SÚČASNOSŤ
Harry práve sedel na zadnom sedadle auta svojich rodičov. V pozadí hrala nejaká pieseň, ktorá im pripomínala ich mladosť a všetko, čo chcel Harry práve teraz robiť bol spánok. Harry sa mrvil, pokiaľ si neurobil pohodlie v obmedzenom priestore, kolená si dal k hrudi a jeho hlava spočívala na bezpečnostnom páse.
Práve uviazli v dopravnej zápche. Margret a Robin, Harryho mama a otec, vyzdvihli Harryho z letiska, obaja rodičia boli červený od radosti a žiarili. Harry ich privítal s ospalým úsmevom a veľkám objatím, spýtal sa ich, či majú pre neho navarené jedlo, pretože mu jedno v lietadle evidentne nechutilo.
„Harry, môžeš spať u Claire a Darrena, ak ti to pomôže," Margret povedala pozerajúc sa na Harryho, všimla si, ako unavene jej syn vyzeral.
„To by bolo skvelé," Harry mal tvár zaborenú vo vankúši, ktorý si kúpil na letisku. Nebol taký pohodlný, ale bol pohodlný natoľko, aby poslúžil extrémne unavenému človeku na spanie.
Zvyšok cesty naplnili Harryho rodičia pohmkávaním piesne z rádia a Harry sa neustále mrvil, pretože jeho dlhé nohy sa nedali napchať do tak malej krabičky. Trvalo to asi hodinu, než sa dostali ku Claire, hodina počúvania Rolling Stones, hodina s hlúpy nohami, hodina dúfania, že uvidí Emeliu.
Potom, čo auto Stylesových zastalo na príjazdovej ceste Parisiovcov, Harry vystúpil z auta, ponaťahoval si nohy a dôsledne si zívol.
„Harry! Vieš, ako veľmi si mi chýbal?" Claire zakričala bežiac k Harrymu, tak silno ho objala až mu nezostal žiaden vzduch v pľúcach.
„Tiež si mi chýbala, Claire," zasmial sa Harry a pevne ju objal. Ďalej objal Darrena, Harry tu bol najvyšší, preto sa musel mierne skloniť.
„Claire?" Harry zvol z kuchyne. Hľadal niečo na jedenie, ale všetko, čo vyzeralo dosť dobré, čím by sa Harry mohol napchať, bolo v tabu. Harry tomu v skutočnosti nevenoval pozornosť a vzal kurací sendvič, ktorý bol elegantne vyzdobený na tanieri.
„Harry, chceš sa tu osprchovať?" Spýtala sa Margret, zúžila oči, keď zbadala, že niečo prežúval. „Ty ješ sendvič? "
Harry sa rozpačito usmial, „Nie," jeho ústa boli plné a pokúšal sa sendvič skryť. „A áno, rád by som sa tu osprchoval."
Margret povedala Claire, že by sa Harry chcel osprchovať ešte pred večerou. Claire mu ukázala kúpeľňu pre hostí, ktorá bola paradoxne v hosťovskej spálni.
„Neskôr si môžeš ísť ľahnúť. Mar mi povedala, že si unavený," povedala Claire zatvárajúc izbu pre hostí, aby išla pomôcť Margret vo varení.
Harry po svojej sprche, sa rýchlo obliekol a skočil do postele. Sprcha ho ešte viac unavila.
Harryho zobudila o tri hodiny neskôr jeho mama. „Vstávaj, jedlo je hotové. A myslím to vážne, Harry, vstávaj. "
Harry sa zobudil mrmlajúc o tom, ako sa jeho matka stala panovačnejšia než si pamätal. Vyčistil si zuby a šiel rýchlo po schodoch dole dúfajúc, že zje ďalší kurací sendvič. Bol privítaný veľmi šťastnou Katherine.
Rozbehla sa k nemu a ovinula ruky okolo jeho krku. A Harry ju objal okolo pása. Chýbala mu, napriek jej dotieravosti a jej nálad, mu strašne chýbala.
„Páni, si vyšší a chudší, a páni," Katherine sa usmiala na Harryho.
Harry sa zasmial a nasledoval ju do kuchyne, „to robí tá puberta, veď vieš, tvoj hlas znie ako keby si fajčil krabičku denne a po celú dobu si naštvaný."
Katherine sa zasmiala spolu s Harrym. Vtedy si Harry uvedomil, ako veľmi sa zmenila, úplne celá. Je vyzretá a nevtiera sa Harrymu, ako by bol jej zdroj života.
„Veľmi si mi chýbal," povedala Katherine sadajúc si vedľa Harryho pri jedálenskom stole.
Harry sa na ňu usmial, „ty mne tiež, Katbug." Bola to hlúpa prezývka, ktorú Harry vymyslel, keď im bolo dva, ale napriek tomu jej zostala aj po všetkých tých rokoch.
Asi po tridsiatich minútach večere, sa Harry spýtal, kde je Emelia.
„Mešká, jej doučovanie sa o niečo pretiahlo, než sa očakávalo," povedala Claire pozerajúc sa na jej hodinky na zápästí.
„Emelia potrebuje doučovanie?" Spýtal sa Harry prekvapene, z toho, čo si pamätal Emelia bola dobrý študent.
„Nie, ona doučuje malú sestričku jej spolužiaka," Claire sa usmiala.
Harry prikývol, modliac sa, aby ten spolužiak bol dievča. O desať minút neskôr, sa Harry ospravedlnil od večere a šiel si von zafajčiť. Bol to škaredý zlozvyk, na ktorý si zvykol, keď bol preč. Už veľa krát sa pokúšal prestať, ale vždy sa niečo pokazilo a Harry sa obrátil na smrť v tubičke, aby sa zbavil stresu.
Vonku bola tma, len rozmiestnené lampy osvetľovali ulicu. Bola trochu zima a Harry si uvedomil, že si by si mal ísť po sveter. Keď sa Harry otočil, aby sa vrátil do domu, jeho oči zbadali tie známe oči. Tie ktoré často obdivoval na fotografiách.
To bola Emelia. Bože, to bola Emelia.
Nevšimla si ho; rýchlo vošla dovnútra teplého domu, ospravedlňujúc sa, že meškala. O niekoľko sekúnd neskôr vstúpil do domu aj Harry. Páchol cigaretami a slabou vôňou kolínskej. Emelia sa otočila a Harry si myslel, že tam asi odpadne.
„Emelia, toto je Harry. Pamätáš si ho, však?" Claire povedala od jedálenského stola, sledujúc ich vzájomné pôsobenie a potom sa vrátila ku konverzácií s Margret.
Emelia zľahka prikývla. Mala na sebe tmavo modré džínsy a čierny pletený sveter. A vyzerala tak čertovsky krásne.
„Ahoj," Emelia sa usmiala, mierne sa červenela a rozpačito sa usmievala.
„Tak si vyrástla," to bola prvá vec, ktorá opustila Harryho ústa.
Ty si taký idiot. Mal si jej povedať ahoj, nie ju uraziť.
„Chýbal si mi," povedala Emelia s úsmevom, dokonca bola červenšia než predtým. Vidíš, urazil som ju.
Harry natiahol ruky, tá veta sa mu neustále ozývala. Chýbal si mi. Chýbal si mi. Chýbal si mi. Chýbal si mi.
Tak, takto znie jej hlas.
Emelia pomaly prešla k Harrymu, objala ho okolo trupu, objímala ho pevne. Položila mu hlavu na hruď a Harry dúfal, nepočuje rýchly tlkot jeho srdca. Harry zaboril tvár do jej vlasov. Voňala ako levandule a vanilka na rozdiel od Harryho, ktorý voňal ako cigarety a kolínska. Objímala ho.
Toto sa mi musí asi snívať. Toto je sen. Neexistuje žiadny spôsob, že by to bola skutočnosť.
Ale Harrymu to bolo jedno, či je to sen alebo nejaká nočná mora. Všetko, čo ho zaujímalo, boli jej paže okolo neho a ako ju držal. Držal ju.
„Tiež si mi chýbala, miláčik." Bože, ako si mi chýbala.
/ /
konečne sme v súčasnosti!! :)
ďakujeme za všetky votes a sme rady že sa vám to páči ♥
ESTÁS LEYENDO
french braids // harry styles // POZASTAVENÉ
FanficAk by mal niekto lapiť jeho dušu; bola by to ona. Od samého začiatku. © revenants