Ezt a részt Julcsi1215blabla páros versenyére készítettük Fhreshion -al. Akinek innen is üzenem, hogy nagyon jó volt veled dolgozni.
Reméljük tetszeni fog❤️
Mars vagy Kit Kat?
April lenézett a kezében tartott apróra, és egy gyors fejszámolás után a Kit Kat mellett döntött. Beírta a csoki számát az autómatába, majd magában elmormolt egy imát, hogy a gép ne dögöljön be. Végül elégedetten bontotta ki a csokit, majd hátrált egy lépést, de a lába nekiütközött valaminek. Vagy valakinek...
- Bohi - próbált artikuláltan megszólalni a lány, majd gyorsan megfodult.
Hátranézett és meglátott egy tólószékben ülő fiút, aki meglepetten bámult rá.
- Ez gondolom egy bocsi volt - mosolyodott el.- Hát, az akart lenni - mosolygott vissza April.
- Fogjuk rá, hogy az volt. Amúgy Aroon vagyok - mutation ott be a fiú.
- April - mutatott magára a lány, majd még egyet harapott a csokiból.- És mi járatban itt? Nem tūnsz betegnek.
- Az öcsémhez jöttem, tegnap eltörte a lábát - magyarázta April.
- Akkor egy a bajunk- nézett a begipszelt lábára a fiú.
Magában konstatálta, hogy akkor ezért nem látta itt eddig a lányt, és miután ezt megállapította kész nyomozónak érezte magát.
- Na jó, nekem mennem kell, de nagyon örültem a találkozásnak! - mosolygott a lány Aroonra, majd kidobta a csokipapírt.
- Én is örültem - mondta a fiú, de a lány már rég nem hallotta.A szobájához vezető visszafele úton Aroon csak arra a különleges lányra tudott gondolni, aki éppen egy Kit Kat-ot evett és teli szájjal kért tőle bocsánatot. Legalábbis annak hallatszott. A kórházi szobájának az ajtajánál megállt és hívott egy nővért a kerekesszéken lévő hívó gomb segítségével. A nővér amint megérkezett kinyitotta neki az ajtót és betolta a szobába. Aroon a nővérek kedvence volt, nem csoda, hiszen tökéletes külsejével mindenki első látásra beleszeret. Ezek mellett ha még beszélgetsz is vele akkor csak még jobban meg ismered, hogy maga a személyisége is csodás.Aroon mivel elég jól ismerte Anne-t a nővér, így úgy gondolta beszél neki arról különleges lányról.
****
- April hoznál nekem egy kávét a büféből? - kérdezte a lány anyja, aki el sem mozdult a fia ágya mellõl mióta megérkeztek.
- Persze anya- mondta fáradtan a lány és kilépett a kórterembõl.
Az a fiú járt a fejében. Hátha most is találkoznak majd. Talán a büfé után megnézhetné az autómatát is, talán ott van.
Ahogy felidézte magában a fiú mosolygós arcát, a szemét, és az aranyosan szétálló haját furcsa érzés kerítette hatalmába.
Kellett is nekem olyan gyorsan elhúznom, gondolta dühösen.Izgatottan lépett be az autómatához vezető folyosóra.
***
Aroon miután beszámolt Anne-nek a lányról, azaz April-ról, úgy döntött ki megy a kertbe egy kicsit a levegőre. Hátha újra láthatom - gondolta magában, amikor az automata felé gurult.
Oldalra nézett majd csak annyit érzett, hogy valaki rá esik és hirtelen valami meleget a szájánál. Gyorsan kinyitotta az eddig, reflexszerűen becsukódó szemeit.
Komolyan- gondolta magában amikor meglátta azokat a gyönyörű csokibarna szemeket, amik most meglepetségről árulkodtak.
- Hát nem így képzeltem el az első csókomat- köszörűlte meg a torkát April és állt fel Aroon-ról, aki még mindig sokk alatt volt. Egyrészt a fájdalomtól is.
- Én sem- szólalt meg most Aroon, kissé mosolyogva, hisz mégis örült, hogy ettől a különleges csokis lánytól kapta az elsőt.
- Á milyen cukiiik- hallottak meg hirtelen egy hangot maguk mögül.
- Anne?- kérdezte hirtelen Aroon, ahogy felismerte a hangot és meg is látta a lányt.
- Te csináltad?
- Én semmit nem csináltam, csupán segítettem- kacsintott a lány azzal szökdécselve, hatalmas vigyorral az arcán elugrált.
- Hihetetlen ez a lány- nevette el magát Aroon, mire April is elkezdett nevetni. Hát igen. Egyikük sem így képzelte el az első csókját.
YOU ARE READING
Oneshotok |Szünetel|
FanfictionEz egy könyv lesz ahol lehet kérni oneshotokat hírességek/filmek/sorozatok/animek/rajzfilmek/könyvek -ből. A borítót @BudaiRebeka16 készítette.