SPOMIENKA
Harry sedel a pred sebou mal veľkú krabicu. Vedel, čo je vo vnútri. Box obsahoval rodinné fotografie oboch rodín;Parisiovcov a tej jeho, o ktoré Harry požiadal. Bol v Anglicku deväť rokov, a v zrelom veku, dvadsaťsedem, sa mu začalo cnieť po domove. Potreboval ich vidieť všetkých, Parisiovcov,jeho rodinu, ale kvôli práci si nemohol vziať voľno.
V tú chvíľu, Mary, Harryho sesternica vybehla z kuchyne a kričala, pretože Harry zjedol celú krabicu Fruit Loops.
„Mary, ak by si na večeru nejedla moje cereálie, možno by ti niečo ostalo," povedal Harry a stále civel na krabicu.
Áno, Mary jedla na večeru cereálie namiesto normálneho jedla. Bola to jedna z divných vecí, na ktoru si Harry už zvykol. Keď prišiel Harry prvýkrát do Anglicka, trochu váhal či sa s ňou spriatelí, nepoznal ju a ani moc nechcel. Ale po štyroch rokoch z deviatich čo s ňou býval, si k nej vybudoval nejaký vzťah, mohol jej povedať všetky svoje problémy.
„Prečo sa na to tak pozeráš?" Mary si sadla vedľa neho a pozerala na krabicu.
„Pretože v tejto krabici sú rodinné fotografie, od Clairinej a mojej rodiny," Harry povedal s povzdychom, šúchal si tvár rukami. Mary vedela o Parisiovcoch vrátane Emelie a Katherine.
„Okej? Tak v čom je problém?" Mary povedala a pozrela sa na neho.
„Pretože keď to otvorím tak uvidím, ako veľmi sa veci zmenili," povedal Harry, ale to jedine, čo mu behalo po rozume bolo, zmenila sa Emelia? Vyrástla?
Harryho myseľ sa nejako nemohla vyrovnať s tým že ta maličká - jeho rozkošná maličká vyrástla.
„Stačí len otvoriť krabicu, Styles," povedala Mary prevrátila očami.
Harry sa na ňu pozrel a potom schmatol zabalenú krabicu. Bola až po okraj neporiadne naplnená fotkami. Harry sa rozhodol rozdeliť fotky na kôpky.
„Je toto Emelia?" Mary okamžite schmatla jednu fotografiu z kôpky
Harry prestal dýchať. Harry prikývol a jemne z jej rúk fotku zobral. Mary sa naklonila k Harrymu a pozerala na fotografiu.
Vypadala ako bohyňa.
Vypadalo to, akoby bola fotka odfotená pod vodou, pravdepodobne s podvodnou kamerou, Harry myslel. Emelia sa usmievala a jej sivé oči vyzerali tak sivo. Vypadala tak nádherne. Jej úsmev žiaril, tak isto aj jej oči. Obočie jej perfektne lemovalo oči a jej líca sa červenali, vlasy jej plávali okolo tváre. Harry mohol s istotou povedať, že Emelia viac nevypadala ako dieťa, od ktorého odišiel pred deviatimi rokmi.
„Je veľmi pekne, naozaj veľmi pekná," povedala Mary.
„Viem," Harry sa usmial a obdivoval, ako staršie Emelia vyzerala.
„Vôbec nevyzerá ako Katherine," povedala Mary a v rukách držala fotografiu Emelie.
Ja viem, pomyslel si Harry. Pretože to bola pravda, Katherine zdedila gény po matke s blond vlasmi a tmavomodrými očami. Ale Emelia zdedila gény po otcovi, s bohatými hnedými vlasmi a s kryštálovo čistými sivimi očami.
„Prečo som nevzyzerala takto dobre keď som mala pätnásť?" Povedala Mary a v ruke držala najnovšiu Emeliínu fotku.
Emelia sedela na obrúbniku chodníka. Mala na sebe čierne úzke džínsy s tričkom nejakej kapely, ktoré jej bolo však veľké a koženú bundu, ktorá jej sedela perfektne. Nemala zaviazené šnúrky na topánkach a vlasy mala v neposedných kučerách.
Emelia sa dívala priamo do kamery a usmievala sa. Harry sa pozrel na fotografiu zblízka, Emeliíne prirodzené červenoružové pery sa vytiahli do úsmevu, pre ktorý mal Harry jediné slovo. Záhadný; Emelia vypadala záhadne s jej úsmevom a rebelským štýlom. A vďaka tomu Harryho srdce buchalo ešte rýchlejšie.
„Chcem povedať, ak by som vyzerala takto," povedala Mary, „nemala by som v pätnástke problém s chlapcami."
Aj napriek tomu, že jej vyhlásenie bolo nevinné, Harryho rozzúrila myšlienka na Emeliu a dospievajúcich chlapcov. Nemá byť s chlapcami.
Mary a Harry sa pozerali na fotografie asi tri hodiny, prezerali Emeliu a smiali sa na Harryho smiešnych grimasách keď mu bolo povedané, aby sa usmial do kamery.
Po tom čo Mary odišla, Harry ešte nejaký čas triedil fotografie. Všetky Emeliíne fotky dal na jednu kôpku a ostatné spojil do ďalšej.
Potom čo skončil, Harry sa pozrel znova na Emeliíne fotky, opatrne, netrápilo ho, ak by sa na neho Mary pozerala divne za to, že sa tak dlho pozerá na jej fotky.
Dospel k záveru, že sa Emelia úplne zmenila.Namiesto toho, aby nosila ružové oblečenie ktoré na sebe malo motýliky, ona nosila všetky druhy oblečenia: čierne, biele, sivé, červené, to všetko bolo mätúce – rovnako ako jeho myšlienky.
Ale pri pohľade na jej fotky Harry cítil, ako sa láska k nej, ktorá bola skrytá v rohu a dúfal, že odtiaľ nikdy nevykĺzne, objavila ako nežiaduci hosť.Trhalo mu to srdce, a žalúdok so žilami sa mu zvierali v nostalgii. Na jednej fotke Emelia piekla s otcom, bola pokrytá múkou a na lícach mala malé stopy po ceste. Harryho srdce sa zrýchlilo pretože si spomenul, ako kedysi piekol s ňou. Ale to ten jej úsmev dokázal donútiť Harryho srdce padnúť až do žalúdka. Má široký úsmev, ktorý ukazuje všetky jej zuby a jej bucľaté líca jej takmer zakrývajú oči, jej krásne búrlivé oči. Jej jamky boli zreteľne viditeľné a jej líca boli červené, Harry sa široko usmial.
Harry sa znovu zamiloval do jej úsmevu, ale tentoraz to bolo iné.
/ /
ďakujeme vám za votes a krásne komentáre ♥ sme rady že sa vám to páči :)
Ďalšia časť bude konečne v prítomnom čase :3 tešte sa
VOUS LISEZ
french braids // harry styles // POZASTAVENÉ
FanfictionAk by mal niekto lapiť jeho dušu; bola by to ona. Od samého začiatku. © revenants