Ezt a részt Umpalumpas_lama kérte. Ha valaki nem tudná ez a shipp Tobi és Deidera shipp neve. A Naruto-ból.
Remélem tetszeni fog.-------
Deidera, mint eddig minden nap ma is azzal kezdte a napját, hogy valamit felrobbant. Ami nem is lett volna baj ha éppenséggel nem Tobi szobája lett volna az. Így a reggelire egy kormos, mérges Tobi jött le enni.
- Deidera- senpai miért robbantottad fel Tobi szobáját?- kérdezte dühösen.
- Mert vicces volt- röhögöt Deidera
- Deidera hányszor mondjam még, hogy ne robbantsd fel mások szobáját?- áll fel az asztaltól Pain.
- Sokszor?- vonta fel a szemöldökét játékosan.
- Arh- morgot.
Miután mindenki reggelizett a többiek elmentek a maguk dolgukra. Kivétel Deidera aki nem tudta nem kibírni, hogy ne kérjen bocsánatot Tobi-tól, ugyan is pár napja egyre jobban érzi, hogyha a közelébe van nem tud levegőt se venni, a mellkasa összeszorul és a gyomrában lévő pillangókat legszívesebben szétvágná. Így gyorsan elindult Tobi szobája felé.
- Tobi- kopogott be az ajtón.
- Ki a.. ó Deidera-senpai.- nyitotta ki az ajtót így teljes rálátást magára. - Most fürdött Tobi, hogy ne legyen olyan piszkos- vigyorgott ahogy észre vette Deidera tekintetét. Kéjsovárogva mérte végig félmeztelen testét.
- Netán tetszik?- vigyorodot el még jobban Tobi. Deidera reakciója csak egy full vörös fej volt, amit gyorsan el is takart.
- Cs-csak b-b-bocsánatott sz-szeretnék kérni- dadogott teljesen zavarban.
- Kérjél- intett Tobi és betessékelte a szétrobbantott szobába.-----
- Deidera akkor végre bocsánatott kérsz?- kérdezte lihegve Tobi Deidera mellkasán ülve.
- Bocsánat- lihegte Dei.
Hogy miért lihegtek? Nem gondolni semmi rosszra😏. Csupán Deidera elvette Tobi dangóját ezért a bűntetése az volt, hogy szétcsikizik őt.
Ám vissza térve Tobi nem sokáig bírta ezt a helyzetet így gyorsan cselekedet. Szenvedélyesen megcsókolta Deiderát és szorosan magához húzta. Ám Dei se volt rest. Rögtön vissza csókolta így egy szenvedélyes csókcsatát kezdeményezve.
YOU ARE READING
Oneshotok |Szünetel|
FanfictionEz egy könyv lesz ahol lehet kérni oneshotokat hírességek/filmek/sorozatok/animek/rajzfilmek/könyvek -ből. A borítót @BudaiRebeka16 készítette.