dva

334 44 2
                                    

SPOMIENKA

Harry čakal na Emeliu kým vyjde z triedy. Čakal pri lavici, na ramenách mal batoh a na tvári široký úsmev. Vôbec, od kedy sa Emelia narodila,stále sa o ňu staral, či ju už strážil ako dieťa, alebo ju len kontroloval kým bol on a jeho rodina u Parisiovcov - vždy sa ubezpečoval že je v poriadku.

Bol to jej prvý rok na škole.

Zatiaľ čo jeho čakal už len rok kým pôjde na vysokú. Bol však viac nervózny pre Emeliin prvý rok na škole ako kedy bol nervózny pre svoju vlastnú školu. Ale po prvom mesiaci neustáleho vypytovania sa, či sa jej tam páči zistil,že v škole sa k nej správajú milo, za čo bol veľmi vďačný.

Pretože boli jej rodičia skoro vždy, keď bola v škole, v práci, obaja sa rozhodli zapísať ju do školy ktorá je blízko k Harrymu škole. Takmer nečakane bola Emelia prijatá na základnú školu rovno oproti Harrymu škole. Tak samozrejme, Claire a Darren poprosili Harryho, či by ju každý deň nevyzdvihoval keďže Katherine vždy po škole 'niečo' mala. Harry vedel, že Katherine nebola vždy zaneprázdnená; len proste nechcela tráviť čas so svojou mladšou sestrou.

„Harry, Harry!" Emelia pribehla k Harrymu s obrím úsmevom na tvári, v jednej ruke držala malú kartu a druhou rukou si pridržiavala batoh, aby jej neskĺzol z ramena.Harry roztvoril ruky a Emelia mu pribehla rovno do roztvorenej náruče a objala ho. Emeliine tmavohnedé vlasy boli zapletené do dvoch vrkočov ktoré bývali hladké a perfektné, teraz však boli strapaté a povievajuce vlasy jej lemovali okrúhlu detskú tvár. Harry zbožňoval pohľad na ňu.

„No, ahoj aj tebe,láska," povedal Harry a smial sa keď ju niesol ku svojmu čiernemu autu.

„Urobila som pohľadnicu," povedala a malými prstami ukázala na malú pohľadnicu v tvare srdca. Odniesol ju na zadné sedadlo kde ju pripútal bezpečnostným pásom a šiel si sadnúť na sedadlo vodiča.

„Naozaj? A čo v nej je?" Spýtal sa Harry keď sa na ňu pozrel cez spätné zrkadlo.

„Prečo si myslím,že by mi mal Santa priniesť králika," odpovedala Emelia a v jej sivých očiach zaiskrilo šťastie. Harry sa pri jej slovách usmial. Zabudol, že verila na Santu.

„A ty si myslíš, že ti Santa donesie králika?"

„Áno, pretože som o to požiadala. Pani Carrawayová povedala, že ak sa Santu spýtam pekne, tak to dostanem, ak to nebude prekážať mame a ockovi."

„A bude to mamičke a ockovi prekážať?" Harry sa spýtal keď sa k nej otočil pretože stál na červenej.

„Nebude, keď si prečítajú moju pohľadnicu," Emelia sa usmiala.

„Prefíkaná."

Harry vystúpil z auta a vzal Emeliu k jeho vchodovým dverám. Položil ju dolu a ona sa rozbehla priamo do Harryho izby hľadať Oreo.

„Hľadáš toto,láska?" Harry držal v ruke malé balenie Orea.

„To nie je fér, to je moje," Emelia povedala a snažila sa načiahnuť po Oreo. Ale bohužiaľ, Harry bol príliš vysoký a Emelia príliš nízka.

„Myslel som, že som ťa naučil deliť sa." Harry povedal a pozrel sa dolu na ňu s nesúhlasným pohľadom.

Prikývla, „Naučil. Ale ja to Oreo naozaj chcem."

„Ublížila si mi,láska," povedal Harry a hral, že má zlomené srdce, položil si ruky na hruď. Emelia k nemu pribehla a ruky obtočila okolo jeho nohy. „Prepáč."

„To je v poriadku,láska. Ale musíš mi dať jedno Oreo a bozk na obe líca," Harry povedal, sklonil sa na jej výšku a podal jej balík Orea.

Emelia obtočila ruky okolo Harryho krku a na líca mu dala dva malé bozky. Harry sa na ňu pozrel zmätene, ale ešte stále ho hriali jej ľahké-malé bozky. Emelia len zriedka niekoho pobozkala -- Harry bol samozrejme výnimka. „Teraz ti nemusím dať žiadne Oreo," Emelia sa usmiala keď otvárala balík.

„A na to si ako prišla,láska?" Opýtal sa Harry keď niesol Emeliu do postele aby mohli sledovať filmy od Disneyho.

„Povedal si,aby som ti dala jeden bozk, dala som ti dva," povedala Emelia a zdvihla pri tom ruku aby to zdôraznila.

„Tak teraz,za to, že si to spravila mi musíš dať na líce ďalší bozk."

„Prečo?"

„Napálila si ma, láska."

„Fajn." Emelia dala pusu na obe Harryho líca. Harry nemohol namietať ako veľmi rozkošne vyzerala so strapatými zapletanymi vrkôčikmi a plnými ústami Orea. Na líce jej dal veľkú pusu. Emelia sa zaksichtila, pretože ju Harry pobozkal vlhkými perami a musela sa utrieť do svojho trička.

„Harry!" Harry sa zasmial, osušil si pery a znova ju pobozkal na líce.

„Stále chcem svoje Oreo, zlatíčko."

Harry predpokladal, že bol príliš hlučný, alebo bol otravný pre Emeliu ktorá sa snažila pozerať film, pretože držala otvorený balíček s jej malou ručičkou na čo sa Harry usmial.

Pozreli si ďalšie tri filmy od Disneyho a Harry jej dal toľko Orea, že to aj zabudol počítať. Ale na konci dňa, Harryho posteľ bola pokrytá omrvinkami od Orea a malým dievčaťom, ktoré malo jeho srdce bez toho, aby o tom vedelo.

/ /

ďalšia časť je tu :)) Boli by sme rady, ak by ste nám dali do komentára vedieť svoje reakcie, či sa vám to páči a či ste spokojné ♥ 

Ďakujeme za predchádzajúce votes!!!!

french braids // harry styles // POZASTAVENÉOù les histoires vivent. Découvrez maintenant