18 oy 35 yorum
∞
*geçmiş*
1700'lerde bir bilim adamının aşıyı bulmasıyla başlamıştı her şey . Bu aşıyı denediği ilk kişi kardeşiydi . İşe yaradığında ve mutasyona uğrayarak vampire dönüştüğünde haber hızla yayılmıştı . Birçok kişi bunu tehlikeli ve saçma bulsa dahi çoktan birçok kişi enjekte olmuştu .
Bilim adamının başlıca amacı her kötü gibi en iyi ve en büyük olmaktı .Kendisi dahil emrinde olan birçok kişiyi enjekte etmiş ve ordusunu(!) büyütmeye başlamıştı . Enjekteler insan kanı ile besleniyor ve bir nevi insan neslini tüketmeye çalışıyordu . Ülke tam anlamıyla karmaşa içindeydi . Her yer kötü kaynıyordu .
Tek bir aile hariç ,
1800'lülerde Bay ve bayan Park o laboratuvarda çalışan saygın kişilerdendi aynı zamanda enjekte olanlardandı . İkili diğerlerinin aksine bu lanet için panzehir yapmaya çalışıyor , hayvan kanı ile besleniyordu şehirden uzak ormanlık alanda .Dong hyun birçok kez onların peşine düşmüş ve öldürmeye çalışmıştı. Bunun başlıca nedenlerinden biri panzehir üzerinde çalışmaları ve oğullarıydı .
Enjekte bir çiftin çocuklarının olma olasılığı yoktu . Çocuk doğduktan sonra ya da doğmadan ölüyordu Park Jimin' e kadar . Park Jimin enjekte olmadan saf vampir olan tek mutasyondu . Dong hyun'un onların peşine düşmesi için yeterdi bile . Sonuçta saf vampir olmanın ayrı özellikleri vardı .
Daha hızlı olmak , güneşe dayanıklılığının diğerlerine göre daha iyi olması ya da duygularına göre göz renginin değişmesi gibi .
Saf vampirin DNA'sı ile daha güçlü vampirler yaratmak gibi .
Park Jimin'in babası en son ki çatışma da öldürülmüştü ve annesi ile kalmıştı daha beş yaşındayken . Jimin özelliklerini keşfetmeye çalışırken annesi kendilerini korumak için sürekli yeni bir şey bulmak ile uğraşıyordu . Vampirleri öldürebilmek için bir aşı bulmuştu mesela. Jimin'e sürekli kendisini nasıl koruması gerektiğini öğretiyordu 17 yaşına kadar.
17 yaşında kaldıkları evlerine baskın olmuş ve annesi Jimin'i korumaya çalışırken ölmüştü ,kendi yaptığı iğneyi karşıdakine batıracakken karşısındaki hızlı bir hamle ile ona batırmıştı .Jimin başka çaresinin olmadığını bildiği için hızla oradan ayrılmış ve izini kaybettirmişti .
∞
-Blood dizisinden alıntılı bir bölüm-
içime sinmeyen bir şeyler var gibi gibi
yaş şeyine çok takmamanızı öneririm sonraki bölümde şimdiki zaman ile başlayacağız
aklınıza takılanları alayım
200 olmayı beklerken unf yiyen zavallı me ;
18 oy 35 yorum
*guncelleme* wuuu bu kurguya devam etme kararı almış bulunmaktayım güzelce ilerleriz umrm 11.06.22
Aria~