🩸 2

423 63 87
                                    

20 oy 39 yorum


Jimin oturdukları sitedeki insanlardan oldukça rahatsızdı . Zaten kendisi pek gülümseyen biri olmadığı için hiçbiriyle arası iyi değildi .Üstelik sürekli avlanma için etkinlik düzenliyorlar Park ailesini de çağırıyorlardı . Jimin her seferinde bahane buluyordu fakat çok dikkat çekmeye başlamıştı .Bir an önce taşınmalılardı . Bir ev bulmuştu . İki katlı gayet ferah çocuklarında seveceği türden bir evdi .Komşuları bildiği kadarıyla genç ve iş sahibiydiler .Bir sorun olacağını sanmıyordu .Hem Yeji'nin gittiği üniversiteye de yakındı . Kafeler , barlar vardı . İşlek ve popüler bir yerdi . 

Akşam yemeği için hepsi toplandığında konuyu açmaya karar vermişti . 

-Çocuklar ve Namjoon size bir şey söylemem gerekiyor .Bildiğiniz üzere bu sitede oldukça fazla avcı var ve artık bizden şüphelenmeye başladılar çünkü çağırdıkları hiçbir şeye katılmıyoruz . Ben yeni bir yer buldum . Üniversiteye de yakın .Kafe ve barlar da var . Hem Hyunjin'in çalıştığı kafeye de yakın . Sıkılmazsınız . İki katlı bir villa . Ne diyorsunuz ?

-Benim için bir sorun yok .

Bunu diyen Namjoon'du . Kendini vampirler ile ilgili araştırmalara adadığı için böyle şeylere pek takmıyordu .Arkadaşına güveni sonsuzdu .

-Benim için de sorun yok oppa .Hem zaten buradakilerin hepsi yaşlı hiç eğlenceli değil .

Masadakiler Yeji'nin isyanına gülerken Jimin Hyunjin'e döndü . O hiçbir şey dememişti .

-Sen ne diyorsun ?

-Benim için fark etmez hyung . Biliyorsun beni , daha kendimi toparlayamadım . Kafeye yakınsa sorun yok .

-Hyunjin çok güzel idare ediyorsun ,  biliyorsun bunu . İlk zamanlar zorlanman doğaldı fakat sen çok harika geliştin .

Hyunjin'in duygu dolu bakmasına karşın gülümsedi Jimin ve omzunu patpatladı.

-Pekala yarından itibaren eşyalarınızı toparlamaya başlayın ben de işlemleri hallederim .

-Bugün bana saldırmaya çalışan bir vampiri öldürdüm . Tam kalbinin ortasına sapladım gümüş bıçağı .

-Nerede ?

-Ormanda tabiki .

Aptal diye geçirdi içinden .O da sevmiyordu vampirleri .En yakınını ,tek ailesini ,kuzenini, almışlardı elinden sonuçta . Fakat Yoongi gibi gidipte özellikle öldürmüyordu .Onların -çoğunluğunun- yaşam alanı zaten ormandı . Onları orada öldürmeleri çok canice geliyordu ona . Hem bildiği kadarıyla vampirlerin kendini saklama gibi bir kuralları vardı .Çoğu kişinin bilgisi yoktu bile onlar hakkında . Birkaç efsane vardı sadece... illegal vampirler dışında seul de, gelipte hiçbir enjekte insan, insan kanı emmezdi .-tabi bilmedikleri birçok vampir aralarındaydı- Yine de Taehyung yanında gümüş bir bıçak , küçük bir tahta kazık ve  de kutsal su  taşıyordu .Yoongi'ye göz devirmiş ve içti sıcak çikolatayı bitirip odasına çıkmıştı .  Yoongi'yi seviyordu fakat bu huyu onu korkutuyordu .

Sabah kahvaltı dahi etmeden ceketini giyip çıkmıştı evden . Kafeyi açma saati geçiyordu . Gerçi çalışanı Hyunjin açardı kafeyi fakat izin almıştı bir süreliğine . Çıktığında gördüğü kocaman eşya dolu kamyonet ile şaşırdı . Uzun zamandır bu eve kimse taşınmıyordu . Öncesinde bir vampir yaşadığı ve burada insan kanı emerek lanetlediğini düşünüldüğü içindi bu .

My neighbor is a vampireWhere stories live. Discover now