Tanıtım Bölümü

50.8K 222 37
                                    

  Bugün yaz tatilinin son günlerine geliyoruz Ve benim canım çok fazla sıkıldı. Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken bizim tayfayı toplayıp bir yerlere gidelim diye düsünmüştüm. Ardından hep birlikte lunaparka gitmeye kadar vermistik. Bu arada sevgilimden ayrılalı daha 1 ay olmamıstı ve ben onu cok özledim. Keske suan yanımda olsa..
 

  Ne giycem derken bütün dolabı resmen dısarı çıkarmıstım. Sonunda bulmustum. Hava sıcak olduğu icin ben şort giymeye karar verdim. Arkadaşlarımla hazırlandık ve lunaparka doğru gidiyorduk. Çok eğlenceli geçiyordu.. Derken 2 saniyede hayatımın en kötü günü oldu daha önce kendimi bu kadar aşağılanmış hissetmemiştim. Ama şimdi farkındayım kukla gibi oynatıldığımdan. Ne yazık ki bunu cok geç anladım. Neden mi en berbat günümdü çünkü sevgilim dediğim kisi en yakın arkadaşımla birlikteydi ve öpüşüyorlardı. O sırada dondurma yiyorduk elimden kayıp gitti. Sonradan beni gördüler ve Defne peşimden gelmek istedi. Bense koştum olabildiğince koştum tam arkama baktım ki önümdeki cocuğu görmedim daha kötü ne olabilirdi ki ikimiz birlikte yere düştük fakat ben onun kucağına düşmüştüm ve nerdeyse dudağım dudağına değiyodu ben cok utanmıştım özür dileyerek üstünden kalktım ve ağlayarak oradan uzaklastım.. Saat 02.00 olmuştu ama ben hala dışardayım telefonuma baktığımda ise 28 cevapsız arama Defne’den gelmişti. Artık hayatta kimseye güvenmemek gerektiğini şimdi anlamıştım. Bu arada arkamdan gelen arabayı görmemiştim bi kız beni ittirmeseydi suan ölmüş bile olabilirdim. Cok yıkılmıştım ya benim onla hayallerim vardı. Neyse ki eve varmıstım. Gece yatarken aklıma lunaparktaki çocuk gelmişti gözleri cok güzeldi. Acaba adı neydi??

Not: Hikayenin geri kalan kısmı olaylara bakıs açısı yönünde yazılacaktır bilginize. Bazen kızın ağzından bazense erkeğin. Bazende ilahi anlatıcı tarzında olabilir.. İyİ okumalar..

Çıplak GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin