jeden

385 53 2
                                    

SPOMIENKA

Emelia vošla do kuchyne s veľkými našpúlenými perami na tvári spolu s Katherine prevracajúcou očami detinským správaním nad jej mladšou sestrou a s potichu smejúcim sa Harrym nad ich podpichovaním. Harry bol takmer vždy u Parisiovcom doma, v skutočnosti Parisiovci mali zvláštnu izbu, ktorá bola špecificky venovaná Harrymu. Harry zvyčajne študuje s Katherine, pokiaľ ho rodičia nezavolajú.  

„Emelia, čo sa deje, miláčik?" Spýtala sa Claire naťahujúc ruky s mierne našpúlenými perami, pravdepodobne napodobňuje výraz tváre svojej dcéry.

„Pani Carrawayová mi povedala, že mám na starosti výrobu sušienok pre triedu, ale Katherine mi ich nechce pomôcť upiecť," povedala Emelia obmotávajúc svoje paže okolo jej matky a boriac tvár do Claireiného ramena.  

Claire si povzdychla, „Katherine, prečo nechceš pomôcť upiecť sušienky pre tvoju sestru?"

Katherine sa uškrnula, „pretože to nie je môj problém, ja som jej nepovedala, aby sa dobrovoľne prihlásila k niečomu, čo nemohla urobiť sama."

Claire sa na Katherine stroho pozrela a Emeliu pohladila po vlasoch. Harry stál vedľa Katherine, opierajúc sa lakťami o pult. Bolo typické sa pozerať na neustále hašterenie tých dvoch, ale Harry cítil, že Emelia nikdy nemohla za to, že Katherine bola len podráždený teenager, ktorý nemal rád deti. Na rozdiel od Katherininej drsnosti, Harry sa vždy snaží byť k Emelie láskavý. Nie že by to bolo obtiažné; Harry si skutočne užíval Emeliínu prítomnosť.  

„Claire? Môžem pre ňu upiecť tie sušienky, aj tak musím upiecť sušienky pre klub mojej babičky," povedal Harry, pričom na neho Katherine zazerala.

Claire sa rozžiarili oči. „Naozaj Harry? To by bolo skvelé; ja proste nemám čas piecť. "

Harry sa usmial. „To nie je vôbec žiadny problém."

Emeliin úsmev už nemohol byť širší.

-

„A teraz, miláčik dali ti zoznam, aké chute sú povolené priniesť do triedy?" Spýtal sa Harry a posadil ju na pult kuchyne jeho rodičov. Harry vzal Emeliu do svojho domu, aby proces pečenia mohol byť trochu jednoduchší, pretože vedel, kde sa nachádzajú všetky ingrediencie na pečenie sušienok.

Emelia pokrčila ramenami a ukázala na svoj malý batôžtek. Harry sa zasmial a natiahol sa k jej batohu, vybral zoznam, na ktorom bolo napísané  "pokyny pečenia".

„Zlato, píše sa tu, že sušienky môžu byť len s kúskami čokolády, M&Ms alebo s hrozienkami. Ktoré z nich máš najradšej, miláčik?" Spýtal sa Harry čítajúc si papier vylovený z jej batoha.

„S kúskami čokolády," povedala Emelia hojdajúc nohami sem a tam so skrčeným nosom pri zmienke o hrozienkach.

Harry sa na ňu usmial a spýtal sa jej, či chce olízať lyžicu potom, čo domiešajú cesto. Okamžite prikývla so svetielkujúcimi sivými očami, zatiaľ čo sa jej dva zapletené vrkôčiky zahojdali pri pohybe jej hlavy. Harry vedel, že by bolo zlé, ak by niekto zjedol veľa surového cesta a tak sa on a Emelia dohodli, že bude mať len lyžicu.

Podal jej lyžicu a ona ju vrátila úplne čistú. Harry sa na ňu usmial a keď čakali na sušienky, kým sa upečú, zdvihol ju a bežal s ňou po dome, zatiaľ čo sa ona chichotala a Harry sa smial.

Zahrali si asi šesť hier piškvoriek a hru zjedz všetky sladkosti v dome. Harry jej dokonca dovolil uvidieť skrýše, kde si schovával všetky druhy sušienok a sladkostí.  Asi štyrikrát si s ňou Harry zahral schovávačku.

„Mám ťa miláčik," zašepkal Harry, keď zistil, že Emelia čupela vedľa kvetináča na záhrade. Emelia sa zasmiala, keď ju Harry zodvihol a pobozkal na líce.

„To nie je fér Harry," povedala Emelia špúliac ústa a zabárajúc hlavu do jeho ramena.

„Prečo, zlatíčko?" Harry povedal, keď vošiel do domu a zatvoril dvere, aby sa ubezpečil, že Emelii nebude zima. 

„Si starší, poznáš všetky dobré skrýše."

„Nie všetky."

„Neverím."

Harry sa usmial na dievčatko v jeho náručí. Jeho láska k nej bola absolútne nevinná a čistá. Miloval ju vo chvíli, kedy ju držal v náručí v nemocnici. Jeho láska k nej nebola zvrhlá, ale ani stratená. Miloval ju celým svojím srdcom, už od začiatku.  

/ /

ahojte (: chceli by sme sa poďakovať za votes na prológu, sme rady že sa vám to páči a dúfame, že s prekladom nesklameme.. ♥

french braids // harry styles // POZASTAVENÉDonde viven las historias. Descúbrelo ahora