10. Bölüm: Kelepçe

23.9K 105 12
                                    

Arkamdan gelen tehtidin farkında değildim.. Birden arkamdan bardak sesi duydum.. Arkamı döndüğümde ise Rüzgar vardı. Bilerek bardağı yere düşürmüş ve pis pis bana gülüyordu..

" Ne işin var senin burada.. Eve nasıl girdin sen?"

Birden ellerimden tutup beni duvara doğru yasladı. Bense kurtulmaya çalışıyordum sadece.. Evde titreşen çığlık sesleri sadece yankı yapmakla yetindi.. O sırada elimdeki telefonla Berk'i aradım kurtarın beni yardım edin bana diye bağırıyordum. Telefonu elimden aldı..

" Gülru iyimisin bir şey mi oldu" diye sesler geliyordu telefondan.. Rüzgar ise

" Cık cık cık.. Çok ayıp tatlım.. Canının yanmasını istemiyorsan sessiz ol.."


Bense yüzüne tükürmüştüm.. Beni kolumdan tutup sürüklercesine kapıya doğru götürdü.. Cebinden bandı çıkartıp önce ağzımı sonra ellerimi bantladı.. Nedenini cevaplayamadığım bir soru vardı.. Neden beni dışarı çıkartıyordu..??


Evinin önünde duran arabaya bindirmeye kalktı.. Bense kaçmaya çalıştım tam sokağın köşesine kadar geliyordum. Benim belimden tuttu ve elini şeyime doğru götürüp kendine doğru çekti.. Kulağıma ise;

" Rahat dur tatlım, benden kaçacağını mı sandın? " 

Diyerek burnuma doğru bir şey tuttu sanırım beni bayılt..


O sırada Berk ölesiye koşuyordu.. Gülru'ya zarar gelmemesi için.. Ama çok geçti.. Rüzgar onu arabasına bindirmiş ve götürürken gördü..


****************************************************************************

" Bu gece benim olacaksın, günlerdir ben bunun için savaş veriyorum ve her dakika seni düşünmeden duramıyorum.. "


Gülru'yu yatağa yatırdım.. Ellerini ise yatağın kenarındaki demirlere kelepçeledim.. Bir insan baygınken bile bu kadar güzel olabilir mi? Ben uyanmasını beklerken sadece saçlarını okşuyordum.. Yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı..


" Bırak beni, sen bu kadar vicdansız olamazsın.. Bak senin sevgilin de var benimle neden hala uğraşıyorsun.? "

" Senin teninin tadını merak ediyorum. Benim olacaksın.."


İçimde bir korku vardı.. Bana inşşallah umduğum şeyleri yapmaz.

" Berk'e söylerim.. Bunu öğrenirse yaşatmaz seni.."

" O nerede olduğumuzu bile bilmiyor.. Seni burada kimse bulamaz, ayrıca Berk."

" Berk ne?

" Haberin yok mu?"

" Ona zarar mı verdin bak seni öldürürüm."

" Ben değil o sana zarar verdi.."

" Ne diyorsun salak.."

" O seni aldattı.."

" Ne şimdide senin yalanlarına inanmamı mı bekliyorsun.."

" Sen bilirsin kızın adı Eflin.. Birkaç gün önce birliktelerdi. "


İçime bir şüphe düşmüştü çünkü ay dönümümüz de Berk, Eflin ile birlikteydi. Acaba dedikleri gerçekten doğru olabilir miydi? Yok ya yalan söylüyordur.. Ayrıca Rüzgar kızı nereden tanıyordu ki? Hayatımdaki en büyük korkum Berk'i kaybetmek bu yüzden Rüzgar aramıza girmeye çalışıyor ona inanmam.. İnanamam..

Çıplak GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin