Ezt a részt Fhreshion kérte. Bocsánat, hogy ilyen későn hoztam a részt.
Remélem azért tetszeni fog.
T/N= Te neved
L/B/N= legjobb barátod neve
--------
- Sirius Black- nyújtotta kezét egy fekete hajú fiú a mellette álló lánynak.
- T/N Piton- fogadta el a kezet T/N, majd rámosolygott a fiúra.
------
- Black, Sirius- szólította Mcgalagony professzor a fekete hajú fiút
- Griffendél- kiáltotta a süveg pár másodperc múlva.
------
- T/N, Piton
- Mardekár
------
- Vigyázz már pipogyi- lökte meg a már ötöd éves Sirius a szintén ötöd éves T/N vállát.
- Láttom Black még mindig gyerekesen viselkedsz- nézett utána szemrehányóan a legkisebb Piton sarj.
Utálták egymást. És hogy miért? Erre a válasz igen egyszerű. A legelején amikor T/N Mardekáros lett, Sirius megutálta, hiszen az összest Mardekárost utálta, miért tett volna kivételt holmi lány miatt. T/N nem értette, hogy miért bántja folyamatosan és űz tréfát belőle. Többször is akart vele beszélni, de nem tudott hiszen vagy Sirius barátai vagy pedig az ő barátai zavarták őket meg. Később mikor már a bátyját Perleus- t is bántotta, megutálta. Aztán ahogy évekig szidták, bántották és oltották egymást, az utálat szépen lassan átment szeretettbe.
- Te meg még mindig szép vagy- nézett vissza a válla fölött Black. Hiszen azt még ő is elismerte, hogy a lány igencsak szép, ami miatt igen sok udvarlója is akadt.
- Olyan cukik lennétek együtt- kezdett el álmodozni L/B/N, aki már első évben legjobb barátoddá vált, így természetesen mindenről tudott.
- Ugyan már- legyintett T/N, de azért egy percre ő is elgondolkozott rajta.
------
Ahogy már említettem T/N elég híres volt a fiúk körében. Sok lány féltékeny is volt rá. Így nem volt csoda, hogy amikor meghirdették a tavaszi bált, a Piton sarj elég sok felkérést kapott. De ő egytől- egyig visszautasította őket. Hogy miért? Mert ő csak is egy fiúval akart elmenni. Igen jól gondoljátok. Sirius Black- kel, aki szintén elég sok felkérést kapott. Ám ő is csak egy lánnyal akart menni. Bizony T/N- nel. Csak egy gond volt. Mindketten túl makacsok voltak és ahelyett, hogy ők tették volna meg az első lépést a másikra vártak. Viszont ha így folytatják semmi nem fog történni. L/B/N pontosan tudta milyen makacs barátnője ezért úgy döntött ő veszi kezébe az ügyet. Így történt, hogy egy levelet írt Sirius- nak T/N nevében miszerint menjenek együtt a bálba. A levelet oda adta Remus-nak, akivel jó kapcsolatot ápol, Remus pedig átadta Sirius- nak. Így történt, hogy a bál napján Sirius egy szál rózsával a kezében várta T/N- t. Aki miután megtudta mit művelt barátnője, először haragudott rá, viszont később rájött, hogy helyesen cselekedett, hiszen ha nem tette volna, még mindig egy helyben toporognának. Egy világos zöld ruhát vett fel egy fekete tűsarkúval és egy arany nyaklánccal amin a medál hold alakú volt.
- Gyönyörű vagy- ámuldozott egy pimasz mosollyal az arcán Sirius amint meglátta, élete szerelmét.
- Köszi. tudom- vigyorgott rá T/N egy győztes mosollyal.
-----
Az este a lehető legjobban telt. Rengeteget táncoltak és a Tekergőkkel is sokat szórakoztak az este fény pontja az volt amikor Sirius megcsókolta T/N. Nehezen bár, de végre összejöttek.
Ám ez a boldogság nem sokáig tartott....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oneshotok |Szünetel|
Hayran KurguEz egy könyv lesz ahol lehet kérni oneshotokat hírességek/filmek/sorozatok/animek/rajzfilmek/könyvek -ből. A borítót @BudaiRebeka16 készítette.