trinásť

175 25 3
                                    

"S kým si bola celý ten čas?" Harry sa spýtal. Emelia povedala, že bude neskoro vonku ale bolo desať hodín večer a ona práve prišla do jeho bytu. Claire a Darren šli na nejaku akciu, kde Emelia ísť nechcela a nanešťastie pre Emeliu, Katherine sa akcie zúčastnila tiež. Tak samozrejme, aby bola Emelie v bezpečí, Claire sa spýtala Harryho, či by mohla ostať u neho, Harry neochotne súhlasil so zamysleným kývnutím a úsmevom.

"S mojim priateľom."

Harry stuhol, "Tvojim čo?"

Emelia nemohla uveriť, že tie slová povedala, "Nič."

Harry išiel vybuchnúť od zlosti. "Tvojim čo?"

"Priateľom."

"Blbosť, nemôžeš s niekým chodiť, nemáš to dovolené."

"Som tínedžer; nezaujímaju ma obmedzenia."

Harry nevedel či sa ma zložiť a plakať alebo niečo rozbiť. "Prosím povedz mi, že klameš."

"Mám priateľa."

Nemohol zniesť skutočnosť, že jej na to nič nemôže povedať. "Kto?"

Emelia vypadala prekvapene, "Čo?"

"Kto je sakra tvoj priateľ? A prisahám bohu že ak mi klameš, poviem tvojim rodičom nech ti dajú domáce väzenie."

"Nepoznáš ho," pohrávala sa s prstami.

"Pýtal som sa či ho poznám? Nie, pýtal som sa, kto to je—čo znamená meno chalana, s ktorým chodíš."

"Nabudúce buď viac konkrétnejší," zdržovala, v hlase mu počula zlosť.

"Nehraj sa tu na múdru. No tak, miláčik povedz mi jeho meno." Znel hrozivo. Mal zatnutú čeľusť a aj päste.

"Záleži na tom?" Emelia pokrčila ramenami. V pozadí bežala televízia; Harry ju okamžite stíšil a otočil sa späť k Emelii.

"Neviem Emelia, záleži?"

"Mne nie."

V tú chvíľu sa rozozvučal mobil. Harry prižmúril oči a schmatol Emeliín mobil skôr, ako to stihla ona.

"To je môj mobil, môžeš mi ho prosím dať?" Emelia sa naťahovala pre svoj telefón.

"To záleží na tom, či mi chceš vysvetliť prečo ti sakra volá."

french braids // harry styles // POZASTAVENÉTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang