek selamlaştık. Tanımadığım diğer çocuk,

"Anlaşılan tanışmadığın bir ben varım. Ben Faruk" dedi gülümseyerek.

Bende gülümseyerek,

"Beliz" dedim.

Barda tanıştığım! Melis'denen kızıl saçlı kız bize doğru gelince gruba toplu selam verip Poyraz'a sarıldı. Poyraz da elini kızın beline sardı. Onları öğle görmek canımı sıkmıştı.

Ama unutacağım ben aşık değilim ki Poyraz'a. Aşkın ne olduğunu bilmediğimden, ben sadece hoşlanmayı aşk sandım o kadar unutamayacak ne var.

Koskoca okulda bana erkek mi yok hem. Ben ne diyorum ya bana kim bakar. Okulda o kadar güzel kız varken benim gibi elbise bile giymeyen, hele onların istediği tür kızların yanından bile geçmeyen, gerçi istemem öyle biri olmayı da herneyse...

SÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin