Percy Jackson- Nico×reader

152 7 6
                                    

Ezt a részt ramona20060322 kérte. Be kell valjam mindig is akartam írni egy Nico Di Angelo fantactiont. Szóval most meg van rá a lehetőségem.😅
Lehet hogy kissé oc-s lett és nem annyira reader-es.
Remélem tetszeni fog.

Teagan= Te neved

-----

Az Alvilág. Mindenki tudja, hogy ez egy sötét hely, ami tele van alvilági lényekkel, meglepő módon. Ide csak az jön aki meghalt, vagy mint azt már láttuk Percy Jacksonnál, segítségre van szüksége. Ám azt kevesen tudják, hogy nem csak ezek az emberek/lények/Istenek tartozkodnak itt, hanem Hádész fia, Nico Di Angelo is. Aki miután szakított vele barátja, Will, leköltözött ide. Párszor elmegy a félvér táborba, de amilyen szerencséje van, sokszor a vadászok is ott vannak, akikről mindig a nővére, Bianka jut eszébe.

------

A mai nap is úgy telt, mint mindig. Reggel felkelt megállapította, hogy ma is úgy néz ki, mint egy hulla aztán lement az apjához és annak feleségehez az étkezőbe, hogy elfogyasszák a reggelijüket, így egy szép családként. Ám a "csodaszép" reggelit megzavarta egy hang.
- Percy, hányszor mondjam még, hogy maradj csendben?!- hallották meg a hangot amit már ismertek, hisz sokszor lejöttek, hogy meglátogassák Nicot. Igen, jól gondoljátok Annabeth Chase és Percy Jackson volt az. Ám nem csak ketten jöttek most.
- Kussoljatok mindketten- vágta fejbe őket egy lány hátulról, mire Percy csak elnevette magát, Annabeth arcát látva, aki mérgesen nézett a lányra.
- Teagan, te inkább maradj csendben, egész úton beszéltél.- mondta neki Annabeth, az ezek szerint, Teagan nevű lány.
- Teagan, te mit keressel itt?- nézett rá kedvesen Hádész. Igen kedvesen. Gondoljatok bele, Hádész tud kedves is lenni.
- Apám te ismered őt?- szólalt meg először Nico.
- Persze, miért ne ismerném? Az Olimposzon van mindig- válaszolt Hádész.
- Hogy hogy?- kezdte érdekelni Nicot a lány. Hogy mindig az Olimposzon van? Ő ha volt 4× ott.
- Teagan  vagyok. Apollón és Íris lánya.- nyújtotta kezét a fiú felé.- nem harapok- tette hozzá amikor látta, hogy a fiú furán méregeti őt.
- Nico, Hádész fia- fogta meg kezét, mikor olyan történt amire egyikük sem számítotr.
Mint egy pajzs ellökte őket egymáshoz, s a szoba két legtávolabbi sarkába estek.
- Ez meg mi volt?- kelt fel Nico nagynehezen.
- Túl sok bennem a fény, benned pedig a sötétség-vonat vállat a lány és porolta le magát.
- Most sötétnek neveztél?
- Hát- húzta el a száját a lány- az vagy- mutatott ruházatára, ami egy fekete bakancsból, egy fekete nadrágból, egy fekete pólóból és egy szintén fekete kabátból állt.
- Te meg túl színes- vágott vissza.
Hát igen. A lányon egy kék tornacipő, egy kék és fehér csíkos nadrág, és egy citromsárga ejtett vállú póló volt.
- De visszatérve azért vagyok itt, mert Apa küldött, hogy mondjam meg, hogy holnap lesz gyűlés csak Hermész bácsi nem ért rá szólni- nézett Nico apjára, Teagan.

- Rendben- bólintott az Alvilág Ura.

-----

- Szóval te egy kisisten vagy?- kérdezet rá Nico arra a dologra ami őt érdekelte.
- Igen olyasmi-bologatott lány.
Ezek után még sok midenről szó esett.

-----

- Tea muszály elmenned?- nézte az ellőtte álló lányt szomorúan Nico Di Angelo. Már lassan 3 hónapja ismerik egymást, s ez alatt rengeteget beszéltek, olykor az Alvilágban, olykor fent, ám volt olyan, hogy Nico is elment egy ilyen Isteni gyűlésre, s ameddig az Istenek, Istennők beszélgetek/tanácskoztak/veszekedtek, addig a "kissebbek" elmentek Teagan szobájába.
Ám ahogy telt az idő úgy az érzések is erősödtek.
- Igen Nic- sóhajtott a lány. Neki sem volt kedve menni, de nem tehetett mást. Hiszen pár napja kaptak egy jóslást miszerint,

Oneshotok |Szünetel|Место, где живут истории. Откройте их для себя