tothmesi kérte ezt a részt. Remélem tetszeni fog!❤️
Sajnálom, hogy ilyen sokat kellett várnod.⚠️Figyelem! A történet a saját agyam szüleménye nem követi a Percy Jackson történet esemény szálát, Amy-n kívül az összes karakter Rick Riordan tulajdona⚠️
Oc- Amy Jackson, Percy Jackson húga és Poszeidón lánya
Fekete haja van és zöld szeme, stílusa hasonlít Percy- ére|Amy szemszöge|
Néztem a mellettem elsuhanó tájat. A táborból tartottam haza fele. Szívesen maradtam volna még, de mivel holnap suli így haza kellett mennem. Percy volt olyan kegyes és felajánlotta, hogy hazaviszi imádot húgát. Azaz engem. Mivel nemrég meglett a jogosítványa, így már hivatalosan is vezethet. Mint említettem az ablakon kinézve figyeltem a tájat. Rengeteg fa meg bokor meg legelő mellett mentünk el. Szeretek autóban lenni. Ahogy figyelem a környezet, az megnyugtat, akárcsak ha a vizet nézem. Észre vettem, hogy apró vízcseppek folynak le az ablakon. Esik. Az anyós ülésen ültem Percy mellett.
Egyszer csak azt vettem észre, hogy egy kocsi közeledik felénk.
A következő pillanatban pedig minden homályos. Percy hangja, ahogy a telefonba beszél, egy másik ember, kétségbe esett kiáltás, veszekedés, vér szaga, mentő autó szirénája, valaki megfog és valami puha dolgot érzek aztán minden elsötétül.|Nico szemszöge|
Csörög a telefonom. Percy hív. Mit akarhat? Gondolom magamba aztán felveszem a telefont.
- Mond.- veszem fel a telefont köszönés nélkül.
- Autóbalesetünk volt- kezdett bele, mire a hirtelen lefagytam. Amy Percy-vel indult haza. A többesszám alatt akkor Amy-t és magát érti.
- Amy-vel mi van?- nem Amy hívott, ebből következtetek, hogy valami vele történt.
- Kórházba van- hallottam a háttérben meg ekkor ahogy Percy-t szólítják- gyere a Bellevue Kórház- ba- azzal letette a telefont.
Gyorsan fogtam a telefonom és a pénztárcám, majd a lakás kulcsát a zsebembe mélyesztettem.
Az emeletes házból kiérve, fogtam egy taxit majd már úton is voltam a kórházba.
Amy a legjobb barátom. Ha valami komolyabb baja lett. Nem akarok belegondolni. Nem akarom elvesziteni őt. Főleg, hogy...
Ekkor megállt a kocsi én pedig kifizetem az útat és már a kórház ajtaját nyitottam ki. Az információs pulthoz mentem.
- Amy Jackson hol van?- tettem fel a kérdést a pult mögött álló nőnek.
- Hozzátartózója?- kérdezi a hölgy felnézve rám
- A legjobb barátom- feszengve várok a válaszra.
- Rendben. Amy-t még műtik, oda tud leülni várni- mutat a székek felé ahol Percy-t pillantottam meg. Eddig fel sem tűnt, hogy ott ül.
- Percy- ülök le mellé a gyűrűmet piszkálva.
- Nico, azt hittem már soha nem érsz ide- mosolygott rám, egyedül ült, ami azt jelenti, hogy senkinek nem szólt rajtam kívül, vagy még nem értek ide.
- Mi van Amy-vel?- tértem az engem érdekelt részre
- Műtik, még semmit nem tudok- mondta komoly arccal.~3 órával később~
- Percy Jackson?- jött ki egy nővér a műtőből
- Én vagyok- állt fel mellőlem az előbb említett.
- Agyrázkodást kapott, a bal keze eltört, a műtét közben újra kellett éleszteni, belső vérzései vannak.
Kómába tartjuk, de semmit nem tudunk biztosra- darálta le a lényeget, miközben együtt érző arcot vágott.
- Értem, be lehet hozzá menni?- tette fel a kérdést Percy
- Igen, a 26- os szobába van, egyszerre csak ketten- ezzel mellettünk ellépve tovább ment.
Belépve Amy "szobájába" megpillantottam őt. Arca sápadt volt, bal keze begipszelve és minden féle gépekre volt kötve. Szörnyű volt így látni őt. Mégis örültem, hisz legalább nem halott.
Mindketten leültünk az ágya mellé és csak figyeltük. Fogalmam sem volt mit tudnék mondani.
Ahogy elnéztem, Percy sem tudta.
Csak ültünk és vártunk, hátha, hátha felébred. De nem kelt.
Este 8- ig bent maradtam nála.
Maradtam volna tovább is. De Percy haza vitt, azzal a címszóval, hogy attól még, hogy bámulod nem fog felkelni és, hogy neked is pihened kell. Hát én tökéletesen megvoltam pihenés nélkül is.
ESTÁS LEYENDO
Oneshotok |Szünetel|
FanficEz egy könyv lesz ahol lehet kérni oneshotokat hírességek/filmek/sorozatok/animek/rajzfilmek/könyvek -ből. A borítót @BudaiRebeka16 készítette.